Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

iphone,παϊδάκια, και κρασοκατάνυξη!!




Η διαμονή μου στην πρωτεύουσα δεν θα πήγαινε στράφι,η κοράκλα πήρε ρεπό από τη δουλειά της και σκ με έβγαλε τσάρκα σε μαγαζάκια που ξέρει ότι με τρελαίνουν ...
Το Σάββατο το βραδάκι με άλλη μια κοπελιά κανονίσαμε γυναικοπαρέα να πάμε στο γκάζι, ντυθήκαμε, καβαλήσαμε το δίτροχο, και βουμ, βουμ, από Κορυδαλλό για τον προορισμό μας..
Αφού το δαγκώσαμε από το κρύο,(απαπαααααα) φτάσαμε..
Παιδιά τέλεια!! δεν είχα ξανά πάει στο γκάζι, βρήκαμε ένα όμορφο κουτουκάκι με Πολίτικα μεζεδάκια σούπερ, και άρχισε η κρασοκατάνυξη...
Τελικά εμείς οι γυναίκες διασκεδάζουμε μια χαρά μόνες,μην πω πιο καλά, και άντε στην υγειά μας και βιβα τα ποτήρια ψηλά, το κρύο της επιστροφής ούτε που το κατάλαβα.

Κυριακή μεσημεράκι είχε κλείσει τραπέζι σε ένα όμορφο μαγαζάκι στην περιοχή του Κορυδαλλού,με ζωντανή μουσικούλα και τρομερά ζεστό περιβάλλον...
Εδώ δεν θα πω πολλά θα μιλήσουν οι εικόνες και το βιντεάκι,το οποίο είναι από τα χεράκια μας,για να το δεις κλείσε το mix pod...



Ο χώρος γεμάτος με παλιές διαφημιστικές ταμπέλες, είχε κάτι από το παρελθόν,τα μεζεδάκια...κόλαση!!αυτά ήταν από το παρόν, δεν άφησα να μείνουν πολύ για το μέλλον γιατί τα τσάκισα, ειδικά τα παϊδάκια μμμμμμμ.....
Αυτά παθαίνω με τα μεζεδάκια,διαθέτω κορμοστασιά με άριστους προκοίλια(κους),φετεςςςς
Δωδώνη,Ελασόνας,Ηπείρου, καλαθάκι Μυτιλήνης...











υγ οι εξετάσεις απ ότι μπορώ να αποκωδικοποιήσω τα γράμματα του γιατρού που έκανε την έκθεση,από πρώτη όψη είναι μια χαρά...αυτό βέβαια θα μου το πει και η γιατρός μου...
Ευχαριστώ όλους σας, για την αγάπη και το ενδιαφέρον σας...

Ακούμε:Amorphis - House Of Sleep

65 σχόλια:

next_day είπε...

Γειά σου ρε φιλενάδα με τα ωραία σου!!!! Πάντα έτσι να περνάς!!!!!
Μπράβο για τις εξετάσεις!!!!!
Πάντως για το κρύο δεν έχεις δίκιο! μια χαρά καιρό είχε!!!!!!!!
Φιλί γλυκό τεράστιο!

αντωνης είπε...

Μπραβο για τις εξετασεις!!!
Πολυ ωραιες οι βολτιτσες, αλλά δεν ειχε κρυο. Βεβαια εσεις οι νησιωτες επειδη εκει εχει εντελως άλλο καιρο, δεν ειστε συνηθισμενοι.

D.Angel είπε...

Μπράβο ρεεεε
Παντα τέτοια!
Το βιντεάκι δεν το είδα ακόμα
αλλά θα περάσω να το δω αύριο!
kissessssssssssssssssssss

Gaurakos είπε...

Η Φούλη, το iphone και τα παϊδάκια. :P χαχαχαχαχαχα

Καλέ τι φωνάζεις τα παϊδάκια και το iphone; Θα στα έπαιρνε κανείς; χαχαχα.

