Κυριακή 7 Νοεμβρίου 2010

Έλα μου στην κάλπη,έλα μου!!!




Σαύρες, σκουλήκια, και όλων των ειδών τα ερπετά,έχουν κατακλύσει την καθημερινότητά μας.....χεχε, όχι που δεν θα το έλεγα!!
Τώρα εύλογα θα αναρωτιέστε σε ποιους απευθύνομαι,κάτσε ντε και θα στα πω,πάρε καφέ άναψε τσιγαράκι και στρώσου...Σπίτι μου είμαι βρε και κάνω ότι θέλω,και τσιγάρο και μπάφο άμα λάχει..
Πρώτοι στην λίστα οι πολιτικοί μας, σκουλήκια του κερατά με τα ούλα τους,γλύφουν, σέρνονται, μέχρι τελευταία ώρα,να μας πείσουν ότι αυτοί είναι, και όχι οι άλλοι... είναι βλέπεις πολλά τα λεφτά φίλε μου, και το μέλι από το καλό....
Τώρα από προσωπική πείρα θα αναφερθώ σε άλλο είδος, οι γιατροί,όχι αυτοί χωρίς σύνορα,αυτοί είναι άγιοι,τους θαυμάζω, οι άλλοι, εντός του ελλαδιστάν, άλλο τούτο πάλι...
Εδώ και μερικούς μήνες κάνοντας μια εξέταση γενική, βρήκαμε ότι οι δείκτες του συκωτιού η γGT για όσους ξέρουν, ήταν ανεβασμένη στο θεό...
Αρχικά τον Φεβρουάριο του 10 ήταν 343,όταν το κανονικό είναι από 7-35..(είδες τι λαρτζ που είμαι; έτσι είμαι σε όλα μου),φταίει λέει το κρασάκι...
Τέλος, λέει ο γιατρός {ούτε έξω από κάβα δεν θα περνάς,για 3 μήνες},οκ ντόκτορ... Πέρασε ένα καλοκαιράκι με σόδα, τόση σόδα ούτε στο εργοστάσιο τής κόκα κόλα δεν θα βρεις,κομμένα τα ταβερνάκια, μαζί και οι λιχουδιές τους, που για μένα αυτοι ήταν οι ρουφιάνοι,(όχι πες τώρα εσύ, καλαμαράκι,τσίρος,γαύρος, κλπ χωρίς κρασάκι λέει;αμ δε λέει)!!! έκανα υπομονή,γκουγκλιζοντας και πέρασε ο καιρός..



