Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

ΠΑΡΤΥ-ΠΑΡΤΗΝ ΚΑΙ ΤΡΕΧΑ!!!!




θα πήρες χαμπάρι το blogoparty που έγινε!!! οχι!!!
μα που ζεις πουλάκι μου...τσίμπα το
Όταν μου ήρθε η πρόσκληση τάχασα, θα είσαι πόρτα μαζί με το
MARKO μου είπαν!! πόρτα οχουυυυ!!! που θα πει επίσημο ένδυμα, αφου θα ήμουν επί της υποδοχής!!!
Αποφάσισα σα μια γατοντίβα να πάρω 2-3 τουαλέτες να αλλάζω στη διάρκεια τις βραδιάς. (δεν εχω άλλο περιθώριο να τις δείξω)!!
Αρχικά φόρεσα άσπρη τουαλέτα με κόκκινες γόβες,(φωτο νο 1) καβαλάω τη μηχανή,ναι τη μηχανή!!! μη γελάς το εχω ξανακάνει,να με δεις στη μηχανή με γόβα και τουαλέτα να πάθεις, rock καταστάσεις,όχι παίζουμε!!!
Όταν λέμε μηχανή δεν εννοούμε παπί να εξηγούμαστε!!!Φτάνω στο πάρτι!!!
Ένας χαμός!! οργάνωση τέλεια!!τι τυροπιτάκια, πίτσες, ξυροκάρπια, πατατάκια, καναπεδάκια, τα πάντα όλα υπήρχαν....
Η δε κάβα τι θες και δεν είχε του κόσμου τα ποτά.
Σε κάποια φάση πάω να τσεκάρω τα wc, (κάποιος όπως πάντα την έκανε τη λαδιά του),σα νοικοκυρά είπα να βάλω το χεράκι μου μα λογάριασα λάθος, και εκεί που καθάριζα να μια πατέλα μαύρη στο άσπρο φόρεμα (που πας μαρι με γόβα και άσπρο φόρεμα); σκατά το
έκανα ευτυχώς που είχα προβλέψει!!!



Ναμε με το περτικαλί φόρεμα (φωτο 2) με ένα ντεκολτέ νααααα!!!
Τους πετάχτηκαν οι βολβοί οξω, ναι το τσέκαρα!!(δεν λέω ονόματα)!
Πίσω στην πόρτα τώρα, ο κόσμος να έχει φρακάρει στην είσοδο ο ΜΑΡΚΟΣ να τρέχει πίσω από τις μικρές 10 -10 τις άφηνε να μπουν!!
Εγώ αλλαλόφωνη να μην ξέρω ποιον να βάλω και ποιου να ρίξω πόρτα!!
Και σκάνε μύτη τα παιδιά,(φωτο 3) καλά μωρέ στην ενδυμασία θα κόλλαγα, η που έπρεπε να φέρω την κατάσταση σε μια ισορροπία!! δεν μπορεί να έχει μέσα τουλάχιστον 20 ασυνόδευτες μικρές, έβαλα και εγώ 6 παλικάρια ΜΟΝΟ για τις ισορροπίες!!!
Λύσσα κακιά, εσύ κόλλησες στο ένδυμά; τα τζιν τους τα πρόσεξα, ήταν επώνυμα ένα σκασμό λεφτά είχαν, όχι τι !!
Και να οι χοροί, και να τα τραγούδια, και να τα ποτά να ρέουν άφθονα, ήρθα στο τσακίρ κέφι ήθελα και GREY GOOSE τρομάρα μου!!!
Βρε πάει και η αντιβίωση, πάνε και τα λόγια του γιατρού,(ποιος τον χέζει λέω σήμερα θα καούν τα κάρβουνα)...
Τα πόδια να με πονούν, μα που να κάτσεις γεμάτα όλα!!καλά και έβαλα μέσα τα 6 παιδιά και ξεκουράστηκα λίγο στα μπούτια τους,αλλιώς!!!
Τι τα θελαν τα κινητά στην τσέπη!! απορώ, ήταν και από τα αρχαία, να κάτι γκουμούτσες, μαννα μου,δεν τα είδα τα ένιωθα εκεί όπως καθόμουν,ξανά γύρισε η μόδα στα μεγάλα; σαν το σταθερό τα ένιωθα, πρέπει να είναι το καλύτερο της αγοράς, δεν εξηγείτε αλλιώς αναρωτήθηκα, το είχε όλη η παρέα ,ξέρεις τώρα η νεολαία, ένας να το πάρει μετά τρέχουν
όλοι για το ίδιο....τώρα μου πέρασε μια ιδέα..... λες;;;
Μπα κινητό ήταν, τι άλλο δα!!!
Αχ ας είναι καλά τα παιδιά ξεκουράστηκα λίγο!!