Συγχαρητήρια για της εξετάσεις. Αλλά κάτσε να δω τον Αρκούδο και τον Μάλερ και θα τα πούμε...Άκου να έρθει Αθήνα και να μην πάμε να δούμε τους...Καρχαρίες. Καλά Φούληηηηη, καλάαααα.

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ next_day
Όποτε έρχομαι Αθήνα ψοφάω για κουτουκάκια και ταβερνάκια,αν μου πει πάλι ο γιατρός κομμένα τα μεζεδάκια και το κρασάκι θα τον πάρει ο διάολος...
Τι λες καλέ που δεν έκανε κρύο,
πλάκα κάνεις,τα είδα όλα πάνω στη μηχανή και βράδυ;;
Ευχαριστώ φιλιά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ αντωνης
Βρε πάτε καλά ;κρύο λέμε, κρύο πολύ πάνω στη μηχανή...
Ευχαριστώ αντωνη μου,καλό βράδυ..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ D.Angel
Ρε σε έπαιρνα τηλ να ερχόσουν...
τες πα, την επόμενη φορά,θα έρθεις εεε..
φιλιά φιλενάδα..

Hfaistiwnas είπε...

Ατασθαλίες λοιπόν! Μπράβο κοπελιά! Την χάρηκες τη διαμονή σου!!!
Άντε να στα πει και η γιατρός σου να ησυχάσεις!!!
Καλώς επέστρεψες!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Gaurakos
Δεν φωνάζω εγώ καλέ, η κόρη είναι,κάνει διαφήμιση το iphone ...πω πω να είχα τώρα τα παϊδάκια..μμμμμ
Ευχαριστώ πολύ,ναι μια χαρά οι εξετάσεις.
Δεν κατάλαβες γαυράκο, εγώ το γατί το συνάντησα, πήραμε και το καφεδάκι και κουτσομπολέψαμε κιόλας, αμεεεεεεε, ααααα του έφερα και λουκουμάκι με χαλβαδόπιτα,είπες κάτι;;
Λύσσα κακιά με τους καρχαρίες,είδα άλλα ζώα τώρα που ήρθα ,το ΙΚΑ είναι γεμάτο,από τέτοια..

Gaurakos είπε...

Α μάλιστα τ'ακούς Αρκούδε; Συναντηθήκανε οι προδότες. Αλλά περίμενες, θα μοπυ πεις τώρα, καλό από... γατιά; Έτσι είναι αυτοί. Ντροπή σας ρε! Αυτό μόνο έχω να πω.

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Πάντα τέτοια ρε κοπελιά! Να τα τρώμε μόνοι μας παρά να μας τα τρώνε οι κουφάλες οι γιατροί.

Την άλλη φορά να έρθω κι εγώωωω...ε?....καλή κυρίαααααα....!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Hfaistiwnas
Έλα μωρέ λίγο,όσο πατάει μια γάτα,
απόκριες είναι ο κόσμος διασκεδάζει.
Πολύ φοβάμαι η γιατρός θα μου κόψει κρασάκι και μεζεδάκια,τότε νε δεις κατάθλιψη που θα πέσει ,είμαι λιχούδο....
φιλιά πολλά αγορίνα..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Gaurakos
Ζηλεύεις,εεεε εμ ερωτευμένο παιδί τι θες μαζί μας; οεο πλέξαμε τα μουστάκια μας τα γατιά..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Γαμάει και Δέρνει
Αμέ τι, οι γιατροί να τρώνε φιδέ και λαπά...
Αν έρθεις!!!πες το ναι και κατεβαίνω τώρα Αθήνα,θα κάνουμε γερο γλέντι,θα σκάσουν οι οχτροί μας...
φιλιά κοριτσάρα,σου έχω φωτο σούπερ για το μπλοκ ..

Thalassenia είπε...

Γειά σου ρε Φούλη, δως του να καταλάβει και μη χάνεις ευκαιρία για κρασοκατάνυξη.
Ακόμα και εν μέσω εξετάσεων.
Έχασα πολλά επεισόδια αλλά τώρα επανέρχομαι.

