Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

Ο άντρας και το βρακί του..



"Οι άντρες θέλουν από τις γυναίκες το ίδιο πράγμα που ζητάνε από το εσώρουχο τους: λίγη υποστήριξη, ζεστασιά, άνεση, ελευθερία".... Jerry Seinfeld,  Αμερικανός κωμικός. 

Δεν μένει παρά να βρούμε τι σχέδιο εσωρούχων φοράει...

Στρινκ : άνεση ,ζεστασιά και ελευθερία δεν υπάρχουν οπότε ξέχασε το, τι να την κάνεις μόνο την υποστήριξη! και αν σου κρυώσει; απόφυγε το
Μποξεράκι: πολύ άνεση και ελευθερία.. σκεφτείτε πριν γίνετε το εσώρουχό του...
Σλιπάκι το κλασικό: τα έχει όλα και συμφέρει,άνεση,υποστήριξη,ζεστασιά,ελευθερία, πιστεύουν ότι αυτή είναι η ιδανική η γυναίκα για κάθε άντρα
Κάτι σε σκελέα δεν έχει; θα το προτιμούσα με λαστιχάκι στον αστράγαλο, ετσι να μην φεύγει η ζεστασιά ,η άνεση, και η ελευθερία,όσο για την υποστήριξη,εεε, κάτι θα σκεφτώ..

 

Όπως βλέπετε ο άντρας της φώτο έχει όμορφη γυναίκα,με άλλα λόγια είναι δεσμευμένος, οπότε μακριά...

Εδώ η εικόνα μου λέει ότι ο κύριος είναι ελεύθερος και ωραίος,πριν αποφασίσεις να γίνεις το εσώρουχό του, πάρε με τρόπο τις πληροφορίες σου στο τι του αρεσει,μην πέσεις σε κάνα στρινκ, και πραγματικά δεν θα'θελες..

Καλό μήνα αύριο,λιγότερο από 2 μήνες μας έμειναν κατά τα λεγόμενα των Μασάοι να γίνουμε όλοι πιπέρι,εμείς δεν μασάμε, παρ ολα τα σκατά που μας σερβίρουν, και χαμογελάμε... 282 αναρτήσεις 281 αναγνώστες ,τώρα ρε θα γίνουμε στάχτη και μπούρμπερη!!! Ακούμε:Pavarotti & James Brown - It's a man's world

36 σχόλια:

BLUEPRINTS είπε...

αχα ενδιαφέρουσα ανάλυση, θα πω του μπαμπά tremens που έχει μια έφεση στα βρακιά να το διαβάσει για να μαθαίνει, φιλιά

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ BLUEPRINTS
Έτσι,αυτόν σκέφτηκα και εγώ,τι θα γινόσασταν χωρίς εμένα,μου λες;
φιλί Μπλου μου

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Νομίζω ότι θα πρέπει να γίνει εκπομπή στο studio του Sin Radio με την γάτα ως δημοσιογράφο, που θα παίρνει συνέντευξη από τον Tremens ως βρακί!

Hfaistiwnas είπε...

Σλιπάκι και πάλι σλιπάκι! χαχαχαχα!!!

Τίποτα δεν θα πάθουμε!
Και αν γίνει κάτι, μόνο οι Έλληνες θα σωθούμε! χαχαχαχα!!

TwistedTool είπε...

Δεν το είχα ξανακούσει, Φουλάρα μου, είναι ενδιαφέρον! Θα το σκεφτώ και θα σου πω αν ισχύει για μένα :p

ElenaG είπε...

ρε τι μαθαίνει ο άνθρωπος!!!!!!

φιλια γαταρα μου καλο μηνα!

Tremens είπε...

Αχ να μια ανάρτηση αφιερωμένη στο απόλυτο φετίχ, το βρακί μου...

Συγκινούμαι!

Λεκάνα είπε...

εγώ δεν λέω για βρακιά.είδες τι έπαθα την προηγούμενη φορά με το βρακί του τρέμενς!!!
με χώρισε ο αρραβωνιάρης!χαχχαχα
φιλιά πολλά.

Λόλα είπε...

