Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

Είμαι Καράκριαρω και γουστάρω!!




Είμαι Κριάρω και χαίρομαι για αυτό,άκου λίγα λόγια ,ρε λες να είμαι έτσι;ασταδιάλα!!


Η ερωτική ζωή του Κριού

Η μία λέξη που μπορεί να περιγράψει άριστα ένα Κριό είναι η "θέρμη".(ουααααουυυ)
Με το στοιχείο της φωτιάς να τους επηρεάζε, οι άνθρωποι που ανήκουν σε αυτό το ζώδιο εκπέμπουν ενέργεια γεμάτη θέρμη και πάθος.(το χουμε λέμε το χουμε)!!

Συνήθως, παίρνουν την πρωτοβουλία για να αρχίσουν μία σχέση, ενώ ο άντρας Κριός ως μεγάλος γόης, αποδεικνύεται ακαταμάχητος.
Επειδή όμως οι Κριοί, άντρες ή γυναίκες, θέλουν να έχουν πάντα το πάνω χέρι, αυτό πολλές φορές οδηγεί σε σύγκρουση.(χαχαχαχα)

Οι Κριοί διακατέχονται από μια ανάγκη για περιπέτεια, λατρεύουν τα ερωτικά παιχνίδια (εννοεί κρέμασμα από τα κέρατα στο πολύφωτο),και θα κάνουν τα πάντα όταν επιδιώκουν να κατακτήσουν ένα δύσκολο σύντροφο. Είναι πολύ δύσκολο να αντισταθεί κανείς στο μαγνητισμό και τη γοητεία τους.


Το πάθος μπορεί να παίζει τον πρώτο ρόλο όμως αν υπάρξει προ αυτού μια διανοητική έλξη,(κάτι σε Γκουντερα) είναι σχεδόν βέβαιο ότι τα πράγματα θα προχωρήσουν θετικά.

Όταν αγαπούν γίνονται κτητικοί, επινοητικοί και δυναμικοί. Αγαπούν τα τρυφερά χάδια και ως εραστές είναι από τους καλύτερους γιατί είναι άφοβοι στο κρεβάτι και απαλλαγμένοι από σεμνοτυφίες.( ας το βουλώσω εδώ)

Οι Κριοί είναι πιστοί όσο διαρκεί η σχέση τους και αν αυτή απειληθεί κανένας δεν μπορεί να γνωρίζει τι είναι ικανοί να κάνουν για να τη σώσουν, αρκεί να πιστεύουν ότι αξίζει να σωθεί.(αυτό ξαναπές το ναιιιιιιιιιι)

Για να κατακτήσετε ένα Κριό, πρέπει να είστε πρωτότυποι, επινοητικοί, να έχετε δυνατή προσωπικότητα. Θα σας είναι πιστός και απόλυτα αφοσιωμένος εάν τον αγαπήσετε με όλη τη ψυχή σας.(όχι τσιγκουνιές,είπαμε με οοολη)

Ερωτική συμβατότητα με τα άλλα ζώδια

Κριός με Κριό :Προβλήματα στη σχέση εξαιτίας του ανταγωνισμού μεταξύ τους. Σπάνια μια τέτοια σχέση θα είναι ειρηνική και ήρεμη.
Αν πετύχει όμως θα κρατήσει το ενδιαφέρον των δύο συντρόφων για πάντα.

Κριός με Ταύρο: Οι πολλές διαφορές μεταξύ τους κάνουν δύσκολη τη διατήρηση της σχέσης. Ότι αγαπούν ο ένας στον άλλο είναι δυστυχώς ακριβώς αυτό που μισούν ο ένας στον άλλον. Η σχέση μπορεί να υπάρξει και να έχει διάρκεια μόνο με αμοιβαία υποχωρητικότητα και συμβιβασμό.

Κριός με Δίδυμο : Η ένωση μπορεί να λειτουργήσει θαυμάσια αν υπάρξει κατανόηση και προσπάθεια από τα δύο μέρη. Ο Κριός χρειάζεται να κατευνάσει την υπερβολική του ενεργητικότητα που καταπονεί τους Διδύμους οι οποίοι σέβονται το δυνατό μυαλό περισσότερο από το πάθος και την ενεργητικότητα.