Να μην σε ζαλίζω πέρασε το τρίμηνο, έλα λέω πάμε για εξέταση πάλι να δούμε αυτή η (φιλενάδα) που είναι τώρα,γάμησέ τα φίλε μου, Σεπτέμβρη η γGT 301...
Θα κάνεις μια βιοψία στο συκώτι λέει ο συκωτάς,(ιδιωτικός εδώ να πω),στην τάδε κλινική που θα είμαι εγώ, και θα πάει γύρο στα 2000,κάγκελο εγώ,(όχι για τα λεφτά,λεφτά υπάρχουν,όπως έλεγε και ο λαπάς σσσσ ,δεν μας τα πήρε όλα ακόμα) ....
Σε ένα υπέρηχο, άλλος γιατρός, βρήκε πέτρα,άμμο στη χολή,(αυτή η παραλία του Γαλησσά μου την έκανε θυμήσου την κουβέντα μου,μου τάλεγαν, μην κάθεσαι έτσι, βάλε μια ψάθα μια πετσέτα, ούτε ηλεκτρική σκούπα να ήμουνα,βρε πως μπήκε από κει, αφού δεν συγκοινωνούν)τες πα.....
Γιατρος.... {αυτό είναι φράζει το σωληνάκι και σου ανεβάζει την γGT, θα κάνεις λαπαροσκόπηση στη χολή και όλα καλά}...
Αποφασίστε ρε!! τι θα κάνω τελικά,βιοψία στο συκώτι; η λαπαροσκόπηση στη χολή; μήπως να κάνω χαρακίρι, να τα πετάξω έξω, να τους ρίξω μια γερή μπουγάδα, με skip,χλωρίνη άντε και μια χρωμοπαγίδα να μην ξεβάψουν, μπρίλα θα γίνουν!!!
Άλλος ένας ντοκτορ (χειρούργος αυτή τη φορά) { κανε στοπ χωρίς αλκοόλ και υγιεινή διατροφή για ένα μήνα ακόμα και βλέπουμε}... άντε πάμε πάλι....
Φτάσαμε στο τώρα, ένα μήνα μετά γGT 210...
Τι κάνω; θα ρίξω ζάρια και ότι κάτσει...συκώτι, η χολή;
Αφου απόφαση δεν παίρνουν, μια άλλη ιδέα που έχω είναι να τα πετάξω και τα δυο, να τα βράσω στα αδέσποτα να στανιάρουν κιόλας,όσο να πεις κάνα 2κιλο θα είναι και τα δυο...
Όχι βρε δεν φοβάμαι,με έσπασα σε κομμάτια ψυχολογικά ,κατά τα άλλα είμαι γερό κουμάσι,σιγά τώρα, απλά έχω τρελαθεί μη ξέροντας τι να κάνω,(με τα λόγια κάθε βδομάδα είμαι στο χειρουργείο),και συν της άλλης έχω χάσει 8 κιλά,στυλάκι η δικιά σου,ποιοι διαιτολόγοι και γυμναστήρια, σούπερ σου λέω,αν ήμουν και πιο μικρή θα χτύπαγα ένα νεξ τοπ μοντελ, τώρα και με χαμηλό αιματοκρίτη μόνο για τα μπάζα είμαι....


Και πάμε σε άλλη μια κατηγόρια, αυτή των (φίλων)!!! εδώ τι να πεις; ψευτιά και υποκρισία σε όλο της το μεγαλείο,τώρα θα μου πεις καλά έφτασες τόσο(ε, όχι και να σου πω!! επέμενε λίγο ακόμα, και θα το ρίξω), και ακόμα δεν έμαθες!!!
Οχι αρνιόμουν να πιστέψω ότι υπάρχουν τόσο ψεύτικοι άνθρωποι,ίσως γιατί είμαι μαλάκας εγώ....
Αυτααααααααααα σε κούρασα ,θα ακολουθήσει ψηφοφορία θέλω την ψήφο σου χωρίς ρουσφέτια!!! για πες, συκώτι η χολή;; αποχή δεν δέχομαι, θα χεστούμε πατόκορφα...
Εγώ δεν πάω πουθενά σήμερα, η κάλπη μου είναι εδώ,και μόλις την κλείσω θα πάω και για μια βουτιά στη θάλασσα,στην άμμο δεν θα κάτσω έμαθα τώρα....ζηλεύετε;; σήμερα είναι αποθέωση εδώ στο νησί....
Αύριο ξημερώνει μια άλλη μέρα,θα δούμε την τελική απόφαση....

Ακούμε:Black Sabbath - Feels Good To Me

50 σχόλια:

ασωτος γιος είπε...

σε νιωθω απολυτα καλο κουραγιο
γιατροι = ατιμη ρατσα

b|a|s|n\i/a είπε...

είναι να μην μπλέξεις. δυστυχώς. ελάχιστοι μα ελάχιστοι θα κοιτάξουν να γίνει κάποιος πραγματικά καλά και όχι απλά σαν μία ακόμα ευκαιρία να βγάλουν περισσότερα λεφτά εις βάρος του. περαστικά και γρήγορα. και να τρως υγιεινά. θέμα συνήθειας είναι και τίποτα περισσότερο. :)
φιλιά πολλά!

Ανώνυμος είπε...

