Σάββατο 1 Ιανουαρίου 2011

Σπρώχνω το ζόρι έχεις πρόβλημα;;





Ναι, συνεχίζω να έχω απορίες γιατί; τι άλλαξε δεν κατάλαβα,τραβάς κάνα ζόρι;

- Τι σημαίνει επιτέλους Ζαβαρακατρανέμια;

- Ποιος είναι επιτέλους ο ανιψιός του Μπάρμπα Μπεν και ποιος του Μπάρμπα Στάθη;

- Μπορεί κάποιος να αποφασίσει οριστικά ότι είναι αναποφάσιστος;

- Θα είχε διαφορά αν αντί να τραβάει κανείς ένα ζόρι, το έσπρωχνε;

- Όταν κάποιος με μανία καταδιώξεως, καταδιώκεται πραγματικά, λέμε ότι θεραπεύτηκε;

- Οι τακτικές αναγνώστριες του περιοδικού Γάμου, θεωρούνται νυμφομανείς;


- Με ποια ακριβώς επιχειρήματα έπεισε ο Νώε τα ψάρια να αφήσουν το νερό και να μπουν στην κιβωτό;

- Κάποιος που έχει «πουλήσει ακριβά το τομάρι του», σε τι φιλοδοξεί να ξοδέψει τα λεφτά του εκτός από δερματολόγους;

- Υπάρχει λογική απάντηση στην ερώτηση 'Γύρισες';

- Γιατί χρειάζονται πλύσιμο οι πετσέτες του ντους αφού όταν τις χρησιμοποιούμε είμαστε καθαροί;


- Τι σημαίνει κάθομαι όρθιος;

- Οι γοργόνες κάνουν απολέπιση;

- Σε τι τεστ επιδεξιότητας υποβάλλεται ο κώλος ώστε να αποκτήσει τελικά δικαίωμα στο μεταξωτό βρακί;

- Γιατί τις λέμε ατομικές βόμβες αφού σκοτώνουν πολλούς;

- Ο ΤΕΝ-ΤΕΝ δε θα έπρεπε να λέγεται TWENTY;

- Γιατί λέγονται πολύ-θρόνες αφού κάθεται μόνο ένας;

- Τι γεύση έχουν τα λυσσακά;

- Τι μέγεθος πρέπει να αποκτήσει το σαγανάκι για να πάψει να αναφέρεται με υποκοριστικό;

- Υπάρχει επιστημονική εξήγηση γιατί το παρδαλό κατσίκι έχει μεγαλύτερη αίσθηση του χιούμορ από τα υπόλοιπα μονόχρωμα;

- Το @ σε τι ακριβώς μοιάζει με το παπάκι;

- Δεν είναι σατανική σύμπτωση όποιος βρίσκεται στην τουαλέτα όταν χτυπά να ονομάζεται 'άλλος';

- Ο Κουτρούλης πόσους προσκεκλημένους έχει τελικά στο γάμο του;

- Υπάρχει κάποιος ψυχοπαθής που δημιουργεί συστηματικά λάκκους στις φάβες;

- Τι βύσμα έχει τελικά αυτός ο ουδείς και όλοι τον θεωρούν αναντικατάστατο;

- Γιατί του διαόλου η μάνα δε δοκιμάζει να μείνει πιο κοντά;

- Τι χρησιμεύει η τρύπα στα ντόνατς;

- Αυτός που βρίσκεται παγιδευμένος ανάμεσα στο 'γκρεμό' και στο 'ρέμα',έφτασε εκεί κολυμπώντας ή σκαρφαλώνοντας;


- Αυτός που γράφει το 'ακόμα πιο νόστιμο' στις συσκευασίες των γατοτροφών,πώς είναι τόσο σίγουρος;

- Τι μέσο χρησιμοποιεί ένα βουνό για να πάει στον Μωάμεθ;

- Αντί να φεύγουμε 'σιγά-σιγά' δε θα μπορούσαμε να μείνουμε λίγο ακόμα και μετά να φύγουμε 'γρήγορα-γρήγορα';


Ακούμε:When The Sun Rose Again(Black Gives Way To Blue)

59 σχόλια:

TwistedTool είπε...

Ωραίες αποριούλες, Φούληηηηηηηηηη!

Καλή χρονιά κι από δω, ό,τι επιθυμείς να το πάθεις φέτος και όλες οι χαρές του κόσμου να έρθουν στο δρόμο σου!