Κριός με Καρκίνο : Δύσκολο να πετύχει μια τέτοια σχέση. Οι Καρκίνοι αλλάζουν εύκολα διάθεση, είναι μυστικοπαθείς και δεν συγχωρούν εύκολα. Εντελώς αντίθετοι από τον Κριό που ξεχνάει μέσα σε ένα λεπτό και το χειρότερο καυγά. Το θετικό εδώ είναι ότι ως αντίθετα μεταξύ του ζώδια, μπορεί να επέλθει ισορροπία. Όταν μια τέτοια σχέση (ή γάμος) περάσει τις δυσκολίες του πρώτου καιρού (μπορεί να πάρει χρόνια), τότε μπορεί να πετύχει.

Κριός με Λέων: Μια ιδανική ένωση. Η σεξουαλική ζωή άριστη. Πιστοί ο ένας προς τον άλλον γιατί πιθανότατα βρίσκουν αυτό που ζητούν ο ένας από τον άλλο. Ο Λέων θαυμάζει τον φλογερό και παθιασμένο Κριό. Αυτό ακριβώς επιζητά ο Κριός. Να τον θαυμάζουν.

Κριός με Παρθένο: Απλά Κριός και Παρθένος δεν ταιριάζουν αστρολογικά. Οι Παρθένοι ψάχνουν να βρουν ελαττώματα, κριτικάρουν και είναι πολύ ακριβείς σε οτι κάνουν. Έτσι δεν ταιριάζουν με τον Κριό που είναι ακριβώς το αντίθετο των παραπάνω. Χωριστά και φίλοι λοιπόν.

Κριός με Ζυγό: Υπάρχουν αρκετές αμφιβολίες για την επιτυχία μιας τέτοιας σχέσης, εκτός αν τα δύο άτομα ανήκουν στο ίδιο κοινωνικό και πολιτιστικό επίπεδο. Ο θερμός και γεμάτος πάθος ζυγός θα αποτελέσει την ήρεμη δύναμη για τον φλογερό, ευερέθιστο και παράφορο Κριό. Η δεν θα έχει διάρκεια αν τα δύο άτομα έχουν διαφορετική κουλτούρα και παιδεία.

Κριός με Σκορπιό : Η ένωση αυτή έχει πολλές πιθανότητες επιτυχίας. Το πρόβλημα παρουσιάζεται από το γεγονός ότι και οι δύο είναι γεννημένοι ηγέτες και θα θέλουν να έχουν το πάνω χέρι στη σχέση. Αν η οικογένεια μπορεί να έχει δύο αρχηγούς, η σχέση θα πετύχει και θα είναι πραγματικά καυτή και πετυχημένη.(χαχα εδώ είμαστε,καλόοοο)!!

Κριός με Τοξότη: Μια ιδανική και συναρπαστική ένωση που θα έχει σίγουρα διάρκεια. Και τα δύο ζώδια είναι παρορμητικά και αγαπούν τη περιπέτεια. Οι Τοξότες αγαπούν τη ελευθερία και κυνηγούν την ευτυχία & οι Κριοί συμφωνούν απόλυτα με αυτή την στρατηγική στη ζωή.

Κριός με Αιγόκερο: Πιθανότερα ανεπιτυχής μια τέτοια σχέση. Η υπομονή του Αιγόκερου συγκρούεται με την ανυπομονησία του Κριού που δεν αντέχει την αργή και μεθοδική φύση του Αιγόκερου. Στο σεξ υπάρχει καλή χημεία μεταξύ τους & μπορεί να υπάρξουν σχέσεις μικρής διάρκειας.

Κριός με Υδροχόο: Τολμηρή ένωση. Ο απρόβλεπτος Υδροχόος θα δοκιμάσει την υπομονή του παρορμητικού και ισχυρογνώμονα Κριού. Απαιτείται αμοιβαία προσπάθεια για να πετύχει αλλά τότε θα έχει διάρκεια και θα είναι συναρπαστική.