Φιλιά θαλασσένια.
Ευχαριστώ που ήσουν μαζί μου.

b|a|s|n\i/a είπε...

αυτά είναι! και αυτά να είναι πάντα με όμορφες και ξέγνοιαστες στιγμές. εύγε για τις εξετάσεις και όλα καλά να πάνε. φιλιά πολλά! πολύ καλό σου μήνα!

tenekes είπε...

το τσίμπησα

Unknown είπε...

Χαίρομαι που πέρασες καλά και το διασκέδασες στην πρωτεύουσα Φούλη.
Καλό Σαββατοκύριακο.
Κωστής

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Τυχερούλες!!
Εγω που στο διάβολο να βρώ τέτοια κουτουκάκια εδω,να τσακίσω κανένα παϊδάκι,να ρουφήξω ένα κατρούτσο,να να να....
Γαμώ την εξορία μου γαμώ!
Α ρε Ελλαδάρα!!
Γι'αυτό λύσαξαν οι κωλογερμαναράδες να μας μπίίίίίίππ!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑ!!!!

KANTHAR0S είπε...

Λογικά σήμερα ή αύριο πρβλέπεται για κουτουκάκι. Καλή μας όρεξη Φούλη.

VAD είπε...

Οταν γυρνας σε τετοια ωραια κουτούκια,ειναι το καλυτερο θεραπευτικό!Τι αρνητικό να δειξουν οι εξετάσεις;:))

Καλό μήνα....

Marouli είπε...

Και εδω ταιριαζει το επερασαμε ομορφα ομορφα!! Πως σε προσεχει η κορη! Στα καλυτερα σε παει!!!

Χαιρομαι για τα καλα αποτελεσματα!!

Μαρουλοφιλακια!!

mahler76 είπε...

πρέπει να επισκεφτώ αυτό το μαγαζάκι. Καλή σου μέρααααα

Unknown είπε...

Μια χαρά τα πέρασες.
Αλλά ένα τηλ δεν πήρες.
Γράφονται αυτά.
Φιλάκια πολλά, και καλά αποτελέσματα
;-)

zoyzoy είπε...

Τέλεια!Τέλεια!
Κανόνισε μετά να μου λες δεν πίνω !!!
Μόνο νεράκι να δεις πως τα παίρνω:))

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Thalassenia
Νάνε όλα καλά και εμείς δεν χανόμαστε..
καλό τριήμερο ευχαριστώ..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ b|a|s|n\i/a
Βασίλη μου σε ευχαριστώ...
καλό τριήμερο να έχεις..τα φιλιά μου..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ tenekes
Πιο καλε;; αμ δεν κατάλαβα...
τες πα καλησπέρα, καλώς ήρθες...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Naturedigital
Όταν έχω καλή παρέα πάντα και παντού περνάω καλά...
Καλά να περάσεις και εσύ το τριήμερο...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ΝΑΝΤΙΑ
Τι να σου κάνω κούκλα μου ,εσύ έχεις άλλα καλά εκεί, πάψε..
τα φιλιά μου...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ KANTHAR0S
Λογικότατα ναι....
να πάνε να γ....όλοι οι υποστηρικτές του Ιπποκράτη...
Καλά να περάσεις...φιλιά..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ VAD
Ίσως την γ,GT,ανεβασμένη ξανά... ουυυυυφφφ,βαρέθηκα καλά είναι...
καλησπέρα, καλό τριήμερο εκεί κάτω..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Marouli
Γιατί βρε να μην με προσέχει,με πάει δεν μπορώ να πω, στα καλύτερα ...
νασε καλά κουκλίτσα μου..φιλάκια πολλά..

Ελευθερία είπε...

Τι ωραια που πέρασες ρε !!!

Ωραιο μαγαζάκι !!!
Μου αρεσε η διαφημιση με το Palmolive !!!

Στην κλεβω και την βαζω φωτο επιφανεια εργασιας !!!

