Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

Απουσίες αναντικατάστατες...


Ξεσκονίζοντας το  blog μου από αράχνες σκόνη,θυμάμαι διαβάζω και,κλαίω γελάω με αυτά που κατά καιρούς εχω γράψει εδώ μέσα.
Μου λείπει πολύ  αυτή η πλευρά μου,χάθηκε το χιουμορ και όχι μόνο το δικό μου, απ'ότι βλεπω με λύπη γύρω μου λίγοι έχουν την διάθεση να γράφουν ετσι, οι πιο πολλοί έχουν κατεβάσει ρολά στα  blogs τους.
Θα θελα να μάθω νέα από μερικά αγαπημένα blogs  που το χιουμορ και η διάθεση των ιδιοκτητών ανέβαζαν την διάθεση μας, να αναφέρω μερικά από αυτά,και εύχομαι να κανουν δυναμικό καμ μπακ


http://theiadonna.blogspot.gr/,οι καλύτερες "συνταγές",μετά από αυτό η κουζίνα δεν έχει πια  την ίδια γεύση,άνοστα τα φαγητά,  που είσαι ρε θεία χάθηκες; ήρθα και στην πόλη σου και δεν κατάφερα να μάθω νέα σου, ούτε να σε δω!

 http://mane-tarious.blogspot.gr/το γλυκό μανιταράκι μανούλα τώρα και ίσως να μην έχει χρόνο για blogκινκ, κοριτσάρα μου γύρνα έστω για λίγο, σου εχω μια σοκολατόπιτα χάρμα..

http://nefelokokkugias.blogspot.gr/ εγραψε πριν 4 μήνες "το παρόν blog  δεν κατεδαφίζετε ,αλλά μιας και έκανε τον κύκλο του ξαποσταίνει"δεν ξεκουράστηκες ακόμα  καρδιά μου;

 http://gamaeikaidernei.blogspot.gr/που είσαι τσολιά μου; λείπεις στο αναγνωστικό σου κοινό,μετά από 9 μήνες απουσίας  με παραπέμπει η τελευταία φωτο σου σε τρελές φαντασιώσεις, τι έγινε; και εγκυμοσύνη να ήταν θα ακούγαμε τα ουα ....

http://gnostosagnostos.blogspot.gr/ εδώ η ομορφιά θα διαιωνίσει το είδος της,αν και προπονείσαι για πατερούλης ,άλλη εγκυμονεί γναγν μου δεν κάνεις εσύ σύλληψη..
http://lola-on-fire.blogspot.gr/κάποιος βρέθηκε να βγάλει αυτό το κορίτσι από τη φωτιά,μα δεν κάνουν ετσι κουκλίτσα, και άλλοι ερωτεύθηκαν !!


Δεν αντέχω άλλη μίρλα βρε παιδιά, όλοι έχουμε ανάγκη από  χαμόγελο,τα σκατά που μας ρίχνουν κάθε μέρα δεν έχουν τέλος,ας είναι καλά η ραδιοφωνική παρεούλα που μας κρατά συντροφιά,και εσύ βρεγμένε μου ποδηλάτη που κρατάς ακομα ...... http://deliriumtremens-tremens.blogspot.gr/

Η ζωή θέλει χαμόγελα και χιουμορ και ας τα παρεξηγούν πολλοί ....

Ο αστείος άνθρωπος γενικώς περιφρονείται, τουλάχιστον δεν λαμβάνεται υπ’ όψιν σημαντικά, δεν εμπνέει πολλήν  πεποίθησιν. Γι’ αυτό κ’ εγώ καταγίνομαι στους πολλούς να παρουσιάζω σοβαρήν όψι. Ηύρα πως μεγάλως μέ διευκολύνει τές υποθέσεις μου. Εσωτερικώς γελώ και αστειεύομαι πολύ.

(κείμενο τού Kαβάφη από τά “εις εαυτόν”: αυτά που έγραφε για τoν ίδιο δηλαδή, και ανακαλύφτηκαν πολύ μετά τόν θάνατό του)


Στο mix pod ακούμε:"Aerosmith - What Could Have Been Love"

42 σχόλια:

Tremens είπε...