Δανειολήπτες σε απόγνωση

Ένα site που απευθύνεται σε υπερχρεωμένους για να ενημερωθούν για τα δικαιώματά τους και τους τρόπους άμυνας εναντίον των ληστρικών - τοκογλυφικών τραπεζών, των εισπρακτικών εταιριών και των τοκογλύφων, που κάνουν χρυσές δουλειές στις μέρες μας.

www.daneia-kartes.zedo.gr

.

Ανώνυμος είπε...

Φιλενάδα τις τελευταίες μέρες βρίζω
απ το πρωι μέχρι το βράδυ όλους τους γιατρούς με τη σειρά! Αμα δεις το κουτάβι μου θα καταλάβεις! Οσο για τους φίλους! Η εγω είμαι παράξενη ή όλος ο κόσμος! Ο θεός να σε φυλάει πάντως να μην έχεις ανάγκη ποτέ! Θα σε φάνε! Τώρα να ψηφίσω;;;Μιας και γύρισα από θάλασσα με κέφι;;;
Θα ψηφίσω χολή! Μου φαίνεται πιο άχρηστο όργανο! Είδες ε;;;Το τεκμηρίωσα κιόλας...Φιλιά πολλά
γλυκιά μου! Υπομονή! Ευχομαι τα καλύτερα!

D.Angel

ria είπε...

χολή, αυτή φταίει, στο είχα πει και στο τηλέφωνο.
αν δεν είσαι μπεκρού και όχι κοινωνικός πότης, δεν κινδυνεύεις από ηπατική κίρρωση. άσε που θα ανεβαιναν και οι άλλες τρανσαμινάσες. η χολή φταίει.

μη σκας. δεν είναι σοβαρό. και τα δυο χιλιάρικα για βιοψία είναι υπέρογκα υπερβολικό ποσό.

φιλιά.

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

Κατα πρώτον τους πολιτικούς τους έχω ότι με έχουνε και αυτοί...

ΧΕΣΜΕΝΟΥΣ!!!

Κατά δεύτερον με τόση positive energy που εκλύεις δε σε φοβάμαι.

Αναμένω νέα.

gnostosagnostos είπε...

καταρχην βιοψια κανεις σε ενα δημοσιο νοσοκομειο τζαμπανα απο τι ξερω
απο την αλλη κατεβα ιπποκρατιο που εχει καλους δοκτορες για το υπαρ
εγω ψηφιζω να το ψαξεις ....

Και λοιπόν;E allora? είπε...

στο Υγεία θα την κάνεις τη βιοψία ή στην ευρωκλινική;νταξ τι να πω ρε παιδί μου...

φίλοι ψεύτες και υποκριτές μόνο φίλοι δεν είναι.καλύτερα δλδ να'χεις εχθρούς που ξέρεις τι σε περιμένει

φιλιά πολλά

zoyzoy είπε...

Μαρή τι έβαλες αυτό το σκιάχτρο αδυνάτισες αλλά όχι και ετσι χούχλα έγινες!
Γμσ τα ελπίζω αύριο να βρεις άκρη γιατί και ψυχολογικά σε ρίχνει αυτή η κατάσταση!

Λόλα είπε...

Εγω λεω να τα κοιταξεις και τα 2. Με αυτα δεν παιζουμε.
Τωρα, βιοψια 2 χιλιαρικα μου φαινεται κομματακι αλμυρο (δεν ξερω απο τιμες, αν θες αγνοησε με :) ) Τι νομιζει ο αλλος οτι θα κανει? Ελεος δηλ!
Εγω θα ελεγα να κατεβεις Αθηνα που εχεις και πιο πολλες επιλογες σε γιατρους και νοσοκομεια.

Τωρα για τους φιλους δεν εχω να πω κατι... ολοι τα εχουμε περασει/ περναμε/ θα τα περασουμε καποια στιγμη. Σε οτι δεν αξιζει κανουμε delete. Αυτο εχω να πω εγω.

Φιλακια κοριτσαρα μου και να ξερεις οτι η σκεψη μου ειναι μαζι σου.
:)

mahler76 είπε...