Οι γόβες να με έχουν πεθάνει, σκέφτηκα να τις βγάλω , πάνω που ξεκίνησα να βγάζω γόβες λύσσαξαν, όλα, όλα, όλα, πως βρέθηκα χωρίς φόρεμα, αλλά με τις γόβες ούτε που κατάλαβα!!!(φωτο 4)
Ξέρεις τι έγινε!! όχι εσκεμμένα, ξεκούμπωσε το δέσιμο στο λαιμό και νατο το περτικαλί φόρεμα έφυγε,γλίστρησε σα νερό!!!
Να δεις κάτι βλέμματα που μου έριχναν οι γυναίκες μαχαίρια!!!
Ο δε GAURAKOS με την κατάλληλη μουσική να τα έχει δώσει όλα!!!



Η βραδιά κυλούσε όμορφα, με τα ποτά τούς χορούς,τα παιχνίδια μας άρχισε να βαράει το πιοτί(φωτο 5), βλέπω την ώρα φτου αργάμιση!!
Αντε να δικαιολογηθείς στο σύζυγο!!
Είπαμε εκείνοι Μουντιαλ, θαχει και τα νεύρα του, από τη μια αν έχασε η ομάδα του, από την άλλη οι βαβουζέλες, αποφάσισα σα βρεγμένη γάτα να την κάνω....



Πάντως το αλκοτέστ δεν το απέφυγα, κόκκινο χτύπησε το μαρκούτσι,και ας ήπια ένα μπουκάλι νερό στην αναμονή!! τσάκωσα μια κλήση να!! έκανα όμως τα γλυκά μάτια στο όργανο (βοήθησε βλέπεις και η ενδυμασία) και ευτυχώς γλίτωσα το αυτόφωρο η μηχανόβια!!!!
Αν δεν τσοντάρετε να την πληρώσω την κλήση εγώ σε άλλο πάρτι δεν έρχομαι,και πόρτα δεν ξανακάθομαι τέλος!!!!!
Και άλλη φορά ταξί!!!
Στην κονσόλα του ήχου για σήμερα:
Nazareth - Love Hurts (with Munich Philharmonic Orchestra)

65 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Χαχαχαχα
Και τελικά σε χώσανε στην γατόστενή;
Όχι ε;
Εμ έτσι είναι η τσαχπινιά νικά τον νόμο : )))

Είσαι απίστευτη : )))
φιλιάααααααααα

Ανώνυμος είπε...

Φουλη...

εχω πέσει κατω και κλαίω....απο τα γελια

φοβερή περιγραφή....αχαχαχαχα

Λοιπον άκου τι θα κάνουμε, την κλήση την αναλαμβανω εγω! Εσύ στο επόμενο πάρτυ δεν θα κανεις τιποτα, παρα θα ετοιμασεις το χορευτικό σου!!!!

Θα μας κάνεις το στριπτιζάκι σου και μετά θα αράξεις στα μπουτια των έξι!

και θα πίνεις τα ποτακια σου!

Ο Μαρκο θα τιμωρηθεί που σε αφησε μόνη σου και θα σου παρουμε και 3 νεες τουαλέτες για να έχεις να πορεύεσαι!

Είσαι θεά, θα στο λέω συνέχεια

φιλιά πολλά

Unknown είπε...

Πάει τρελάθηκε. λολ

Ανώνυμος είπε...

@bear....

μας έχει τρελάνει κι εμάς...