Alice In Chains - ΓΑΜΗΣΕΣ!!

KANTHAR0S είπε...

Ωραίος ο μπέμπης. Λεβεντιά.

Ανώνυμος είπε...

Τελικά το χεις πάρει πολύ ζεστά το θέμα έτσι;;;;Χα χα χα χα χα
Καλή χρονιά βρε
με γέλια, χαρές, αγάπη
και υγεία!
Σμουατςςςςς

D.Angel

Hfaistiwnas είπε...

χαχαχα γιατί παιδί μου να μπουν τα ψάρια στην κιβωτό; Αφού έβρεχε, στο στοιχείο τους..
Αχ αυτό το τελευταίο μου το πετάει ένα φίλος κάθε φορά που του λέω "την κάνω σιγά σιγά"...

Καλή χρονιάααααααα!

Ανώνυμος είπε...

Να'σαι καλά, τα πρώτα γέλια αυτού του χρόνου τα έκανα με την ανάρτησή σου!!!
Σωστή σε βρίσκω!! Αν σκεφτω ή θυμηθώ κι εγώ κάτι θα σου στείλω.
Καλή υγική και δημιουργική χρονιά!!!

gnostosagnostos είπε...

το γατακι με αντιγραφει!!!!

( fortounata) είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!απορίες πολλών.φιλια

ria είπε...

για τις υπόλοιπες απορίες δεν έχω απάντηση, πλην όμως αυτής με τη γοργόνα.
ναι κάνω απολέπιση, ελληνικά πήλινγκ!!!!

σου θυμίζω ότι με βαφτισανε γοργόνα!!! και γιορτάζω κιόλας!

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!
Απαίχτου είσαι Φούλη μου!!
Δλδ εγω που σπρώχνω το πρόβλημα,'έχει κανείς ζόρι????
ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑ!!!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑΑΑΑΑ!!!!!!!!
Για το τελευταίο δεν στοιχηματίζω!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Ακουσες τα γέλια;
Παράκληση:
Στείλε το κρασί που και νεκρούς ανασταίνει να το'χω καβάντζα.
Φιλάκια Θεά μου!!

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Πάρτε και το λινκ μου καλή μου κυρία!!
http://xanthomana.blogspot.com/

Marios είπε...

καλημέρα,καλή χρονιά με υγεία.
Πιστευω να δέχεσαι ευχές και απο αλλα ραδιόφωνα που δεν εχεις στην σελίδα σου.
Εμεις σε εχουμε στην δική μας.
Καλή χρονιά

ασωτος γιος είπε...

χαχα!ετσι ... μαρεσει οταν εχεις σημαντικες αποριες

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

Έχεις το βιβλίο του Ζαχαριάδη ή διάβαζες Down Town?Γιατί κάποιες δε νομίζω να είναι από αυτές που σου έστειλα!!!Παρόλο που τις ξέρω.

Οι απορίες ήταν στήλη του Down Town προ δεκαετίας με μεγάλη επιτυχία και τις είχε βγάλει και σε δυο τομίδια.

Τουλάχιστον να μη στις στέλνω τσάμπα!!

Σε πειράζω.Δικαιολογία ψάχνω για να εξασκούμαι στη δακτυλογράφιση...

Ανώνυμος είπε...

Ποποοοοοοοοο
χαχαχα

Μου ελιωσες τον εγκεφαλο σε μπλέντερ!
Αν βρεθει ο ανθρωπος να σου απαντησει σε αυτες τις ερωτησεις θα ειναι το 2011 για σενα μια σοφη χρονια!

Ειπα να προσπαθησω, αλλά ας μην τον κάψω τον εγκεφαλο απο τις 2 του μηνος!

φιλια πολλααααααα

Ianos είπε...

κανενα προβλημα !!!Χεχεχε!!! ευχες ηρθα να δωσω αλλα με τοσες αποριες προβληματιστικα...Να ενας στοχος για το 2011...Να λυσουμε ολα αυτα τα θεματα! Φιλιαααααα!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ TwistedTool
Βοήθα ντε να τις λύσω!!
Και εσύ αγορίνα, μια από τα ίδια να πάθεις!!
χαχα προσπαθω με τα τραγούδια ελπίζω να τα καταφέρνω,για να μου λες εσύ ότι γάμησα, τότε είμαι σε καλό δρόμο....
φιλιά πολλά..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ KANTHAR0S
Ωραίος,ωραίος..
Το γατί που αναπαύετε σε δερμάτινο στρώμα να υποθέσω ότι δεν σου άρεσε!!
Φιλιά...