Κριός με Ιχθείς : Τα δύο αυτά ζώδια δεν ταιριάζουν σεξουαλικά. Οι ιχθείς άθελα τους είναι ικανοί να σβήσουν τη φλόγα του Κριού. Επίσης η υπερβολικά συναισθηματική φύση τους και ο ρομαντικός τους χαρακτήρας, δεν βρίσκει ανταπόκριση στον εύφλεκτο και επιθετικό Κριό


Πεθερά Κριός: (εδώ να δώσουν προσοχή ο γάβρος και ο γναγν)

Είναι αρκετά κοινωνική και δυναμική προσωπικότητα γεμάτη ένταση και νευρικότητα. Της αρέσει να επιβάλλεται ενώ η έντονη ανησυχία και ο εγωισμός της μπορεί να δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στη σχέση σας αν δεν φροντίσετε από την αρχή να της κόψετε το αέρα. Η πεθερά Κριός αγαπά πολύ τα παιδιά της και προσφέρει απλόχερα τη συμπαράσταση της. Η συμπεριφορά της όμως μπορεί να γίνει υπερβολική θέλοντας αυτή να έρχεται πάντα πρώτη χωρίς να διστάζει να εκφράσει τη γνώμη της πάνω σε όλα τα θέματα γεμάτη μαχητικότητα και ενθουσιασμό. Είναι όμως αρκετά ανοιχτοχέρα και κατά βάθος έχει χρυσή καρδιά αρκεί να την φέρετε στα νερά σας ποντάροντας στην καλοσύνη της.
(ακούτε βρε; ανοιχτόχερα και καλή καρδιά)!!

ΔΙΑΣΗΜΕΣ ΚΡΙΟΙ

Joan Crawford, Bette Davis, Emma Thompson, Claire Danes, Ellen Barkin, Ashley Judd, Robin Wright-Penn, Sarah Jessica-Parker, Shannen Doherty,Jenny Garth, Kate Hudson, Diana Ross, Tracy Chapman, Mariah Carey, Victoria Adams ( "Posh Spice"), Celine Dion, El MakFerson..

ΔΙΑΣΗΜΟΙ ΚΡΙΟΙ

Marlon Brando, Hugh Hefner, Steve McQueen, Warren Beatty, Anthony Perkins, Leonard Nimoi, Francis-Ford Coppola, Quentin Tarantino, Eric Clapton, Christophe Lambert, Timothy Dalton, Gary Oldman, Dennis Quaid, Eddie Murphy, Andy Garcia, Russell Crowe, Alec Baldwin, Ewan McGregor, Matthew Modine..

Στο mix pod: Five Finger Death Punch Bad Company

65 σχόλια:

gnostosagnostos είπε...

και εγω ειμαι διδυμος :P

Ανώνυμος είπε...

Κι εγω τιμημενο Κριάρι είμαι!!!!!!!!

Gaurakos είπε...

Οι Κριοί διακατέχονται από μια ανάγκη για περιπέτεια, λατρεύουν τα ερωτικά παιχνίδια (εννοεί κρέμασμα από τα κέρατα στο πολύφωτο)

...Μόνο...;

Όσο για την πεθερά Κριός, καλά που με ενημέρωσες να ξέρω... Αλλά για σένα να σε κάνω πεθερά; Μπά, δεν το βλέπω, έχεις μεγλαύτερη συμπάθεια (πές το καιο αγάπη) στον γναγν. (Τον είδες; Πρώτο πρώτος το κωλόπαιδο να σχολιάσει). Και εκτός των άλλων, ποιος σου είπε ό,τι εγώ θέλω την πεθερά μου να επιβάλλεται; Οεο;

Επομένως κόβω λάσπη και πάω να βρω άλλη πεθερά... Εσύ χάνεις.

Και μετά μου λέει η Zoyzoy να αφήσω σχόλιο εδώ μέσα. Όχι πές μου και εσύ τώρα ρε Zoyzoy φταίω;


Kαι το Κριάρι αρνί δεν γίνεται....

Unknown είπε...

Επειδή μου αρέσει η αστρονομία, δεν δέχομαι τα ζώδια.
Κι αν θέλεις Φούλη μου, από κοντά σου αποδεικνύω ότι δεν μπορούν να σου ασκήσουν κάποια επιρροή.
Στον ουρανό υπάρχουν βέβαια.
Καλησπερούδια

Λόλα είπε...

Ευτυχως που δεν ειχα σκοπο να σε πηδηξω.. χαλια κρεββατι θα καναμε! :Ρ
(Για να μην ψαχνεστε, ειμαι ψαρι).

