Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

Ω ναι, πήρα τα ανάπλαγα!!





Δεν θέλει και πολύ σου λέω ,όχι δεν τα πήρα στο κρανίο,μια χαρά ήρεμη είμαι με εξαίρεση κάτι που με προβληματίζει, μα δεν είναι ώρα για νιαουρίσματα....
Είπα να κλείσω το λαπι και να χαλαρώσω στο ζωδιακό μου περιβάλλον,ο καιρός βοήθησε αρκετά μπορώ να πω, έτσι έβαλα μπότες μπουφάν και ξεκινήσαμε με τη ζουζου και τον φωτογράφο μας, να πάρουμε τα βουνά για καθαρό αέρα,(όχι ότι μας λείπει) και οφθαλμόλουτρο ...
Φτάσαμε σε ένα φανταστικό σημείο του νησιού με υπέροχη θέα από βουνό και θάλασσα,
το προηγούμενο βράδυ έριχνε παπάδες, και καλόγερους θα έλεγα,έτσι αποφασίσαμε να αρματωθούμε με μαχαίρια και τα λοιπά σύνεργα, να πάμε για χόρτα(όπως το σκέφτηκες, πες το, βγήκα να βοσκήσω)
Η χαλάρωση σε όλο της το μεγαλείο,απέραντος ορίζοντας με θέα την Τήνο,υπέροχη γαλήνια θάλασσα,και στο βουνό να υπάρχει μια σιωπή που μόνο τα τιτιβίσματα των πουλιών (πετούμενων βεβαίως βεβαίως)διέκοπταν..
Καλά μην φανταστείς ότι διασχίσαμε την ζούγκλα του Αμαζονίου,είπαμε! όποιος έχει έρθει στο νησί θα έχει (θαυμάσει),με την πρώτη ματιά από το καράβι το φαλακρό τοπίο,αυτό είναι κάτι από τα πολλά που το κάνει και ξεχωριστό.
Κάτι άλλο που τραβάει την προσοχή ερχόμενος με το καράβι, είναι οι απέραντες γραμμές κατά μήκος και πλάτος των βουνών,(πρόσεξε στις φώτο),χιλιόμετρα από πέτρινα
διαχωριστικά τοιχία, που στέκουν ποιος ξέρει πόσα χρόνια,και πόσοι δούλεψαν με ντάλα τον ήλιο, χωρίζοντας τις περιουσίες των ιδιοκτητών, που παρεμπιπτόντως, όσο μακριά πέταγαν την πέτρα τόσα μέτρα γης (με ποτάμια από τίμιο ιδρώτα δουλείας,τρομάρα τους) κατακτούσαν!!! Ξέρω,όσα δε φτάνει η αλεπού....φωνάζει το Φασούλα....
Άναψε τσιγαράκι, κάτσε και απόλαυσε τη θέα ,πάρε και βαθιές ανάσες από μυρωδιές θάλασσας και βουνού!!



















υγ Μια χορτόπιτα είχα σκοπό να σας κάνω,μα ο γιατρός σήμερα με έβαλε σε αυστηρή δίαιτα σε όλα ,οπότε τα χόρτα μάλλον θα τα ξαναφυτέψω!! και μετά σου λέει πάρε κάνα κιλό!!

Ακούμε:Nirvana - Smells Like Teen Spirit

43 σχόλια:

D.Angel είπε...

Γιατί πάλι δίαιτα;;;;;
Εχασα κάτι;;;;
Καλές βόλτες γλυκιά μου
και χαλαράαααααα

Σμουατςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

Hfaistiwnas είπε...

αχχχχ είναι πανέμορφα!!!
Δεν μου το βγάζεις από το μυαλό, στην προηγούμενη ζωή πρέπει να ζούσα σε νησί..
Τέλειες φωτό!!!

Thalassenia είπε...

Ε ρε ομορφιές και κάληηηη!!!
Οι ομορφιές στο νησί και τα κάλη δικά σου. Βρε μη δεν είσαι εσύ, κι έκανα τζάμπα τη φιλοφρόνηση;

Γειά σου ροκού ΦΟΥΛΗ.

apos είπε...

Εξαιρετικές φωτογραφίες!
Και μου αρέσουν πολύ και τα χόρτα...

Πάντα τέτοια, αγαπημένη μας.

Marouli είπε...

Φουληηηηηηηηηηηηηη! Ασε τα βουνα και πιασε τις πολεις!! :P

Ωραιες εικονες!!

Να ακους τον γιατρο!!

Μαρουλοφιλακια!

VAD είπε...

'ομορφες εικόνες,αλλά πολύ ξεραϊλα,μωρέ!Ευτυχω΄ς το τοπίο ομορφηνε ακομα περισσότερο με την περιγραφή σου:)

Καλημέρα....

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Μπράβο βρε,έτσι!
Χόρτον το αθάνατον!!
Και όσοι λένε για βοσκή,ας κοπιάσουν!!
Καλύτερο τραγούδι δεν μπορούσες να βάλεις,τέλεια!!
ΚΑΛΗΜΕΕΕΡΑΑΑΑ!!!!