Δραπέτης είπε...

Χοχοχο..
H θέση γνωστής παρουσιάστριας ΤΡΙΖΕΙ!!!


Ευτυχισμένο το νέο έτος! :)

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ D.Angel
Τοχω, τοχω,αφού δε βάζεις κάνα χεράκι να μου λυθούν οι απορίες!!
Άντε καλή χρονιά,(40 μέρες θα ευχόμαστε)χαχαχα
Φιλιά πολλά..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Hfaistiwnas
Ναι στην κιβωτό τι τους είχε ενυδρείο,η τα συντηρούσε με βρεμένες πετσέτες(είχαν τότε πετσέτες);χαχα
Έχουμε κάτι εκφράσεις μες την κούφα...
Καλή χρονιααααααααααααααα

Unknown είπε...

Λοιπόν

- Γιατί τις λέμε ατομικές βόμβες αφού σκοτώνουν πολλούς;

ατομική βόμβα λέγετε γιατί.
Σε ένα μόριο επεμβαίνουμε στο άτομό του και του προκαλούμε διαταραχή. Οπότε το άτομο εκρήγνυται, με αποτέλεσμα να διαταράσσει τα διπλανά του άτομα. Οπότε έχουμε την αλυσιδωτή αντίδραση και την έκρηξη ατομικής βόμβας.
Οταν επεμβαίνουμε στον πυρήνα του ατόμου, προσθέτοντας 1 επιπλέον νετρόνιο ή ηλεκτρόνιο εκρήγνυται ο πυρήνας του ατόμου, κι έτσι έχουμε την πυρηνική βόμβα. Αυτό το επιτυγχάνουμε χάρη στον γραμμικό αυξηντίρα, που προσθέτει το νετρόνιο στον πυρήνα του ατόμου με την ταχύτητα του φωτός. Δηλ με 299.972 χιλιόμετρα το δευτερόλεπτο.

Λέμε έγινε του Κουτρούλη ο γάμος, γιατί δεν του έδινε τότε η εκκλησία την άδεια γάμου, γιατί ήταν ζωντοχήρος. Υστερα από πολλά χρόνια επιμονής κατάφερε να πάρει την άδεια γάμου. Και από την χαρά του κάλεσε όλο το χωριό. Ο γάμος κράτησε 1 βδομάδα γλέντι. Οπότε βγήκε και η φράση.

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Lilium
Αν πέρασε η πρώτη μέρα του χρόνου αγέλαστη, και σε έκανα εγώ να γελάσεις 1 το βράδυ τι να πω, μπράβο μου, αν και δεν ήταν και κάτι τόσο γελαδερό!!
Με χαρά θα συμπληρώσω κάτι αν θυμηθείς, όπως και στο πριν ποστ...
καλή χρονιά σου