αχαχαχα

D.Angel είπε...

Νόμιζα πως μόνο εγώ έχω σαλτάρει αλλά
απ ότι βλέπω δεν είμαι η μόνη!Χα χα χα χα
Και μη χειρότερα!Χα χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά τρελάρα!Πάντα τέτοια e ξεφαντώματα
και e κλήσεις! οχι σαν τους καημένους στη χθεσινή
συναυλία! (Η χαρά των μπάτσων το Καραισκάκη σου λέω)Χα χα χα χα χα χα Φιλιά πολλά
και καλή εβδομάδαααααα

Hfaistiwnas είπε...

Ώστε διοργανώσατε πάρτυ!!!
χαχαχαχα!
Μπράβο βρε παιδιά!!!
Ωραίο το τραγούδι στο βίντεο!!!!
Στα πόδια των παιδιών ξεκουραζόσουν βρε;;;
Αν είναι τα παιδιά της παραπάνω φωτό, την επόμενη φορά να φωνάξεις και μένα!!!!

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

Ωραίες γατό-φωτό!

Φιλιά!

( fortounata) είπε...

γιατί δε λές πως πάνω που άρχισε το παιχνίδι,εσύ θήλαζες τη γάτα και δεν μπορούσες να παίξεις;χαχαχαχα!!!!φιλάκια.

gnostosagnostos είπε...

εγω δεν σου μιλαω γιατι μου εριξες πορτα!
σε εψαχνα παντου ,μεχρι και στην κακιστη τουαλετα πηγα αλλα εσυ τιποτε...στα ποδια των εξι ...καλααααααα:P

Я верю в Сталина είπε...

Μαρή αυτά λες στο κόσμο;;;;

Έτσι έγινα βρε λυσάρα τα πράγματα;;;; Ευτυχώς σε ξεμπρόστιασα κι έτσι θα αποκατασταθεί η αλήθεια...


Με τους λυσάρηδες που έβαλες μέσα στο μαγαζί!..

DaisyCrazy είπε...

Μια χαρά περάσατε τερατάκια. Δε μας καλέσατε όλους όμως :Ρ Κακούργα πλασματάκια :)))

Πολύ σόκιν' το πάρτυ. Τι γατιά στα ντελκοτέ βλέπω τι γατιά πιο χαμηλά-πιο χαμήλα-πιο χαμηλά :)))

Άντε βρε και στο επόμενο το γατί στην πλάτη να σου κάνει γρατσουνιές να δω μετά πως θα δικαιολογηθείς στον αντρούλη σου ;)

Φιλάκια

Gaurakos είπε...

Στο επόμενο Πάρτυ θα έρθεις στο πλατό να βάζουμε μαζί μουσική. Δεν γίνεται να την βγάλω μόνος μου πάλι. Άσε τις παραγγελιές από το κόσμο. Να μπορέσω και εγώ ο φουκαράς να πάω λίγο μωρέ, με τα κορμιά στην πίστα.

ασωτος γιος είπε...

xaxaxaxaxaxa!εισαι τελεια

ria είπε...

για στείλε τα παλικάρια από δώ. τι να κάνουν στη σύρο; στείλτα για άθενς μπάι νάιτ!

μου έφτιαξες το βράδυ, φούλη. να εισαι καλά!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Σταλαγματιά
Δεν χωράω σε καμιά στενή εγώ αίλουρος και ξεφεύγω!!! τι τα έχουμε τα μουστάκια!!!!
Φιλιά Σταλαγματιά μου....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Coula
Την επόμενη φορά σε γελάσανε αν νομίζεις ότι θα είναι 6 .....12 θα κουβαλήσω και θα σκάσετε από το κακό σας ,θα είμαι πιο οργανωμένη!!!
Και μην κάνετε την κορόιδα την κλήση!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ bear
Μόνο αυτό έχεις να πεις;;;;

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Coula
Χα κοίτα ποιος μιλάει!!!
δεν σε περνάω με τίποτα!!!

Venea είπε...

