Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Πάρτε να μην σας χρωστάω!!





Ξέρω πονηρόμουτρο, ποιος ξέρει τι έβαλες στο μυαλό σου βλέποντας τον τίτλο ,καμιά σχέσει δεν μοιράζω φάσκελα ,αν και δεν είναι κακή ιδέα, υπόσχομαι ότι θα το κάνω στο επόμενο ταξίδι στην Πρωτεύουσα,θα έρθω στο Σύνταγμα και θα βγάλω το άχτι μου με χέρια και πόδια ...




Επειδή προσέχω πάντα τους λογαριασμούς μου, και επειδή όπως είχα πει η σύνδεση με το στικάκι της wind σε ολόκληρη Κρήτη πήγαινε σούρνοντας, χρωστάω φώτο από την νέα επίσκεψή μας στη Αγία Γαλήνη..
Τώρα εντάξει θα μου πεις σε μια εποχή που ο άλλος δεν έχει ψωμί να φάει το τυρί του, εγώ να μιλάω για διακοπές και άλλα τέτοια είναι πρόκληση...
Ελάτε τώρα ρε παιδιά, δεν πήγα δα και στις Μπαχάμες, αν και πιο φτηνά είναι τώρα οι διακοπές εξωτερικό παρά εδώ στην πατρίδα...
Στο θέμα μας...
Ο καιρός χάλια σε σύγκριση απ' τον Οκτώβρη του 2009, αν και μέσα Ιουνίου τίποτα δεν θύμιζε τη θάλασσα γιαούρτι που είχαμε απολαύσει εδώ Πήραμε το μπανάκι μας, όχι σε πολυσύχναστη παραλία αυτή τη φορά ,μα στα βράχια του μόλου,Λιβυκό πέλαγος,(θέλω άπατα νερά και πλακούρες για βουτιές)....
Μακριά από αδιάκριτα μάτια, και μέσα σε απόλυτη ηρεμία κάναμε την ηλιοθεραπεία μας, πιο ιδιωτικά δεν γινόταν,μόνο ένα γλαροπούλι μας κόζαρε, να ζήλευε; δεν νομιζω!!
Βλέποντας τον καιρό να τα κατεβάζει μαζέψαμε τα κουβαδάκια μας και πήραμε το δρόμο της επιστροφής, είχαμε πολλά χιλιόμετρα να διανύσουμε και μια βροχή δεν θα ήταν το καλύτερο να μας βρει πάνω σε δυο τροχούς....
Μια στάση έξω από την Αγία Γαλήνη ήταν ότι έπρεπε σε ένα ταβερνάκι που είχαμε ξανά επισκεφτεί,(δώσε ταβερνάκια στη αφεντιά μου και καλή παρέα, και είμαι η καλύτερη, αν έπινε και ο σύζυγος, δε σου λέω τίποτα)!!
Δεν μπορώ να μην αναφέρω τις τιμές ρε παιδιά ...

Μια μαρουλοσαλάτα,τυράκι ανθότυρο,μια παϊδάκια,μπιφτέκι,πατάτες τηγανητές, μισό κιλό κρασάκι(για μένα εεε) και μια κόκα......15 ευρώ!!
Εδώ μόνο τα κουβερ έχουν 5 εεεεελεος...









Ακούμε:Judas Priest - You've got another thing coming

49 σχόλια:

KANTHAR0S είπε...

Τραγουδάρα, ταβερνάρα, τιμάρες και φωτογραφιούμπες.

Ελευθερία είπε...

Το τραγούδι τέρμα τα γκάζια και η υπομονη μου με τις φωτογραφίες που βάζεις μηδαμινή...

ΕΛΕΟΣ !!!
Λυπήσου μας !!!
χαχαχα

Όντως είσαι επικίνδυνη...

Hfaistiwnas είπε...

Τέλειο ακούγεται! Και το φαί φυσικά!! Δεν μπορώ τα άπατα!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλές διακοπές.
Να σας εχει και καλό καιρό..γιατι εδω φυσάει συνεχεια.

D.Angel είπε...

Ολα πανέμορφα εκτός απ τον καιρό!
Δεν σας χάλασε τη διάθεση όμως ε;;;
Φιλιά πολλά φιλενάδα!
Αντε με το καλό να ξαναπάτε!

zoyzoy είπε...

Μια χαρά!
Το μισόκιλο όμως απαραίτητο έ??
Τυχερή που δεν πίνει γλυτώνεις και τα λεφτά του πιοτού περισσότερο κοστίζει αυτό παρά το φαγητό:))

Αμερικλάνος είπε...