Νταξ, ειμαι μια ελεεινη και σιχαμενη και αδικαιολογητη σκατουλα. Το παραδεχομαι! Σε σκεφτομαι πολυ τον τελευταιο καιρο, το κουλο μου ομως δεν το σηκωνω να σε παρω ενα ρημαδοτηλεφωνο. Ντροπη, αισχος και ονειδος. Τα λεω και απο μονη μου, φαντασου! Ελπιζω να ειστε ολοι καλα γατονι μου! :)))))))

ZouZouna είπε...

Την καλημέρα μου και καλό μήνα.
Δεν με νοιάζει τι φοράει, αρκεί να το πλένει μόνος του!!!!
μαααααααατς !

Ξενικός είπε...

μμμ... τί ισχύει γι' αυτούς που ΔΕΝ φοράνε εσώρουχα, ή, τέλος πάντων, σπάνια τα φοράνε;
Ξενικός

ασωτος γιος είπε...

το βρακι ειναι φετιχ χεχε! δε θα γινει τιποτα σε δυο μηνες, δυστυχως δε θα καταστραφει αυτος ο κοσμος

zoyzoy είπε...

Από το βρακί είναι σίγουρο ότι βλέπεις τι γυναίκα του άντρα!
Αν δει και το καφέ πίσω τότε σίγουρα ξέρεις για τι γυναίκα πρόκειται:))

Δεν το'χες σκεφτεί ε???????????
χα!χα!

Το μανάρι με τα προσόντα ποιός ειπαμε ότι είναι??

Ελευθερία είπε...

χαχα εεε εντάξει η ανάλυση σου τα σπασε γατόνι !!!

:)

Μαίρη (Ginger) είπε...

Τι τα θες? Με κλασσικό άντρα προτιμότερο να κοιτάς από μέσα το εσώρουχό του γιά να δείς τι σε περιμένει στο πλήσιμο (όποια κατάλαβε κατάλαβε) ποιό αναλυτική δεν γίνομαι. Εγώ σου χαρίζω αυτό το λαλάκι > http://www.youtube.com/watch?v=DeumyOzKqgI
που το ερωτευθηκα προσφατως

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ΠΑΥΛΟΣ
Θα έπρεπε,σας συμφέρει; θα γίνω πολύ σκληρή γενικά για όλα τα αρσενικά,οι ερωτήσεις μου θα είναι καυστικές και κατατοπιστικότατες για όλες της αθώες γυναίκες, πχ ότι το καφέ στο βρακί πάει πάντα πίσω,ετσι για να μην ξεχνιόμαστε

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Hfaistiwnas
Σωστός!! ΗΦ μου θα μας προλάβουν οι πολιτικοί μας τι να μας κάνει αυτό που λένε οι προφητείες!
καλο μηνα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ TwistedTool
Σκέψου το και μου λες τις διαπιστώσεις σου,καλό μήνα αγορίνα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ElenaG
Όσο να το πεις εχω μπλογκ εκπαιδευτικού περιεχομένου!!
καλό μήνα Ελενα μου,φιλιά

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ tremens
Είσαι το απόλυτο μοντέλο στο μυαλό μου,φιλενάδε συγνώμη δεν το εκανα επίτηδες, δεν εχω και χαρτομάντιλα, εκείνο το χαρτί τουαλέτας μπας σου είναι εύκαιρο!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ christina
Ναι εσύ κανε το παπί το καλό που σου θέλω,μεχρι να γίνει ο γάμος, μετά έχουμε να πούμε για όλων των ειδών τα βρακιά,(και τώρα μπορούμε πριβε,πάρε τηλ)...
φιλι γλυκιά μου κοριτσάρα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Λόλα
Θα σε πάρω εγώ πες πότε μπορείς,στείλε μήνυμα,περιμένω...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ZouZouna
Ρε ζαουζουνα δεν σε νοιάζει!! και στρινγκ; και αν κρυώσει σκέφτεσαι πως θα τα πλένει;
καλό μήνα γλυκιά μου

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Ξενικός
Εχω το μοντέλο στη φωτο,πιστεύω ότι δεν έχει γυναίκα,η έχει και δεν τον "καταλαβαίνει"οπότε κατά τι τον συμφέρει το φοράει η όχι.
καλό μήνα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ασωτος γιος
Φετιχ...μπορεί ο κόσμος να την βγάλει καθαρή, εμείς δεν ξέρω πόσο θα αντέξουμε καβάλα με το ένα πόδι τα κάγκελα της ταράτσας..
καλο μηνα ασωτε μου

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ zoyzoy
Ρε δεν το είχα σκεφτεί!! έγραψες.
Το μανάρι είναι ένα παλιό μου φλερτ,τον έστειλα γιατί λέρωνε τα στρινκ μου,μην βλέπεις, μουφα τα προσόντα,οπότε ηρέμησε και μην ζηλεύεις.