Χαχαχχαχχαχα!! Τι να κάνεις η γυναίκα...δεν φτάνει που ανέλαβες όλο το PR του party σου την λένε κιόλας!! Τσκ τσκ τσκ!
Πάντως είσαι θεότρελλη, κσι εσύ και η άλλη η κουλή!! :p

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ D.Angel
Και που να σφίξουν οι ζέστες ,ένα αεράκι το έβαλε όσο να πεις!!!
Θέλουμε αυτές τις άσπρες μπλουζίτσες με τα μακριά μανίκια!!!
Φιλιά φιλενάδα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Hfaistiwnas
Να είσαι σίγουρος, εγώ θα σου κάνω ιδική πρόσκληση
ευχαριστώ αγορίνα,καλό βράδυ...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Ιωάννης
Ευχαριστώ φίλε μου!
καλό σου βράδυ...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata)
Μαρτυριάρικο!!! ε να μην τα πούμε και όλα!!!
Καλό βράδυ φιλιά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ γνωστος αγνωστος
Παρεξήγηση,δεν ήμουν και στων 6 συνάμα ένας ένας ήταν το σκαμπό μου,κάτι μου είπες μπαίνοντας,δεν μπορεί! γιαυτο έφαγες πόρτα ,μην κοιτάς που από το πιοτί δεν καλοθυμάμαι!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ marco
Δεν εχω κάτι να κρύψω σαν μερικούς,εχω κούτελο εγώ στην πιάτσα δε θα μου το χαλάσετε εσείς!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ DaisyCrazy
Χα χα πιο χαμηλά πιο χαμηλά!!!! θα ρίξω πρόσκληση την επόμενη να είσαι σίγουρη!!!
Φιλιά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Gaurakos
Τι τραβάς και εσύ!!! θα σκεφτώ που θα είμαι την επόμενη!! αχ σε βρήκαν καλό παιδί και σε έχωσαν!!!κάτι πρέπει να γίνει με το ρουσφέτι εεεε;;
καλό βράδυ....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ασωτος γιος
Εσύ δεν έφαγες πόρτα; το θυμάμαι καλά, μόνος την έκανες !! δεν έπρεπε έχασες....
Οκ φιλιά....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ria
Σφύρα εσύ και τους έστειλα εγώ,τι φιλενάδα είσαι!!!
Ευχαριστώ Ρια μου, φιλιά....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Venea
Τα βλέπεις! όχι πες τα βλέπεις! να προσπαθείς να δώσεις και το βρακί σου για το πάρτι και το ευχαριστώ το άκουσα!!!
Φιλιά......

next_day είπε...

μα τί ενδυματολογικό ντελίριο ήταν αυτό??
πάντως έχω ένα παράπονο...
οκ είχα πάει για μπαρότσαρκα με την αθηνά και άργησα να έρθω...
τα αγόρια γιατί τα είχατε διώξει..
τς...τς...τς...
την επόμενη φορά απο το πρωί θα περιμένω απο έξω να πιάσω την θέση την καλή! όχι τίποτε άλλο, θέλω κι εγώ καινούριο κινητό και θέλω να ρωτήσω τα παιδιά πώς τους φαίνονται!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ next_day
Βρε καρδιά μου, πόρτα ήμουν να μην βάλω το κάτι τις μου!!
Λύσσαξαν να τούς βγάλουν λες και πείραξαν κανέναν,ζήλεψαν γιατί φαίνονταν οι κοιλιακοί φέτεςςςςςςς
τα κινητά δεν τα είδα μα πρέπει να είναι καλά γιατί όλοι είχαν ένα στην μπροστινή τσέπη,ένας να μην το βγάλει! μα ένας!!!τελευταία τεχνολογία ήταν μάλλον!!!

next_day είπε...

αααα!! πρέπει να το δοκιμάσω ντε! ε τί? γουρούνι στο σακί??????
Υπέροχη μουσική επιλογή!
να έχουμε ένα όμορφο βράδυ!

Thalassenia είπε...

Βρε αθεόφοβη τι κάθεσαι και λες στον κόσμο.

Άκου να φάει ... κλήση ... κινητού!!!