κούκλα μου το θέμ είναι πολύ σοβαρό για να πώ την γνώμη μου. Προσωπικά θα σου έλεγα να πάς και σε άλλον ένα γιατρό.

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Τους βρίζω, τους τα έχω μαζεμένα και το χειρότερο...τον έχουμε στο σπίτι μας!
Τι σόι μάνα είμαι;

Μην ακούς κανένα. Πρόσεχε και τα μάτια σου ανοιχτά!
Πολλά φιλιά και αγάπη!!!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ασωτος γιος
Όχι όλοι μωρέ,ίσως εγώ έπεσα σε ζαμανφουτίστες,
καλησπέρα άσωτε μου...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ b|a|s|n\i/a
δεν το πιστεύω, υπάρχουν αξιόλογοι άνθρωποι, ίσως δεν έπεσα σε ένα τέτοιο τι να πω...
καλησπέρα Βασίλη μου, σε ευχαριστώ πολύ...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Ανώνυμος
τι να πω!!!
καλησπέρα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ D.Angel
ρε που πάμε ?που πάμε? αποχή και εδώ μέσα!! μια μόνο ψήφο φιλενάδα, η δική σου....
να σε καλά κοριτσάρα μου,εύχομαι τα καλύτερα για το κουταβάκι....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ria
Ρια μου αύριο θα καταλήξουμε ευελπιστώ..
Σ'ευχαριστω για όλα φιλενάδα,θα σου πω τα νέα...
καλό βράδυ....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Παπαστρατής Το "Θηρίο"
Και εγώ μια από τα ίδια!!!
έχω εγώ από αυτό το, (μισό να το κάνω κοπι),positive energy τι είναι καλέ αυτό? δεν με βρίζεις έτσι!!!
αστειεύομαι η ρουφιάνα,όχι ότι ξέρω όμως χαχα...
καλησπέρα φίλε μου...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ γνωστος αγνωστος
Πως τα κατάφερες και μου έβαλες τρίτο κόμμα στην κάλπη!!!
μακάρι να μην χρειαστεί να κάνω βιοψία και να είναι η χολή που θα γίνει εδώ...
φιλιά άγνωστέ μου...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Και λοιπόν;E allora?
Τώρα που το λες θαρρώ ότι για την ευρωκλινική,μου έλεγε ο συκωτας μου...
και αν δεν έχω φάει σφαλιάρες από φίλες!!! αλλά εγώ εκεί μαλάκας....
τους λουκουμάδες τους τσίμπησα,
φιλιά

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ zoyzoy
Όχι και χουχλα,πανουκλα!!!που είναι καλέ τα πιασίματα μου,κόκαλο έγινα, 5 τα θέλω μου τα δίνεις,δίνε μου εσύ χοχλιους και να δεις εγώ?
Αύριο λοιπόν!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Λόλα
Κόρη μου εσύ !!! καλά ντε μη τσατίζεσαι,το παίρνω πίσω,κούκλα μου εσύ, θα πάρω και άλλη γνώμη,μόνο μην μου πουν κάτι διαφορικό, θα πηδηχτώ από το παράθυρο....
τα φιλιά μου σταυρωτά,και στο λατρεμένο μέρος σου...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ mahler76
Καλά ρε γατούλη μην κάνεις έτσι,δεν έφτασα στο σημείο να θέλω διάγνωση από αρχιτέκτονα!! λίγο πλάκα κάνω να ξεχάσω τα χάλια....όποτε αποχή?
καλός φίλος είσαι βρε...
απαπησιάρικα γατοφιλιά με χχχχρρρρρρ

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Γιαγιά Αντιγόνη
Οχι Αντιγόνη μου,είπαμε!! λες αν τον ρωτήσουμε να μας πει κάτι τρίτο!!
πλάκα κάνω, να τον χαίρεσαι,δεν είναι όλοι ίδιοι....
Τα φιλιά μου...

Ανώνυμος είπε...

Φουλάρα μου

να το ψάξεις κι άλλο! Δεν παίρνω ρίσκο να διαλέξω, αλλά αποχή δεν κάνω! Εδώ θα είμαι για να σε ακούω!