Τωρα για τους Κριους, ασε με να εχω τις ενστασεις μου οσον αφορα την πιστη και την προσπαθεια να σωσουν μια σχεση.. :/

Αυτο με την πεθερα κριο, ασχολιαστο! Ευτυχως που δεν εχεις γιους!! Τις κακομοιρες τις νυφες!! :Ρ

Εμεις παντως σε αγαπαμε και ας εισαι Κριος! :Ρ :Ρ :Ρ

Ελα για φιλι στα μουτρα!!! :*

Vangel Greko είπε...

( πάρα πολλά γέλια!! )

Ωραία ανάρτηση με τη δική σου οπτική!!


Όσο για το "πεθερά κριό" ευχαριστώ για την ενημέρωση!!

Και εγώ δίδυμος γαρ!!

( τα σέβη μου στον γναγ!! )


Και τα σχόλια ήταν απίστευτα ειδικά του Gaurakos!!

Τέλος, δεν αφήνω τα σέβη μου γιατί βλέπω το φρύδι να σηκώνεται άγρια!!

Αφήνω τη "μουσική" μου σκέψη!!

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Εγώ πάλι είμαι άυπνη 4 μέρες. Τί κερδίζω;

Ρε συ Gaurako αγόρι μου, γιατί δεν το κάνεις επάγγελμα το αστρολογιλίκι; Αφού το 'χεις!

Hfaistiwnas είπε...

Καλημέρα!!!! χαχαχαχα!
Δεν έχω σκοπό να τα φτιάξω με γυναίκα κριό! λολολολ!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ γνωστος αγνωστος
Αυτό έχεις να πεις μόνο!!!ασχολίαστο το θέμα πεθεράς;;
Σε είδα και σένα...

Οι άντρες Δίδυμοι θέλουν να είναι ελεύθεροι και σιχαίνονται την οποιαδήποτε ρουτίνα ή την στασιμότητα. Η γυναίκα που θα κερδίσει την καρδιά τους είναι αυτοί που θα κατανοήσει αυτές τις ανάγκες τους ενώ παράλληλα θα διατηρήσει το σεξουαλικό τους ενδιαφέρον στο αποκορύφωμα. Λατρεύουν τις έξυπνες και εφευρετικές γυναίκες!

Το έψαξα σε βάθος, τόσο βάθος που δεν πάει άλλο,και είδα ότι τελικά δεν θα τα πας καλά με παρθένους και ψάρια!!

Gaurako το χάσαμε το κορμί πατριώτηηηηη....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Merlin
Έλα και συ στο κλαπ,τι άλλο θα μπορουσες να ήσουν;; γιαυτο σε πάω με χίλια...
πολλά φιλιά..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Gaurakos
Έλα τώρα που θες να περιγράψω ολες τις δραστηριότητές μου,θα μου βάλουν
(Προειδοποίηση περιεχομένου)...
όσο για γναγν το χάσαμε, δεν κολλάει μα με τίποτα!!
Τι ζώδιο είσαι είπαμε;
Ξέρω ότι θα φάω φόλα σαν πεθερά, αλλά ήθελα να δω αν ζωδιακά ταιριάζεις με παρθένο και ψάρι,όχι ότι παρακαλάμε κιόλας:Ρ
Ναι σίγουρα, το κριάρι αρνί δεν γινετε,πρέπει να τροχιστούν τα κέρατα....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ bear
Αγαπημένε μου σκορπιέ, κρίμα που δεν συμφωνείς,όπως και να έχει είσαι το αγαπημένο μου ζώδιο!!
πολλά φιλιά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Λόλα
Χαχαχα έτσι εεε!!
Ξέρω ψαράκι μου τις ευαισθησίες σου έχω την μια κόρη ζαργάνα...
Μην ακούς, θα ήμουν καλή πεθερά, ρώτα τον πρώην της κόρης,και μην βιαστείς να πεις ότι για μένα έγινε πρώην θα σε κουτουλήσω...
Αγάπα με το έχω ανάγκη,φιλιά πολλά..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Vangel Greko
Δίδυμος και εσύ; δεν μας κάνεις για γαμπρός!!
Όχι μόνο φρύδι, βγήκαν και δόντια και
το κριάρι ήταν έτοιμο για κουτουλιά,το έσωσες στο παρά πέντε...
Καλημέρα καρδιά μου, ευχαριστώ..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Γαμάει και Δέρνει
4 μέρες; κάτι μου λέει πως ήταν φανταστικά στην τουαλέτα, και έχασες τον ύπνο σου!!
Τώρα τι κερδίζεις; σου έχω καλές φώτο με το αγαπημένο θέμα των αρσενικών,που ρίχνουν πολλά σάλια και όχι μόνο, για την ταράτσα του μπλοκ σου...
Καλώς μας ήρθες,έλα να σε γλυκάνω με χαλβαδόπιτα και λουκουμάκι..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Hfaistiwnas
Ηφαιστιωνάκο με πληγώνεις πάρα πολύ, μια χαρά θα τα πήγαινες..
τα φιλιά μου..