Αγαπημένη μου, εγώ όσο χάλι και να χω κάτι θα βρω να γελάσουμε... όπως σήμερα!

Σου στέλνω γλυκό φιλί!

mahler76 είπε...

καλά ο γνωστός άγνωστος προπονείται για πατέρας???? από πότε καλέ??? αχ τώρα είδα το πόστ του. καλά τους τελευταίους μήνες έχω μείνει πίσω στο διάβασμά μου!!! Φιλιά Γατάρα μου.

ria είπε...

o αριστοτέλης είπε και έγραψε, πως η μέρα που δε γελάσαμε είναι μια χαμένη μέρα!

ας το θυμόμαστε καθημερινά!

φιλιά σούπερ γιαγιά!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Πολλοί μου λείπουν... τους είδα στα βίντεο που είχα φτιάξει...
Λες η διάρκεια να είναι το πολύ 4 χρόνια όπως λέγεται;

Να είμαστε καλά!
Να γελάμε!
Να σε αγαπάμε, γάτα μου αγαπημένη!!!

Hfaistiwnas είπε...

Οι απουσίες είναι αυτές που ενοχλούν γμτ! Τα ίδια σκέφτομαι και εγώ για κάποια μπλόγκ που έκλεισαν.. κρίμα..

ασωτος γιος είπε...

οντως 2 απ αυτους τους ηξερα και εγω , ποιος ξέρει, ισως να εκαναν το κυκλο τους
καπως ετσι το νιωθω εγώ! δεν εχω την ιδια καυλα να γραφω οπως πριν
αρχιζω εκπομπη να μου ερχεστε Εε

Nasia είπε...

τα είπες πολύ ωραία Φούλη!κι εγω έτσι ακριβώς νιώθω για το χιούμορ!και μόνο μ'αυτό ξεπερνώ τα πάντα!
φιλάκια!

TwistedTool είπε...

Έχεις πολύ δίκιο, Φουλάκι!
Κάποια στιγμή θα υπάρξει κάτι σημαντικό στη ζωή μας που ίσως μας κρατήσει μακριά από το blogging.. Μέχρι τότε, ας απολαμβάνουμε όσους έχουμε ακόμα εδώ!
Φιλιά!

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Μια καλημέρα κι ένα φιλί!!!

Εδώ είμαστε όλοι γύρω τριγύρω, σαν τους δολοφόνους στον τόπο του εγκλήματος!

υγ κι άλλο ένα φιλί γιατί ξέρεις εσύ....

ZouZouna είπε...

καλώς την πίσω. Εχεις γυρίσει την ελλαδα όλη, χάθηκες και γκρινιάζεις.
ααααα καλάααα!

εχω απο 5 ετίας, μουρμουρίσει για φίλους μπλόγγερς, που τ' άφησαν. οχι απαραίτητα να γελώ, αλλά ήταν καλή παρέα. Προχώρα και βρες άλλη. ετσι σε συναντησα, προχωρώντας.
μααααααααατς βρε !!

BLUEPRINTS είπε...

κι εγώ το έκανα πρόσφατα αυτό το ξεσκαρτάρισμα, χαιρόμαστε που είσαι παρέα μας, και τελικά και στη ζωή δεν βρίσκεις νέους φίλους και χάνονται κάποιοι παλιοί; έτσι και στο blogging, κάποιοι νιώθουν ότι ολοκλήρωσαν τον κύκλο τους, κάποιοι δεν προλαβαίνουν, κάποιοι βαρέθηκαν, κλπ.
Φιλί και να είσαι καλά
υ.γ.: οι εικονίτσες να πω κι από εδώ "τα σπάνε"

Ανώνυμος είπε...

Συμμερίζομαι απολύτως όσα λες. Και εγώ θέλω την πλάκα, το αστείο, την φαντασίωση, το τσατικό φλέρτ ρε αδελφέ, κάτι όχι προβληματικό και μίζερο. Έστω για λίγο.