Σε μια από τις φωτο ένας βράχος μοιάζει με ρωξάκι. Πείνασα.

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Θάλασσα.. βουτιές!!!!
Καλά να περνάτε!
Και ας ζηλεύουν οι γλάροι!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Στα Φλογητά ένα παγωτό "στολισμένο",χαζομάρες δηλαδή..7.50 ευρώ!!!!ήταν μία οικογένεια με 4 παιδάκια και πήραν ένα παγωτό χωνάκι ( 1.50 ευρώ η μία μπάλα!!!) και το 'έδιναν με κουταλάκι στο καθένα ..σαν δόση απο φάρμακο!

ασωτος γιος είπε...

ειδες τι ωραια χωρα εχουμε?
ωραια περασες

Unknown είπε...

Να περνάς πάντα καλά Φούλη.
Κωστής

Περσέας είπε...

λες να σε κυνηγούσε ο γκομενάκιας ο Δίας (μη το λες γιατί η μητέρα μου η Δανάη από την βροχή την έπαθε ενώ η μαμά της Ελένης την έπαθε από έναν κύκνο).Το νου σου ;P
καλές διακοπές

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ KANTHAR0S
Φιλιάαααααααα ευχαριστώ!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Ελευθερία
Έλα βρε,απόλαυσε τες,αν σε χαλάνε εστίασε στην πάνω πάνω στο κωλαρογατί,
χαχα φιλιά κουκλίτσα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Hfaistiwnas
Ξέρω Ηφ μου, θυμάμαι γιατί δεν τα θες χαχα....από φαΐ η Κρήτη είναι κόλαση!!
φιλιά πολλά..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Coula
Κούλα επέστρεψα την περασμένη Τρίτη, εδώ να δεις αέρα που έχουμε...
να σε καλά φιλιά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ D.Angel
Φιλενάδα τη διάθεση δεν θα μας τη χάλαγε τίποτα, όλα σούπερ ήταν...
φιλιά για καλό βράδυ...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ zoyzoy
Τελικά με τίποτα δεν είμαστε ευχαριστημένες, εσύ τον θέλεις να μην πίνει, ενώ εγώ να πίνει να μου κάνει παρέα!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Αμερικλάνος
Μπανιστήρι στα ροξάκια! μου κάνεις;
λες να φτιάξω να σου στείλω;;
φιλιά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Γιαγιά Αντιγόνη
Θάλασσα μαγεία Αντιγόνη μου,δεν θα μπορούσα να ζήσω μακριά της...
φιλιά πολλά

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ αχτίδα
Έπαθα πλάκα με τις τιμές !!
Αντιβίωση εε; τι να κάνει η δόλια μάνα...
Και ακόμα.... φιλιά καλησπέρας

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ασωτος γιος
Ασωτουλη πάντα περνάω καλά στην Κρήτη, γιαυτό είναι και η 15 φορά που πάω..
Φιλιά..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Κωστής Τζαγκαράκης
Το προσπαθώ να και δεν θέλει πολύ κόπο!!
ευχαριστώ Κωστή μου.
Καλησπέρα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ περσέας
Τέλος καλό όλα καλά,οι διακοπές συνεχίζονται εδώ στο δικό μας νησί....
νασε καλά καλό βράδυ...

ria είπε...

τα παιδάκια από γάτα ήταν και ήταν τόσο φτηνά;;;

φιλιά. επέστρεψες ή ακόμα στην κρήτη τριγυρνάς;

λουκρητια είπε...

Να ευχηθω "ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ" τωρα που παπαλα οι διακοπες;Αλλωστε,επεστρεψε ο ρημαδης,αερας,κυμα,κρυο τα βραδυα.
Αντε και του χρονου,Φουλη,με υγεια!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ria
Όχι Ρια μου,ήταν του ίδιου του ταβερνιάρη,δηλαδή από δικά του ζώα!!
Επέστρεψα βρε την προηγούμενη Τρίτη,γιαυτό και η πρόσκληση για καφέ που ποτέ δεν απαντήθηκε...
καλημέρα σου, φιλιά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ λουκρητια
Όχι ρε μην ευχηθείς τετοιο πράμα..άκου καλό χειμώνα....
θαρθουν καλύτερες μέρες κανε υπομονή!!
φιλιά καλημέρας..

DaisyCrazy είπε...