Γίνονται συχνά τέτοια πάρτυ, να ξέρουμε δηλαδή να έρθουμε ή όχι κατά Σύρο μεριά.

Φιλιά θαλασσένια.

υ.γ. Μη μας βασανίζεις, βάλε μια φωτό με γόβα στην μηχανή να σε δει κι ο Θεός να χαρεί.

kanivallos είπε...

Αν και αργοπορημένος φόρεσα κάτι πρόχειρο (ριγέ φυλακέ πυτζάμες) κι ήρθα.
Έλα όμως που δεν πέτυχε η κονσομανσιόν.
Η πόρτα έφταιγε, η κράνα μου έφταιγε, το πισί μου κράκαρε...εγκατέλειψα νωρίς.


(Άδικα έψαχνα τη γοβίτσα της Σταχτοπούτας, τελικά έπρεπε να ψάχνω για το βρακάκι της κοκκινορουφιανίτσας)

Я верю в Сталина είπε...

Άκου εκεί τί λέει! Ποιός έχει βρε να κρύψει;;;;

Μην ανοίξω το στόμα μου και μετά δεν σε χωράει η Ελλάδα!


χαχαχαχαχα

Μα καλά μαρή! Με τη γόβα και το φουστάνι σου ήρθε να πιάσεις το VIM;;;;;

Εκείνη την ώρα σ' έπιασε η προκοπή;;;; Αλλά βέβαια, όλη μέρα ήσουν με τα νύχια και τις μάσκαρες...

Και είδες τι τουαλέτες άφησες ε;

Μια ομορφιά!..



χαχαχαχαχαχαχαχα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ next_day
Εσύ θέλεις να το δοκιμάσεις κιόλας, εχεις τα δίκια σου τι να πω! φυσικά να δεις πως λειτουργούν
τα κοκοψίνια !!!
Καλημέρα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Thalassenia
Δεν έχει να κάνει με το νησί!! τα πάρτι είναι διαδικτυακά,και παντός καιρού!
Τώρα εσύ θες φώτο με γόβα στη μηχανή; θα το κοιτάξω!!
Καλημέρα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ kanivallos
Μάλλον θα ήρθες την ώρα που πάλευα με τις χλωρίνες στη τουαλέτα!!!
Και συ βρε παιδί μου βιαστικά έφυγες γιατί;
την επόμενη φορά!!!
καλημέρα....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ marco
Δεν θα πω κάτι επ αυτού!!!
Όλοι ξέρουμε τι έκανες στο πάρτι......
Ατιμούλικο!!!μόνο πόρτα δεν ήσουν

zoyzoy είπε...

Μαρί καλοπέρασες βλέπω όσο έλειπα και στην κουμούτσα των 6καθόσουν και το βρακί σου'φυγε για την κλήση δεν το πιστεύω παραμύθια λές τα όργανα δεν πειράζουν ντίβες με γόβες!

Εγραψες πάλι!!

Ανώνυμος είπε...

Δεν μπορώ να συνέλθω απο τα γέλια!!!

Απιστευτη!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ zoyzoy
Μην ακούς λόγια,και φήμες,όλα αυτά είναι για τα κακά τα μάτια,ένα αθώο παρτάκι κάναμε τιποτα άλλο!!! την κλήση τη βούτηξα στην επιστροφή, αλλά πάλι καλά γλίτωσα το αυτόφωρο!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Merlin
Για τι καλέ;η αλήθεια γελάει,η πονάει με μπέρδεψες!!!
Καλώς ήρθες δεν είπαμε την πριν φορά, έφυγες σφαίρα και δεν πρόλαβα να σε τρατάρω ένα λουκουμάκι!!! τσίμπα το τώρα....

Από μικρό κι από τρελό είπε...

αμααααν!!! κανατε παρτυ κ ελειπα εγω??? αντε να τελειωσει η εξεταστικη να κανουμε κ αλλο παρτακι για να μπορω να ερθω! να οργανωσουμε παρτυ σε παραλια! τελεια θα ειναι!!!!!

σματς!

Δραπέτης είπε...

ΦΟΥΛΗ ΤΟ ΚΑΨΑΜΕ ΒΛΕΠΩ!!!