Υ.Γ= Μαρή η εικονα πανω πανω με την κοπελια με το κρανος dirty και το τσιγαριλικι με τρομαξε !!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ mahler76
Αναρωτιούνται που βρεθήκαμε οι δυο μας,σαν γατιά είναι η εποχή μας που θυμόμαστε, άρα τι πιο φυσιολογικό... ζηλεύουν....
Εγώ θα σε πάω την επόμενη φορά, θα σου αρέσει τρελά το υπόσχομαι...
Πολλά φιλιά γατούλη...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ bear
Βρε αρκούδι δεν σε πήρα γιατί ξέρω ότι βαράς 12ωρα στη δουλειά,ελαααααα
κρατάς κακιούλα; την επόμενη εεεε
αφού ξέρεις σε πάω με χίλια...
φιλιά πολλά ευχαριστώ..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ zoyzoy
Σκάσε μέχρι την τετάρτη που θα πάω στην γιατρό μεσολαβούν αργίες και κρασοκατάνυξη, μετά βλέπουμε...
Βαρέθηκα βρε...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Ελευθερία
Που να το έβλεπες από κοντά!!
πάρε ότι θες ,δες και αυτή με το γάλα νουνου την πρόσθεσα μετά...
Χαχα dirty! είμαι πολύ από αυτό βρεεε.
τα φιλιά μου κουκλίτσα

D.Angel είπε...

Ρε συυυυ
δεν μπορώ να δω το βιντεάκι!!!1
Θα προσπαθήσω πάλι άλλη μέρα!
Φιλιά πολλάαααααααααα

ria είπε...

αφού πέρασες καλά και αφού, οι έξετάσεις βγήκαν καλές, χαλάρωσε και πιες και κανένα κρασάκι.
σόρυ που δε σου τηλ, αλλα΄με αυτό που έπαθα...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΑΚΙΣΕΣ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ:))ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ.ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΟ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ.ΣΟΥ ΕΦΥΓΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΧΟΣ.
ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!

Ελευθερία είπε...

Την ειδα αυτη με το ΝΟΥΝΟΥ και μου άρεζε και αυτή !!!

Η κόρη ξερει να σε παει σε ωραια μερη !!!

Είσαι dirty χμμμ !!!
Μια dirty μηχανοβια !!!
αχαχαχα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ D.Angel
Ρε μη σκας θα σε πάω όταν έρθω να γλεντήσουμε...
φιλιά..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ria
Βρε μην μου στεναχωριέσε λες να χαθούμε; την επόμενη φορά θα τα πούμε...
φιλιά πολλά, καλό τριήμερο..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
Ευχαριστώ αγορίνα,καλά κούλουμα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Ελευθερία
Μηχανόβια και καθαρή δε λέει...
μπρίκια βρε κολλάμε..
καλό βράδυ..

λουκρητια είπε...

Ηρεμαααααα!Καραδοκουν τα γεροντοπαχα,αναθεμα τα!
Καλο τριημερο και ριξτο εξω.Με κρασοκατανυξη κι ωραια θαλασσινα μεζεδακια,σ'αυτα τυχεροι εσεις που ζειτε σε νησια,βρε!

Unknown είπε...

Εχε χάρη που σε αγαπάω.

akantoy είπε...

ΤΡΙΚΑΒΑΛΛΟ ΠΗΓΑΤΕ???
ΔΕΝ ΤΟ ΛΥΠΗΘΗΚΑΤΕ ΤΟ ΔΙΤΡΟΧΟ...??ΧΑΧΑ

ΚΑΛΗ ΣΑΡΡΑΚΟΣΤΗ..

gnostosagnostos είπε...

ακομα δεν ειαν ωγει οι εξετασεις και το εριξες στο κρασι???
ααααααα.....


ετσι σε θελω! :)

Ianos είπε...