Hfaistiwnas είπε...

Δεν είναι το πρόβλημα ο κριός.. το πρόβλημα είναι το "γυναίκα".. χαχαχαχαχα! Ελπίζω να μην σε πληγωσε τόσο! χαχαχα!

next_day είπε...

άκου, να σου πώ. δεν θα μας πείς εσύ για ποιύς λόγους να σου έχουμε αδυναμία! άσε μας, να σε αγαπάμε για τους δικούς μας λόγους κριαράκι!!!! :))
Κουμάντο στις καρδιές μας θες να κάνεις!!!!!
Καλημέρες!

D.Angel είπε...

Xα χα χα χα χα χα χα
Μου φτιαξες τη μέρα!
Απίστευτη!!!!!
Φιλιά πολλα φιλενάς!
Σμουατςςςς

Gaurakos είπε...

Εγώ; Λιοντάρι είμαι!

Καλά να πάθεις με τον Γναγν. Και σου το λεγα δεν κάνει, εσύ εκεί. όχι τον Γναγν θέλω. Είναι και Αεκτζής το παλικάρι, έλεγες...Και θα ταιριάξει καλύτερα. Άντε να σε δω τώρα. Άντε να σε δω.


Γαμάει και Δέρνει.

Το χω... που να με πάρει ο διάολος το χω.

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Hfaistiwnas
Έλα τα έμαθα και τα δικά σου, άκου τα

Οι Ζυγοί είναι δοτικά ζώδια, είναι κοινωνικοί, τους αρέσει να τους αγαπούν και δεν θα πουν όχι αν ο άλλος κάνει την πρώτη κίνηση. Η ικανότητα τους επικοινωνίας αποτελεί πόλο έλξης για το αντίθετο φύλο. Είναι δύσκολο να τους αντισταθεί κάποιος όταν αναδύεται η ερωτική τους διάθεση, η γοητεία και η εξυπνάδα τους. Όταν βρουν τον κατάλληλο σύντροφο τότε θα προσπαθήσουν να κρατήσουν το δεσμό για πάντα, αν γίνεται.

Ιδανικός σύντροφος για αυτούς είναι εκείνος που θα τους δείξει έντονα την αγάπη του, θα τους πάρει μακριά από την ρουτίνα και θα τους γεμίσει όμορφα πράγματα. Δεν ζητάνε πολλά !
χμ καλό ακούγετε, αλλά έχεις δίκιο είπε μακριά από Κριάρι!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ next_day
Αγάπη μου εσύ! έλα πες το ζώδιο σου να σε πω τη μοίρα σου,τι το έχεις κρυφό ντε,ριχτό τώρα...
σε λατρεύω πρωτιά μου,αλλά δεν ξανά κοιμάμαι μαζί σου τέλος,μην με αναγκάσεις να πω γιατί!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ D.Angel
Έτσι, γιατί κάναμε λίγο κοιλιά στο πριν ποστ...
πολλά φιλά...

next_day είπε...

Τοξοτάκη είμαι!
πρέπει να ασημώσω για να μάθω????
όχι σε παρακαλω μηηηηηη......... μην το πεις!!!!!!! και σου υποσχομαι οτι την επομενη φορα θα σε ξυπνησω!

ασωτος γιος είπε...