(ΦΟΥΛΗ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΟ ΓΑΤΑΚΙ ΣΟΥ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΜΕΡΗ;;;)

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧ!!! ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ ΤΡΕΛΟΓΑΤΑ!!! :)))))))

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Από μικρό κι από τρελό
Τελείωσε με την εξεταστική και εδώ είμαστε!!!
Καλά διαβάσματα....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Δραπέτης
μέρη πια Μαίρη; τι μέρη!!!
δεν σας καταλαβαίνω!!!
Καλό μεσημέρι

Ανώνυμος είπε...

Eχεις βραβειο....

έλαααααααααα

Ianos είπε...

χαχαχα μια χαρα απο οτι βλεπω περασες!!! παντα τετοια βρε,χωρις την κληση ενοοειτε! χεχεχε Φιλια!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Coula
Έρχομαι!!!
Άντε τώρα να διαλέξεις τουαλέτα!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Iανος
Καλημέρα Ιανε!!!
ευχαριστώ.....

Dimos El Grec είπε...

Γεια σου ρε Φούλη μας έφτιαξες πάλι τη διάθεση πρωινιάτικα!!! ;)

Καλά η φώτο 4 τα σπάει πολύ άσχημα!!!

Και συ love hurts μετά το πάρτυ;;; :Ρ Βάλε κάνα beds are burning καλύτερα ;)

Καλή σου μέρα!!!

Un par de neuronas... είπε...

Αααααα! Ελληνικό πάρτυ χωρίς εμένα; Δεν γίνεται!

Ωραίες φώτογραφίες, φίλη μου!!!! χααααχαχαχαχα!
Φιλάκια πολλά, χαχα, ακόμα γελάω!

Skouliki είπε...

αχχαχαχαχ
οχι ρε γαμωτο !!! να χασω τετοιο παρτυ !!
στειλε το λερωμενο φορεμα
που ξερεις η λεβινσκι ετσι εγινε γνωστη
μπορει να το πουλησω καινα γινω πλουσια!!

Λόλα είπε...

ΛΑΤΡΕΥΩ ασπρο φορεμα/κοκκινες γοβες!

Για την περιγραφη, απλα δεν εχω λογια...

Ποσο χαζη μπορει να ειμαι.. ενω το ειδα την προηγουμενη, το ξεχασα την μερα που γινοταν! damn!

Anyway..next time I'll be there! ;)

Kisses!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Dimos El Grec
Ένα ευχάριστο διάλειμμα δεν κακό εεε;
το επόμενο τραγούδι θα είναι αυτό!! υπόσχεση..
Καλημέρα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Verónica Marsá
Στο επόμενο να είσαι μαζί μας οκ;
καλημέρα σου φιλιά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Skouliki
Το άσπρο φόρεμα δεν είχε τέτοιο λεκέ!!! να εξηγούμαστε ,είχε βρομιές από το καθάρισμα της χέστρας!!!
Καλημέρα......

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Λόλα
Το συγκεκριμένο δεν το χάρηκα λερώθηκε γρήγορα!!
φρόντισε την επόμενη να είσαι εκεί!!!
Ευχαριστώ για την επίσκεψη καλώς ήρθες στο γατόσπιτο!!

Я верю в Сталина είπε...

Έχετε λαμβάνειν...

Я верю в Сталина είπε...

Έχετε λαμβάνειν... Ελάτε από το μπλόγκ μου

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ marco
Έρχομαι καλέ να μην ετοιμαστώ!!!

sCaTterBraiN είπε...

μια χαρά περάσατε δλδ! πάντα τέτοια!!! εγώ το έχασα λόγω εξετάσεων - τον επόμενο μήνα. να πάω για ψώνια και γυμναστήριο να μπορώ να ανταγωνιστώ τους τύπους με τα τζην.
;-)

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ sCaTterBraiN
Μια χαρά δε θα πει τίποτα!! το τι γέλιο ρίξαμε δε λέγετε, θα σε περιμένουμε την επόμενη,θα σου κάνω ιδιαίτερη πρόσκληση!!
Φιλιά...