Kαι οι εξετάσεις μια χαρά και εσύ τσάκισες ενα σωρό παϊδάκια;;;ΤΕΛΕΙΑ!!! Πολλα φιλια!!! :))

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ λουκρητια
Βρε εγώ δεν έχω ανάγκη, ισα ισα που τα θέλω 4 -5 κιλά...
Θα καεί το πελεκούδι με την ευκαιρία του τριημέρου....αμ πως!!
καλησπέρα..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ bear
Αμφιβάλλεις για τα δικά μου αισθήματα;;ααααα θα με κάνεις να πάω να γκρεμιστώ ,αλλά μετά το τριήμερο...
Αρκούδι μου γλυκό...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ akantoy
Όχι καλέ,την άλλη κοπελιά την συναντήσαμε εκεί...
Καλά κούλουμα και σε σένα ...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ γνωστος αγνωστος
Ακόμα δεν ήρθε το τριήμερο και από 2 μεσημέρι πλάκωσες τα τσίπουρα;γιαυτό μπερδεύεις τα γράμματα...
Αν έκανα εξέταση αίματος θα έκανα την πάπια, οπότε βουρ...
καλά να περασεις φιλιά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Iανος
Κάτσε να δούμε τι θα πει και η γιατρός,αν με βάλει πάλι σε αποχή από κρασιά και υγιεινή διατροφή την @@@2@σα...
Προλαβαίνεις να έρθεις για το τριήμερο, χαχαχα καλά να περάσεις..

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

Ήταν η δεύτερη φορά που ήρθες Αθήνα και ΔΕΝ γνωριστήκαμε στη κυριολεξία.

Εαν υπάρξει και τρίτη θα είναι φαρμακερή!Όποτε το νου σου..

Οι παλιές διαφημίσεις έχουν άρωμα παλιάς καλής Αθήνας.Και όχι κουλής όπως έχει καταντήσει.Μιας Αθήνας που ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΔΕΝ ΕΖΗΣΑ.

Για τις εξετάσεις σου δεν ανησυχούσα.Στο είχα πει εξάλλου ότι τα αιλουροειδή αντέχουν.Ειδικά τα νησιώτικα!

Θα σου στείλω το κινητό μου να το έχεις.Το νούμερο γιατί τη συσκευή τη χρειάζομαι!!! :-)

Φιλιά!

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

Υ.Γ.:Χαίρομαι που πέρασες όμορφα εις την πρωτεύουσα!τα κουτουκάκια μου αρέσουν και εμέ πολύ!

Λόλα είπε...

Μιλαμε, τρελαινομαι για τετοιου ειδους κουτουκακια με παλιες διαφημισεις. Μπορω να καθομαι να τις χαζευω με τις ωρες!
Αντε γατονι μου, με το καλο να βγουν και τα αποτελεσματα των εξετασεων σου!
Φιλακια και καλο τριημερο!! ;))

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Παπαστρατής Το "Θηρίο
Βρε επιμονή!!! εεε, όπως λες η τρίτη θα είναι και φαρμακερή...πέρα από την πλάκα είπαμε, ΣΚ το πέρασα με την κορούλα μου,τις άλλες μέρες έτρεχα..
Αν είναι iphone το τηλέφωνο, στείλε το και κράτα τον αριθμό!!χαχα
καλή σαρακοστή...να σε καλά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Λόλα
Εσύ δεν θα μου γλυτώσεις, όταν κατέβω εκεί θα με πας σε κάτι τέτοιο,δεν μπορεί, θα ξέρεις....
Φιλιά πολλά μανάρι μου,ευχαριστώ, καλή σαρακοστή..

Και λοιπόν;E allora? είπε...

χαίρομαι που πέρασες όμορφα...λατρεύω τα κουτούκια...χαίρομαι όμως περισσότερο που οι εξετάσεις ειναι καλές :)))

Καλή σαρακοστή!

Skouliki είπε...

απιστευτες οι φωτο !
καλο μηνα που δεν ειπα και καλα κουλουμα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Και λοιπόν;E allora?
μμμ και εσύ δικιά μου είσαι;;
ευχαριστώ πολύ,καλή σαρακοστή...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Skouliki
Σκουληκάκι να είσαι καλά, καλή σαρακοστή...φιλια..