διδυμος με ταυρο σου κανει? κι οπως λεει η κολητη μου εσενα παιδι μου σε σωζε ο ταυρος
παντως κριαρακια δεν εχω στη ζωη μου , δε τους ξερω
μονο καρκινους κλαψομουνιδες και οι 3 κολητοι

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Gaurakos
Τι λες τώρα!! Λέων,έκατσε να σε πω και σένα τα χαμπέρια σου...
Παρε αυτο ο μεγαλομανης και πάμε πάρα κάτω

Τα εκνευριστικά σας χαρακτηριστικά με την καλή έννοια:
Είστε γεννημένοι ηγέτες. Βέβαια αυτό το νομίζετε μόνο εσείς. Όλοι οι άλλοι έχουν αντίθετη άποψη. Είστε ματαιόδοξοι και δεν αντέχετε αντικειμενική κριτική. Προσπαθείτε να επιβάλετε τα πιστεύω σας με απολυταρχικό τρόπο. Οι περισσότεροι Λέοντες έχουν σαν χόμπι το σεξ. Μπορείτε να γίνεται άνετα τύραννοι, αν δεν σας προσκυνήσουν και το χειρότερό σας, είναι να σας αγνοούνε. Γενικά είστε εύκολο θύμα αρκεί να σας κολακέψουνε. Είστε σνομπ, ψωνάρες και επιδειξιμανείς.

Επιμένεις να θέλεις να σε κάνω γαμπρό;; όχι πουλάκι μου δεν σφάξανε!!τα κουβαδάκια σου και σε άλλη πεθερά!!
Και επειδή είμαι ανοιχτόχερα πάρε
ένα δωράκι
έτσι για να δεις τι χάνεις...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ next_day
Άκου τώρα, εγώ λεφτά τσάμπα δεν παίρνω, αφού ασήμωσες θα στα πω σκύψε καλέ, στο αφτί θα στα πω.... μπααααααααααα
Λοιπόν τοξότης ο κυρίαρχος αυτααααααααααααααα
και θα με ξυπνήσεις, και κρασάκι θα πιούμε..
είδες καλή που είμαι;;

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ασωτος γιος
Καρκίνοι εε, έχω παράδειγμα τα αρσενικά του πατρικού, πατέρας και τα δυο αδέλφια καρκίνοι,άσε μην το ψάχνεις!!
Μου κάνεις χαχα,άκου και εσύ, δίδυμος λοιπόν ο διανοούμενος ελπίζω να σε κάλυψα.
Φιλιά πολλά ασωτούλι

zoyzoy είπε...

Μαρή τι γίνεται εδώ??
Δύο γνώρισες και θέλεις να τους κάνεις ντέ και καλά γαμπρούς?
Τις κοράκλες τις ρώτησες?

Είπαμε Κριάρω όχι να μας βάλεις και τα κέρατα και'γω δεν ξέρω που:))

Εχει δίκιο ο Γαύρος που την κάνει με ελαφρά από'δω μέσα όλο σ'αγγαρεία τον βάζεις τώρα του βρήκες και νύφη.

Τους γαμπρούς κοπέλα μου θα τους εγκρίνεις δεν θα τους διαλέξεις δεν το'χεις καταλάβει?

Hfaistiwnas είπε...

αχχχχχ! Μεγάλος καημός αυτός ο μεγάλος έρωτας.. που δεν έρχεται ποτέ..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ zoyzoy
Ναι μαρη τέτοια λεγε του και ποιος τον ακούει τώρα,σιγά τις δουλείες που κάνει, το χάσαμε το λιοντάρι και από συνερ(γάτη),τώρα φωνάζει ότι δεν είναι γάτης αλλά λέων,μη χέσω!!
Εσύ ξέρεις καλύτερα αν ανακατεύτηκα πότε,ούτε θα εγκρίνω ούτε θα διαλέξω,χουμορρρρρρρρρ κάνουμε χουμορρρρρρρρρρρρ
Κάτσε να σε πω τη μοίρα σου τώρα Ταύρος ο αισθησιακός πάρε να έχεις!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Hfaistiwnas
Ασήμωσε να σε πω τη μοίρα σου, και μετά έλα να μου πεις αν έρθει η όχι,
ρίξε καλέ κάνα κοκκινάκι και άκου...
Μελέτησε καλά ότι θα σου πω στο αφτί μα πολύ καλά ναι;
Ζυγός ο νάρκισσος μάθε τα καλά οκ;

Hfaistiwnas είπε...

οκκκκκκ θα τα διαβάσω!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Hfaistiwnas
Θα σε εξετάσω πρόσεχε!!

Gaurakos είπε...

Πφφφφ ακόμα να καταλάβεις; Δεν επιμένω. Παραιτήθηκα ρε συ. Δεν μου κάνεις για πεθερά. όσο για αυτά που μου αραδιάζεις σχετικά με το ζώδιο μου. Για ξανά δες το να δεις τι χάνεις...