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Ελευθερία
Πρέπει να μαθαίνετε εσείς οι νέες σε ποιανού τον κώλο εσώρουχο θα γινετε,προσέχουμε για να έχουμε κοριτσάρα..
καλό μήνα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Ѧαяʏ-Ǥιиɢɛя
Φιλενάδα κάπου πάει το μυαλό μου μα δεν είμαι σίγουρη,γρίφο μου εβαλες..
το τραγουδάκι σου χαλαρό και όμορφο..
καλό μήνα, τα φιλιά μου

b|a|s|n\i/a είπε...

τι; δεν έχουμε καταστραφεί ακόμα; και πιπέρι και αλάτι και όλα τα μπαχάρια έχουμε γίνει.
κατά τα άλλα πολύ καλό σου μήνα! όμορφα χαμογελαστό! φιλιά πολλά!

Kος Μηδενικός είπε...

Συγνώμη δεν έχει κατηγορίες το σλιπάκι πχ; Μινέρβα, μονοκόμματο, κολλητό, χωρίς κόψιμο κλπ. Μη μηιλήσω για το μποξεράκι που αρχίζουμε από brief και φτάνουμε μέχτι πετσετέ φουσκωτό με χελωνάκια που πηδιούνται σε όλες τις στάσεις πάνω.

Συνεπώς, αν κρίνω από τα εσώρουχα, μάλλον ανά περίοδο της ζωής σου θέλεις και τελείως διαφορετικά πράγματα... ;-)

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ b|a|s|n\i/a
Βασίλη μου ακούγεσαι σαν συνεταίρος στην ανατολή(μπαχαρικά),που μακάρι να ήσουν,ακομα ζούμε και ελπίζουμε, αν και πίσω έχει η αχλάδα την ουρά,και αυτό δεν το λέω για εκείνουςλ, μα για μας...
καλό μήνα αν και 3... και!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Zero Point
Πόσα να σου αναλύσω,να πιάσω τις μάρκες,Μινέρβα τσ τσ τσ ,μπορει να μην έχουμε ψωμί να φάμε το τυρί μας αλλά το νολσε καμπανα είναι πρώτο στις προτιμήσεις του ψόφοπείνα ελληνα, τώρα αν στενό,κοντό μακρύ παίζετε!!απ όλα έχει ο μπαχτσές..
Θα ανακαλύψεις μόνος σου με το πέρασμα των χρόνων τι πραγματικά θελεις..
γούστα είναι αυτά και περί ορέξεως....σωβρακοφόρετα!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ειχα μερες να περασω απο το σπιτικο σου και αφηνω ευχες για καλη εβδομαδα και καλο μηνα με υγεια!
Εισαι φοβερη!!!!Βεβαιως γουστα ειναι αυτα οπως καλα γραφεις ;)

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Αρε Φουλη με τα ωραία σου.....τι έβαλες παιδί μου;; χι..χι.. αληθινοί ειναι;.. η φωτομονταζ στα επιμαχα σημεία;;; χι..χι...συνφωνώ σ αυτό που ειπε η τζίντζερ.. να κοιταζεις απο την αναποδι το βρακί...χι..χι.χ. φιλαρες κούκλα..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
Χαμογελαστέ μου Σκρουτζάκο να είσαι καλά, καλή βδομάδα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Ρούλα - Σμαραγδένια
αχ θα σε χαλάσω εδώ που μπαίνεις,ο σύζυγός σου θα με βάλει στη μαύρη λιστα θα το δεις..
Ναι βρε φωτομοντάζ είναι, σιγά τώρα μην πιστέψουμε οτι βλέπουμε.(εσύ μην βλέπεις,εεεεε, κάνεις ματάκι σε βλεπω)