Απορούσες που πηγε το χιουμορ σου; Ε μη τρελαινεσαι και τελείως! Είναι φοβερό το κειμενο σου, παρόλο που διαβάζω από πίσω και κάποιους από τους φοβους σου!

Λοιπον, να το ψάξεις κι αλλού! Και μετά να πράξεις!

φιλιά πολλά

Unknown είπε...

γgt=φλεγμονή στο συκώτι.
Τι την προκαλεί όμως την γαμημένη; Εγώ έχω 120 από δαύτα λόγω όγκου μου λένε. γκρρρρρρ
Πεινάω βρε φίλη.

Συνερ(γάτης) είπε...

Καλή επιτυχία Φούλη μας. Να θυμάσαι ότι σε αγαπάμε. Κάνε όπως ο κύριος... από πάνω μου. Κοίτα πόσο παληκάρι είναι...και κάνε το ίδιο με αυτόν. Όσο για το Blogκάκι σου μην ανησυχείς εδώ θα είμαι και θα το προσέχω εγώ. ;) Φιλιά.

Ianos είπε...

Εμπιστευομαι την γνωμη της Ria και ψηφιζω χολη...
Αντε να δω τι αλλο θα μας βαλεις να κανουμε !!!Ακου ψηφο μεταξυ χολης και συκωτιου!!!Πολλα φιλια!!! Και χαμογελα ε!!!

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Καλημέρα φιλενάδα!
Έμπλεξες με γιατρούς?την έβαψες πολλά χέρια μιλάμε!!
Όσο για τη ψηφοφορία εγώ λέω να ρίξω λευκό!!!
Υπομονή φίλη μου,στο Ελλάντα ζείς μην απορείς!
Καλημέρα και πάλυ και πολλές ευχές για ό,τι καλύτερο!

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ (η μετάφραση!!!)

ΚΑλή σου μέρα!!!!

Skouliki είπε...

τρανσαμινασεις ... ξερω ξερω

θα πω εν ολιγοις διοτι δεν θελω να λεω προσωπικα πραγματα οτι παλια εγω απο την πολυ κορτιζονη χαλασε το συκωτι ..βεβαια μετα ολα οκ

εκαναν μια τραγικη διαγνωση οι γιατροι με μενα μου ειπαν οτι εχω 6 μηνες ζωης οταν ημουν 20 ..καταλαβαινεις ετσι....!!!

βεβαια πηγα αγγλια ..καμια σχεση ολα οκκ.. απλα εδω επεσα σε ηλιθιους

μιλαω γαι ιδιωτικη ασφαλεια σε μεγαλο νοσοκομειο με πρωτη θεση κτλ κτλ

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ (Cou) Coula
Αυτό κάνω φιλενάδα,θα πάρω και άλλη γνώμη..
Ρε έφαγα την πίστη μου, αλλά το βρήκα, ήταν κάτω από το κρεβάτι δίπλα στο γκιογκιό !!
για το χιούμορ μου λέω, το βρήκα!!!!!!
φιλιά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ bear
Καλέ 120!!! μόνο?μια χαρά είσαι ,εγώ κάποτε είχα χτυπήσει 340....
όχι εγώ δεν πεινάω, έχω χάσει 8 σουβλί έγινα, να μασάς και να φτύνεις...
φιλιά αρκούδι μου...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Συνερ(γάτης)
Καλά το αρκούδι είναι εξαιρετική περίπτωση!!και εγώ είμαι παλικάρι
το νουσου το μπλοκ...
καλησπέρα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Iανος
χμμμμ βάλε μου ιδέες τώρα!! κάτι θα σκαρφιστώ...
καλησπέρα Ιανε...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ΝΑΝΤΙΑ
Έμπλεξα !! άστα....
καλό απόγευμα μανούλα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Παπαστρατής Το "Θηρίο
έτσι!!!
καλησπέρα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Skouliki
λες να πεταχτώ? ένα τσιγάρο δρόμος είναι ,πιο φτηνά θα μου στοιχίσει..
φιλιά σκουληκάκι..