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

# Ημερομηνίες: 20 Μαρτίου – 18 Απριλίου
# Πολικότητα: Θετική
# Ποιότητα: Παρορμητικό
# Στοιχείο: Φωτιά
# Σύμβολο: κριάρι
# Κυρίαρχος Πλανήτης: Άρης
# Απέναντι ζώδιο: Ζυγός
# Αγαπημένα Χρώματα: Κόκκινο, λευκό
# Τυχερό πετράδι: Διαμάντι
# Μέρος του σώματος: Κεφάλι
# Μέταλλο: Σίδηρος
# Φράση κλειδί: Είμαι

Καλό Σαβατοκύριακο Φούλη μου

Μερικές info παραπάνω.Αν και δεν τα πιστευώ έχει ενδιαφέρον να τα διαβάζεις.

Φιλιά!!!

DaisyCrazy είπε...

ταιριάζει ο κριός με τον λέοντα; δεν το ήξερα αν και λιονταρίνα... χμ... :)

αυτά τα πόδια με το στόμα ανατριχιαστικάααααααα!!

φιλιά κριάρω τρελλή κι ωραία!
καλό σ/κ!!

Vangel Greko είπε...

Τελικά πολλοί δίδυμοι μαζεύτηκαν εδώ!!

Πήρα και εγώ το δώρο για τους διδύμους πειράζει;

Λατρεύω το χιουμορ σου & την αλήθεια σου!!

Σ'ευχαριστώ για την στήριξη & την ακρόαση!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Gaurakos
οκ παραιτήσου ,πούνε αυτό το καλό παιδί ο γναγν και είναι και αεκ!
μην το ειδες;

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Παπαστρατής Το "Θηρίο
Ευχαριστώ φίλε μου έχουν πράγματι ενδιαφέρον..

Gaurakos είπε...

Zoyzoy

Και ποιος τη ρωτάει... που θα εγκρίνει γαμπρό...; Οεο; Τον θέλει δεν τον θέλει, της αρε΄σει δεν της αρέσει, θα τον λουστεί.

Για μια στιγμή ρε συ Ζουζου είπα να ρίξω νερό στο κρασί μου και δεχτώ τη πρότασή της, αλλά εκεί επιμένει στον γναγν! (Κοίτα εμμονή). Κρίμα έχασες και εσύ ένα καλό... ανηψιό.

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ DaisyCrazy
Μην νομίζεις ότι τα ξέρω και εγώ! σήμερα τα βλέπω σε βάθος..
έλα ρε μια χαρά είναι τα ποδαράκια γελάνε κιόλας...
Τα φιλιά μου

Gaurakos είπε...

DaisyCrazy


ΟΚ με τα Κριάρια κάπως πάει και έρχεται...

Αλλά. Μακριά από σκορπιό λέμε....

kikop80 είπε...

Και ο μικρός μου πιτσιρής είναι κριαράκος!!!
Ο καλύτερος!!!

Βλέπω βγάλαμε τις περίεργες κεφαλίδες και βάλαμε πιο σεμνά!
:-DD

Καλησπέρεες!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Vangel Greko
Οχι καλέ, σου έχω και σένα κάτι για τα διδιμάκια Ο διανοούμενος θα σε άφηνα παραπονεμένο;;
Εγώ ευχαριστώ για την καλή παρέα που μας προσφέρεις,την επόμενη θα είμαι κολλημένη εκεί μόνο οκ;

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Gaurakos
Πέρα από την πλάκα φυσικά,και δεν μου πέφτει λόγος,όπως δεν έπεφτε και στους δικούς μου, έκανα την επιλογή μου και δεν θα άκουσα κανένα...
Πέρα από μια συμβουλή αν μπορώ να δώσω(μιλάμε πάντα σε λογικά πλαίσια)

Εγώ στο κρασί μου βάζω σόδα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ kikop80
Όχι ρε φίλε τσόντα οι άγγελοι!!
τώρα δηλαδή τι είναι;
Κριαράκι ο μικρός; να τον χαίρεσαι...
Έλα τώρα να σε κεράσω χαλβαδόπιτες πάρε και για το σπίτι...
καλησπέρα...

Thalassenia είπε...

Κοίτα πανικός τα ζώδια!!!!
Αν δεν παινέψεις ...θα σε πλακώσει.