Όντως μας τις χρωστούσες τις φώτος και ευχαριστούμε, είναι πανέμορφα τα μέρη αυτά!
Για τις τιμές θα διαφωνήσω. Προσωπικά μου φαίνονται πολύ καλές. Εδώ το πιο λίγο που μπορεί να πληρώσεις, το πιο φτηνό είναι 20 ευρώ για δύο άτομα με σαλάτα και αναψυκτικά. Αν πιείς κρασί αμέσως ανεβαίνει η τιμή.
Τις προάλλες πήγαμε κάπου κι έφαγε μόνο ο καλός μου γιατί εγώ ήμουν χορτασμένη και πληρώσαμε 30 ευρώ για μια μερίδα με δυο αναψυκτικά.

Άντε με το καλό να πας κι άλλες διακοπούλες! Και να'ρθουν κι οι δικές μας :)

Φιλάκια

KitsosMitsos είπε...

Ευχαριστούμε για την ξενάγηση!

Unknown είπε...

Και τώρα που επέστρεψες, ετοιμάσου να πληρώσεις την έκτακτη εισφορά.
Φιλιά πολλά μανάρι μου, και πάντα τέτοια

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

Κρίμα μωρέ. Περνάς χάλια ε;

Υπομονή... :-)

Κυνοφιλιά!!!!

Magia da Inês είπε...

✿ჱܓ
Olá,
Passei para uma visitinha.
As fotografias do seu blog são maravilhosas.
Seu blog é alegre, criativo, de bom gosto.
Beijinhos.
Brasil
✿ჱܓ
° 。✿ °° 。
♪♫
°✿╔

Ianos είπε...

Μια χαρα σας βρισκω!!!πολυ χαιρομαι που περνας ομορφα!!!Φιλιααααα!!! :)

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ DaisyCrazy
Μα αυτό λέω καρδιά μου, ότι οι τιμές ήταν σούπερ καλές..
Θα πάω και άλλες πιο πίσω ...
φιλιά πολλά

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ KitsosMitsos
Εγώ σε ευχαριστώ για την επίσκεψη..
καλό βράδυ..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ bear
Άστα ήρθε η εφορία και τα πήραμε, λες να τα θέλει πίσω?? την έβαψαν αν κανουν κάτι τέτοιο...
φιλούρες αρκούδι μου ,πότε θα τα πούμε από κοντά?

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Παπαστρατής Το "Θηρίο"
Αγαπητέ μου πάντα περνάω υπέροχα,αλλιώς κάθομαι και εδώ που είμαι...
καλό βράδυ

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Magia da Inês
;-) :-)

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Iανος
Σε ευχαριστώ Ιανε μου, και εσύ να περνάς καλά!!
καλό βράδυ

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

Το καλώς εννούμενο σαρκαστικό στοιχείο του σχόλιού μου το έπιασες ή να αρχίσω να γαβγίζω? :-)

Κυνοφιλιά!!!!

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

ΒΑΣΙΚΑ ΖΗΛΕΥΩ!!!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Παπαστρατής Το "Θηρίο"
Μην γαβγίζεις καλέ, είπαμε γάτα μα δεν σε φοβάμαι!!
Φυσικά και ζηλεύεις,τι άλλο θα μπορούσες να κάνεις!!
καλημέρα

mahler76 είπε...

15 μόνο ευρώ??? Θέλω κι εγώ!!!

Δραπέτης είπε...

Μ'άρέσει να βλέπω θάλασσα με συννεφιά! Φούλη καλά να περνάς! :))

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ mahler76
Εσύ να πάρεις το κορίτσι σου τη nefelokokkugia και να πας,όταν στα ζήτησα έφαγα πόρτα, προτίμησες εκείνη!!Όχι πες μου, είναι πιο όμορφη γάτα από μένα,πες; άντρες πφφφ.....αμ καλά σου έκανε και σε απάτησε..
φιλιά πολλά γατούλη...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Δραπέτης
Εμένα δεν μου αρέσει βρε δραπετάκο,βλέπεις η συννεφιά φέρνει μια μελαγχολία και έχουμε μπόλικη από αυτή τον τελευταίο καιρό!!
νασε καλά καλημέρα...

mahler76 είπε...

το έμαθες και εσύ πως με κεράτωσε????

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ mahler76
Αυτό μόνο έχεις να πεις;όλοι οι μπλογκόσφαιρα έμαθε πόσο ρόμπα σε έκανε,αυτά για να μάθεις να εκτιμάς τόσο δάκρυ πια ουτε στην τραβιάτα, ούτε σε τραβιόλα!!!