Hfaistiwnas είπε...

Τίποτα από τα δύο! Να βρεις τι φταίει! Απορώ πως πέρνουν δίπλωμα μερικοί γιατροί.. απίστευτο είναι..
Περιμένουμε νέα!

DaisyCrazy είπε...

χολή χολή ψηφίζω!

ου μπλέξεις με γιατρούς. ποτέ δε συμφωνούν και σ'αφήνουν ξεκρέμαστο. είναι αναίσθητοι κι αντί να βλέπουν μπροστά τους άνθρωπο βλέπουν ένα σηκώτι, ένα πόδι κ.ο.κ. δε μιλώ για όλους υπάρχουν ευτυχώς εξαιρέσεις. αλλά δυστυχώς ο κανόνας είναι κανόνας.

περαστικά να'ναι όλα φούλη μου. για κάνε λίγη ακόμη διαίτα μπορεί σ'ένα μήνα ακόμα να έχουν πέσει τα ένζυμα και να γλυτώσεις εντελως!

φιλάκια!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Hfaistiwnas
Σήμερα πήγα σε μια πολύ καλή παθολόγο που έχουμε εδώ στο νοσοκομείο,βλακεία μου που δεν πήγα από αρχή, θα είχα και την ψυχολογία μου ανεβασμένη και τα 8 κιλά μου,τες πα...
Το καλό είναι ότι με μια αρκετά σοβαρή ματιά με παρέπεμψε να κάνω αξονική, κατά πάσα πιθανότητα είναι λέει το πρόβλημα από τη χολή...
καλησπέρα φίλε μου...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ DaisyCrazy
Το πέτυχες!!! ετσι μου είπε μια καλή παθολόγος Κύπρια που έχουμε εδώ...
μετά από άλλη μια εξέταση θα ξεκαθαρίσει το τοπίο,το καλό είναι ότι για βιοψία ούτε λόγος, και ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ.......
τα φιλιά μου...

Hfaistiwnas είπε...

Ηα αξονική τα δείχνει όλα λένε!
Περιμένουμε νέα!

Thalassenia είπε...

Προλαβαίνω να ψηφίσω ή τα έβγαλες?
Πέρυσι τέτοιο καιρό ανακάλυψα λέει τη χολή και έτρεχα Χριστουγεννιάτικα για αφαίρεση.
Άσε που έγινα στυλάκι.
Και πετρούλες έχω, άμμο δηλαδή θαλασσινή, χαχαχα.
Είδες συμπαράσταση η φιλενάδα....

Καλή δύναμη και κάνε ότι σε φωτίσει η μέρα.

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Hfaistiwnas
Την Παρασκευή λοιπόν!!
ευχαριστώ πολύ καρδιά μου,φιλιά να περνάς καλά....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Thalassenia
Η ψήφος σου καταγράφηκε!!
Μα και συ καθόσουν στην άμμο χωρίς μια πετσέτα μια ψάθα!! τι να πω ,εγώ πάντως έβαλα μυαλό χαχα...
καλησπέρα...

akantoy είπε...

Λοιπον θα ψηφισω...και ας βγει ακυρο...
Ψηφιζω καλαμαρι..τσιπούρα..κρασακι..και ταβερνακι με καλη παρεα..
Kαι αστους να βρουνε αυτοι ακρη..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ akantoy
χαχα πολύ καλό το κόμμα σου!!! μακάρι να ήταν τόσο απλό,μακάρι...
καλησπέρα

( fortounata) είπε...

ψηφίζω χολή,είναι πιο εύκολα.περαστικά,μη μασας.είσαι θεά κορίτσι μου.καλό μπάνιο.φιλιά.

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata)
Και καλά κάνεις φουρτουνάτα,μέχρι τώρα το κόμμα σου προηγείται τη δευτέρα τα αποτελέσματα...
καλημέρα σου....