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ γνωστος αγνωστος
Χαχαχα πιο από όλα, το πρώτο στη φώτο η το άλλο; τώρα θα πεις τι ρωτάω εε!!
Επειδή είναι μέρες χαλάρωσης είπα μην εννοούσες το πρώτο!!
Φιλιά πολλά..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ φουρτουνιασμενη ψυχη
Και δικές σου φουρτουνάτα μου;
καλή χρονιά σε όλη την οικογένειά σου..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ria
ωωωωωωωωωωωω να κάτι που δεν ήξερα φιλενάδα,και πότε με το καλό; των αγίων γοργόνων;
φιλιά πολλά..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ΝΑΝΤΙΑ
Οχιιιιιιιιιιιι να πέσει φωτιά να με κάψει,ποιος να έχει ζόρι!!
καλή χρονιά ,και ποιος το πιστεύει; αλλά έτσι για στάχτη στα μάτια..
φιλιά το τσάκωσα το λινκ ευχαριστώ..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Γιαγιά Αντιγόνη
Να στείλω όχι όλο εεεεεε να έχω και εγώ για τις δύσκολες ώρες!!
χαίρομαι που σε κάνω να γελάς..
πολλά φιλιά Αντιγόνη μου...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Marios
Φίλε μου καλοδεχούμενες οι ευχές από όλους και σε όλους!!τώρα για τα ράδια που λες εγώ δεν ξέρω να τα φτιάχνω αυτά, θα πω του συνερ(γάτη) μου να σας προσθέσει με την πρώτη ευκαιρία,ευχαριστώ που με έχεις στη σελίδα σου!!
καλή δημιουργική χρονιά..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ασωτος γιος
Χαχα μ'αρέσει που σου αρέσω!!!
πολλά φιλιά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Παπαστρατής Το "Θηρίο
Τίποτα από αυτά που λες δεν έχω,θα ακολουθήσουν και άλλα ποστ με τις δικές σου δεν ξεχνώ,στείλε ότι έχεις φόρο δεν πληρώνουμε ακόμα τουλάχιστον χαχα
καλή χρονιάαααα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Coula
Μα κανείς να μην βρεθεί!!!! κάτσε απ'οτι βλέπω πάρα κάτω το αρκούδι βάλθηκε να με μορφώσει με τη μια!!
Διάβασε να μαθαίνεις και εσύ..
φιλιααααααααααααα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Iανος
Από λόγια χόρτασα, άσε θα πάω αμόρφωτη στον Αδη κανείς δεν βοηθά να ξεστραβωθώ,μη νομίζεις, και στο πριν ποστ μόνο τα 9μερα του κ.... ξέρανε (κάτι που εγώ δεν ήξερα) τιποτ'αλλο!!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΙΑΝΕ..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Δραπέτης
Οχι δα δραπετάκο,εγώ ξέρω ότι ο λούτσος είναι ψάρι,και πολλά άλλα κουφά που χαχανοπετάει!!
Πολλά φιλιά αγορίνα...
καλή χρονιά..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ bear
Έτσι, έτσι, να μου ζήσεις γκλούγκλη μου!! έμαθα και για την ατομική!!
Για τον Κουτρούλη έμαθα επίσης ότι ήταν έμπορος Συριανός!!
Κάτι για την πολυθρόνα δεν έχεις;
Η τι γεύση έχουν τα λυσακά;
Φιλά αρκούδι ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ..

Ανώνυμος είπε...

E εντάξει...η χρονιά με βρήκε πολυ πολυ χαμογελαστή.
Το έξυπνο χιούμορ όμως πάντα με κερδίζει...άσε που σπανίζει και στις μέρες μας...

Υ.Γ. Τα 20€ να τα περιμένω σε μετρητά ή επιταγή??? Τσάμπα τόσα κοπλιμέντα? :P

Thalassenia είπε...

Μόνο για την φάβα μπορώ να σου πω.
Πρέπει να έχει λάκκο για να βάζουμε το λάδι.
Έτσι μπράβο, να γελάσουμε λίγο.

Η γιαγιά Αντιγόνη απίθανη!!!!

Καλή Χρονιά και Δυνατά....

Athens Girl είπε...

ουφ, ζαλίστηκα..
τοσες ερωτήσεις χωρις απαντηση!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Lilium
Αυτά θέλω να ακούω,ότι σε βρήκε χαμογελαστή!!
ρίξε λογαριασμό αλφα και θα σε βολέψω!!
καληνύχτα λουλουδάκι...φιλιά..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Thalassenia
Δηλαδή χωρίς λάκο λάδι δεν έχει;
και το ψιλοκομμένο κρεμμυδάκι που πάει;
Η Αντιγόνη μας, άσε, όλα τα λεφτά...
Καλό βράδυ...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Athens Girl
Κανείς να μην βοηθάει να εμπλουτίσω τις γνώσεις μου!! μα κανεί......
Καλά,για να λέμε αλήθεια, μόνο 3 στους τόσους τσ τσ τσ, φοβούνται μην γιων πρύτανης !!
Καλώς ηρθες στο γατόσπιτο,πάρε λουκουμάκι Συριανό, είναι φρέσκο...
Καλό βράδυ και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ...

Vangel Greko είπε...

Εδώ γάτες,εκεί γάτες, πολλές γάτες!!

Τα σέβη μου, το χαμόγελο μου & την καλημέρα μου!!

(δεν έχω απαντήσεις απλά αφήνω τη σκέψη μου για καλημέρα!!)

next_day είπε...