Φιλιά θαλασσένια από καρκινάκι.

ria είπε...

ωραία, περιμένω παρόμοια ανάρτηση για τους διδύμους γιατί εγώ για το ζώδιό μου δε γνωρίζω τόσα πράγματα. δεν ασχολήθηκα κιόλας...

Λόλα είπε...

Χαχαχαχαχα! Εμ ετσι! Τι? Αλλιως? :Ρ

"...μην βιαστείς να πεις ότι για μένα έγινε πρώην θα σε κουτουλήσω..."
Εγω δεν ειπα τιποτα!! :Ρ
Τολμαω αλλωστε με αυτα τα κριαρο-κερατα??? :S

Φιλια πολλα γλυκεια μου!!

(Ευτυχως να λες, που δεν ταιριαζει ο γναγ με καμια απο τις κορες σου! Γλιτωσαν τα κοριτσια!! :Ρ)

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Thalassenia
Είδες τελικά ούτε εγώ το πίστευα ότι τα ζώδια έχουν τόσο πέραση..
Καλημέρα καρκινάκι..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ria
Διδιμάκι μου είσαι φιλενάδα;
διάβασε να μαθαίνεις και τα δικά σου
Ο διανοούμενος ελπίζω να σε κάλυψα!!
καλημέρα..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Λόλα
Αυτό να μην το ξανά πεις εεεε
ο γναγν είναι από τα καλύτερα παιδιά στην μπλοκόσφαιρα και ας μην μας κάτσει για γαμπρός,πάρε τα λόγια σου πίσω γιατί δεν το γλιτώνεις το κουτούλιμα...
Έλα να πάρεις μια γεύση από το δικό σου ζώδιο Ο διφορούμενος καλό εεεε
Καλημέρααααααααααα

zoyzoy είπε...

Gaurakos
Φτου ρε γμτ το χάσαμε το κορμί:((
Μην απογοητεύεσαι ποτέ δεν είναι αργά
οι ανιψιές δεν σ'εχουν δει:))

Και όχι τίποτα άλλο θα χάνεις τα καλούδια σου γιατί απ'την Φούλη δεν πρόκειται να φας ούτε ομελέτα που λέει ο λόγος :))

mahler76 είπε...

Κριός είναι ο μπαμπάς και Δίδυμος η μανούλα και μια χαρά τα πάνε!!!. Φιλιά κοριτσάρα μου!

Ελευθερία είπε...

Αχαχαχαχα

η αναρτηση φούλη μου τα σπάει !!!!

Κριάρι εεεε ;;;

χμμμ !!!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

εγώ από ζώδια δε σκαμπάζω μία!είμαι ζυγός....σου κάνω για φιλενάδα;

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ zoyzoy
Κρύβε λόγια, κρύβε λέμε λόγια....
Αλλά να σου πω, ποτέ μη λες,δεν ξέρεις τι είμαι ικανή να κάνω αν το βάλω πείσμα..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ mahler76
Εύχομαι μέχρι τα βαθιά γεράματα να είναι έτσι..
να βρεις και εσύ κάτι παρόμοιο στη ζωή σου ζυγέ μου Ο νάρκισσος
Φιλιά αγορίνα μου, και κόψε το πολύ τηλ είναι καρκινογόνο...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Ελευθερία
Εσύ μικρή μου πέρδικα Αιγόκερος Ο ρεαλιστής η μαμά και αδελφή μου είναι έτσι, όχι η ζουζου...
φιλιά πολλά..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Και λοιπόν;E allora?
Μου κάνεις μια χαρά !!έλα να σε φιλέψω να μαθαίνεις και εσύ..
Ζυγός Ο νάρκισσος ...τα φιλιά μου

KitsosMitsos είπε...

Τόσα πράγματα απ'το ζώδιο; Χεχε!

Skouliki είπε...

αχα !!!!! εγω ειμαι παρθενος !!!
και δεν θα σε παντρευτω εφοσον δεν ταιριαζουμε !! να μαθεις

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ KitsosMitsos
Τόσα και άλλα τόσα,αν ασχοληθεί κανείς ,όχι ότι ασχολούμαι ιδιαίτερα...
καλό απόγευμα..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Skouliki
Μην με παντρευτείς εσύ χάνεις!! αν το μετανιώσεις πες να κινήσω διαδικασίες διαζυγίου ..
Φιλια σκουληκάκι