Με ΦΑΚΟ τα ψάχνεις πια. Αν ψάξεις βέβαια βρίσκεις. Ακούς ;

Και επιπροσθέτως, βλέπε και τα ταξιδιωτικά μου στη γόμα καμιά φορά.
Αλλα εσύ ΠΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ...

Unknown είπε...

Φιλούρες φιλενάδα μου!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ tremens
Τρεμενσακο μου δεν είναι τυχαίο που έγινα φαν σου,λυπάμαι μόνο που άργησα..
Φιλί γλυκό ,μείνε όπως είσαι!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ mahler76
Που ζεις εσύ καλέ!! εγώ θα στα λέω,εχεις πολλές απουσίες και από διάφορα "στέκια",πότε θα σε ακούσουμε;
Να δω πότε θα ξεκολλήσεις απο τον Τράγκα..
Φιλιά γατουλι μου

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ria
Πολλές οι χαμενες μέρες απο τούδε και στο εξής,μα θα αντισταθούμε με χαμόγελα..
που χάθικες εσύ;

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Γιαγιά Αντιγόνη
Ίσως Αντιγόνη μου, θα δείξει, ακομα εχω ένα χρόνο ,θα βρίσκουμε ζωντανή επαφή μη μου σκας, τώρα που σε έμαθα δεν σε χάνω..
φιλιά πολλά αρχόντισσα μου,να ζήσουν τα παιδιά

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Hfaistiwnas
Έτσι ΗΦ μου, αχ ας γύριζε η θεία,ήταν η αγαπημένη μου...
φιλιά

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ασωτος γιος
Κάνουν τον κύκλω τους λες!!
μπορεί ετσι να είναι άσωτε..
Κάθε Τεταρτη δουλεύω απόγευμα και πήγες και μου εκανες τότε εκπομπή!!
α ρε άσωτε να δω πότε θα σε ακούσω,βάλε την τελική ώρα και πότε αρχίζεις,ναι;
Φιλια

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Nasia
Σε βλέπω στου Τρεμενς και πολύ μου αρέσεις,θα σε επισκεφθώ στο μπλογκ σου,να σε καλά, φιλιά πολλά

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ TwistedTool
Εύχομαι αυτό το σημαντικό να έρθει γρήγορα για σένα φιλαράκι,μεχρι τότε θα τα λέμε..
φιλί μεγάλο

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ΠΑΥΛΟΣ
Μην μου φυγής και συ σε σκότωσα!!
να σε καλά πάντα Παυλο μου
Την αγάπη μου την εχεις και το ξέρεις πιστεύω...
σε ευχαριστώ,ξέρεις εσύ

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ZouZouna
Να σε καλά Ζουζουνα μου,δεν γκρινιάζω απλά μου λείπουν μερικά αγαπημένα μπλογκς,η Παρέα του Πύργου με γεμίζει και περνάω όμορφα, αυτό μου φτάνει.
φιλί ...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ BLUEPRINTS
Φίλους δεν είχα,μόνο μια φίλη,γνωστούς πάρα πολλούς.
Μέσα από δω γνώρισα πολλά αξιόλογα άτομα,και είμαι χαρούμενη που είστε μέσα σε αυτά..
Σε ευχαριστώ Μπλου μου, δεν ξέρω αν τα σπάνε είσαι ο μόνος που τις σχολίασε μέσα εδώ χαχα
Φιλί προσμονής

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ GiP
Καλά τα λες,με έχει απορροφήσει το ράδιο,αφου ξέρεις δεν τα εχω καλά με τα σεντόνια μη μου παραπονιέσαι..
καλό βράδυ θα πεταχτώ να βλεφαρίσω..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ bear hiv
Φιλούρες και σε σένα,για την ταμπακιέρα κουβεντα;;
να σε καλά αρκουδε

ElenaG είπε...

γαταρα μου δεν έχω διάθεση να γράψω...να σου πως σ αγαπώ φτάνει;

...και πες μου ποιος σε πείραξε αύριο που θα έχω διάθεση να του κάνω τη μούρη κρέας!!!!!!
έεεετσι να χαμογελάς θέλω! ;-)

Marouli είπε...