χαχαχαχα!
Γειά σου ρε Φούλη μου με τα ωραία σου!
Να ευχηθώ με την σειρά μου να έχεις μια όμορφη, χαμογελαστή χρονιά, να χαίρεσαι πρώτα πρώτα την οικογένεια σου και όλα τα άλλα θα έρθουν μόνα τους!

zoyzoy είπε...

Μαρί τρελή με τις απορίες σου θα μας τρελάνεις και 'μας πρωτοχρονιάτικα!

Πάντως ο Bear κινητή εγκυκλοπαίδεια μπράβο του.

Καλά και οι δύο φωτό τέλειες!

Γιαυτό βάζει η κοπέλα μεταξωτά βρακιά έμαθε στις φυσικές γούνες και δεν μπορεί στα ιμιτασιόν:))

DaisyCrazy είπε...

Φουλινι καλές οι απορίες σου. Για να δούμε τι απαντήσεις θα πάρεις μπας και μάθουμε τίποτις :)
Καλή χρονιά εύχομαι. Δημιουργική, γεμάτη χαμόγελα, χορό, ταξίδια κι ό,τι μα ό,τι άλλο αγαπάς!
Φιλάκια

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Vangel Greko
Καλά κάνεις, και η καλημέρα σου ευπρόσδεκτη είναι,γάτες ναι, πολλές γάτες ελπίζω να μην είσαι αλλεργικός!!
Καλησπέρα σου,φιλιά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ next_day
Ευχαριστώ κοριτσάκι μου,ΚΑΛΑΗ ΧΡΟΝΙΑ και σε σένα ότι λαχταράς να έχεις...
Ευχαριστώ φιλιά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ zoyzoy
Επέτρεψε μου να πω ότι πολλά αρσενικά θα ζήλευαν αυτή τη γούνα!!
λύσε μου ντε καμιά απορία ,μόνο λόγια;;;

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ DaisyCrazy
Απ ότι βλέπω με τις απορίες θα μείνω....
Καλή χρονιά και σε σένα, τα φιλιά μου...

Skouliki είπε...

χαχαχαχαχαχα
και θες και απαντησεις ? αχαχχαχχ

Marouli είπε...

Φουληηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη!!! Δεν εισαι καλα στο λεω! Να μαζευτουμε(παλι) να κανουμε παρεα!! χαχαχα!!

Μαρουλοφιλακια!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Skouliki
Να μην θέλω;; για ρίξε καμιά απάντηση...
φιλιά σκουληκάκι...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Marouli
Μια χαρά είμαι καλεεεεεεεεεεεεεεεε,απλά, φοράω αυτό το όμορφο πουκαμισάκι, το άσπρο με τα μακριά μανίκια..
Θα μαζευτούμε και θα το διαπιστώσεις..χαχα φιλιά μαρουλάκιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι

λουκρητια είπε...

Λοιπον,αυτες οι φωτο με τις γατες ειναι απαιχτες!Ηρεμω οταν τις βλεπω,ειδικα σημερα που ειμαι να σκασω,με αυτο που ειδαν τα ματια μου.Ριξτε μια ματια φευγαλεα,μη διαβασετε σε βαθος,ομως:

http://webwar3.gr/index.php/board,124.0.html


Εχω αναρτησει θεμα εδω:
http://www.capital.gr/gmessages/showTopic.asp?id=2007175
Οποιος θελει ας εγγραφει,να δυναμωσουμε τη φωνη μας.
Εχω αρρωστησει,Φουλη....

marilise είπε...

δεν παίζεσαι , σου βγάζω το καπέλλο καλή χρονιά

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ λουκρητια
Όχι, δεν μπορώ να τα βλέπω άλλο,ναξερες μόνο τι βλέπω σχεδόν καθημερινά!!
Και όμως υπάρχουν αυτά τα τέρατα...
Νασε καλά κοριτσάρα μου,είμαι μαζί σας...
Καλό απόγευμα..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ marilise
Σ' ευχαριστώ,καλώς ήρθες...
ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ..

Ianos είπε...

Πω πω αποριες!!!προβληματιστηκα αρκετα!!! ¨Ειδικα με την παλαια Ζηλανδια!!! χι χι χι!!! :)) Πολλα φιλια!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Iανος
Και από τον προβληματισμό σου το σχόλιο το άφησες σε άλλη ανάρτηση...
χαχαχαχαχα αχ σου πήρε τα μυαλά αυτή η νεράιδα!!