Πραγματι Φουλη μου οι απουσιες ειναι πολλες! Θυμαμαι τα παλια και τα νοσταλγω πααααααααααρα πολυ!

Μαρουλοφιλακια!

Ανώνυμος είπε...

Αν είχες δικά σου πρόσωπα Δήμητρες-Δημήτρηδες... χρονια τους πολλά. (εγώ μόνο μερικούς φίλους-φίλες).

Τελικά για να βρεις άνδρα που να μη λέγεται Γιάννης, Δημήτρης, Γιώργος, Κώστας θέλεις ΦΑΚΟ !

Ερμής !! (πότε γιορτάζει αλήθεια ;)

gnostosagnostos είπε...

νομιζω οτι ξεχασες οτι μια εγκυμονουσα θελει εναν διπλα 24 ωρες το 24ωρο????
το κερατο μου!!!

σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου...

zoyzoy είπε...

Είναι θλιβερό όταν πηγαίνεις στα σπιτάκια των φίλων που κάποτε σου'καναν παρέα και τα βλέπεις έρηπομένα!

Το κακό είναι ότι οι περισσότεροι έχουν χάσει το χιούμορ τους!

Και'γω δεν την μπορώ την μπίχλα και την μουρμούρα!

Ανώνυμος είπε...

το δικο μου δε σου αρεσει; :((

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

ΦΟΥΛΗ μου...καποια στιγμή σιγουρα αναρωτιεσαι για μπλοκερ που χανονται τι να έγιναν....έχεις την έννοια τους που λέμε.. αλλά ειναι ίσως επιλογή τους ή λογοι ανωτερας βίας...ευχωμαι σε σένα να μην συνβεί ούτε το ένα ουτε το αλλο αλλά να σε εχουμε στην παρέα γαι πάρα πολύ καιρό... τα φιλια μου σου στελνω..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ElenaG
Έλενα μου να είσαι καλά,κανείς δεν με πείραξε..
την αγάπη μου και ένα μεγαλο φιλί σου στέλνω

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Marouli
Ήταν όμορφα,προχωράμε μπροστά και ελπίζουμε για κάτι καλύτερο, το έχουμε όλοι ανάγκη με όσα συμβαίνουν γύρο μας..
φιλιά πολλά

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ GiP
Να είσαι καλά,όλο και κάποιος υπάρχει με αυτό το όνομα,Ερμής δεν ξέρω πότε γιορτάζει,γκουγκλισε το να είσαι ενήμερος..
φιλί καλημέρας

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ gnostosagnostos
Χαχαχα τρέχεις και για παγωτό μες τη νύχτα να υποθέσω,και καλά το παγωτό,αν ζητήσει σεφταλιες που θα τις βρεις νυχτιάτικα;
να σε καλα γναγν

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ zoyzoy
Έτσι είναι,και που να σου έρθει χιουμοριστικό κείμενο μετά από τόση μιρλα!!θα πήξουμε στην αναμετάδοση παλιών κειμένων νομιζω

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ anisixos blogakis
Μου άρεσε και σου απάντησα..
καλημέρα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Ρούλα - Σμαραγδένια
Η αλήθεια είναι οτι η διάθεση όλων μας δεν είναι και η καλύτερη,θα προσπαθήσω να είμαι εδώ, αν και ιδέες δεν εχω για ευχάριστες αναρτήσεις..
φιλιά Ρουλα μου

Λόλα είπε...

Ναι, δεν γραφω πια και η αληθεια ειναι πως μου εχει λειψει. Βασικα νομιζω πως τωρα τσουρουφλιζομαι χειροτερα απο πριν (που απλα ημουν μεσα στη φωτια), αλλα ο καιρος ειναι αυτος που θα δειξει τι συμβαινει τελικα. Σε φιλω! :*

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Λόλα
όποτε θες, αν θες, θα χαρώ να τα πούμε κοριτσάρα,να προσεχεις