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

Εμένα δε μου ήρθε στο μυαλό η βοσκή.Εξάλλου τα αιλουροειδή δε βοσκάνε.Η σκηνή από την Στέλλα του Κακογιάννη με την Μερκούρη-Φούντα μου ήρθε βασικά.Παραποιημένη βεβαιώς όπως την λέγαμε χάριν αστεισμού μικροί:

-Στέλλα φύγε κρατάω μαχαίρι!!!
-Και εγώ σακούλα!Πάμε για χόρτα;

Παιδικές βλακείες.Στο δια ταύτα τώρα.Τα ξαναφύτεψες;

Πες μου,επιτέλους,ότι έστω και από μακριά παίρνω μια ιδέα του πώς είσαι?

Φιλιά Ευβοιότικα

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Δεν είναι κατάσταση αυτή!!!!
Την μια μιλάς για καθαρό αέρα, την άλλη μιλάς για ξερολιθιές και θάλασσα, την άλλη για χόρτα μεσ'το καταχείμωνο!!
Να μας τρελάνεις θέλεις εμάς τους τσιμεντάδες!
Βάζεις και την φωτό της άλλης, για να θολώσεις τα νερά!
Πας και στο βουναλάκι στις 30 Δεκεμβρίου.
Ε, δεν θέλω και πολύ!
Πάω να πέσω από τον Λευκοπύργο, να ηρεμήσω!!!

Καλή σου μέρα από τα Βόρεια (+1 Κελσίου)

DaisyCrazy είπε...

αχ τι όμορφα!
είχα διαβάσει για την περιοχή όταν ήρθαμε αλλά δεν καταφέραμε να την επισκεφτούμε. είναι η μόνη που μας ξέφυγε!
αγαπώ Σύρο και με γέμισε χαμόγελα και μια μικρή νοσταλγιά το ποστ και οι φωτογραφίες... :)
καλά να περνάς!
φιλάκια!

ασωτος γιος είπε...

υπεροχες φωτογραφιες,
αχ χορτοπιτα , πωπω πως μαρεσει η σπιτικη χορτπιτα
σιγα μην ακουγα το γιατρο~!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Τρακτέρ ανεβαίνει;
Πως θα με ανεβάσεις καλοκαιριάτικα;
Μάζευε χόρτα για το τάξιμο!

next_day είπε...

τί είναι τα "ανάπλαγα"?

Φαίνεται πάντως να πέρασες τέλεια και ζηλεύω πολυυυυυυυυ!!!!!

Φιλιά πολλά φιλενάδα!

zoyzoy είπε...

Πάλι βρήκες δικαιολογία να μην κάνεις χορτόπιτα??
Βάλε τον πάτο σου κάτω και φτιάξε έχεις καλέσει κόσμο κανόνισε να γίνουμε ρεζίλι:))

ria είπε...

μόνο ξερό δε φαίνεται το νησί σας στις φωτογραφίες σου!

για πάρε με να μου πεις τα νέα για τη δίαιτα...

Vangel Greko είπε...

Αχ Αχ!!

Ζήλεψααααααααααααα!!

και αφού λατρεύω το άσμα που μας συνοδεύει ρωτάω...

Ποια είναι η κυρία που φαίνεται καθαρά στην 4η φωτογραφία από το τέλος;

Αφήνω τη μουσική μου σκέψη!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ D.Angel
Μια από τα ίδια φιλενάδα άσε!τι να κάθομαι να λέω, εδώ βαρέθηκα εγώ, όχι εσείς να τα ακούτε...τα φιλιά μου,θα περάσει βρεεεεεε στο χέρι του δεν είναι..
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον,σ'αγαπώ.

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Hfaistiwnas
Καλές είναι ηφαιστιωνάκο, αλλά εκεί που είσαι, ααααλλο πράμα,λες βρε να
ζούσες στην Ταϊτή;;
φιλιά πολλά αγαπημένε μου...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Thalassenia
Ποια κάλη βρε!!! τες πα ,εγώ είμαι, αλλά ναι, έκανες τσάμπα τη φιλοφρόνηση..
Πολλά φιλιά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ευχαριστώ φίλε μου,καλές είναι,γεμάτες ιώδιο και θυμάρι, είχαμε καλό φωτογράφο..
πεθαίνω για χόρτα του βουνού!!
Τα φιλιά μου.

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Marouli
Τα συνδυάζω και τα δυο εδώ μαρουλάκι,τώρα που με στρίμωξε τον ακούω, τι να κάνω!!
φιλιά πολλά ..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ VAD
Είπαμε έχουμε κάτι διαφορετικό...
Έλα μου, δεν είμαι δα και συγγραφέας κόψε κάτι :)
καλησπέρα,ευχαριστώ

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ΝΑΝΤΙΑ
Σου άρεσε μανουλίτσα το τοπίο και η μουσικούλα βλέπω!!
καλό βράδυ ευχαριστώ..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Παπαστρατής Το "Θηρίο
Το βοσκάω πήγαινε σαν Κριάρι,αλλά και οι γάτες τρώνε χόρτο για να κάνουν εμετό τις τρίχες που τρώνε όταν πλένονται!!
Είμαι, αλλά δεν έχανες και πολλά που δεν έβλεπες..
καλησπέρα....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ DaisyCrazy
Αφού είμαι σίγουρη ότι αγάπησες,την επόμενη θα πάρεις και τα βουνά, θα σε ξεναγήσω αυτή τη φορά δεν μου γλιτώνεις....
τα φιλιά μου..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ασωτος γιος
Ασωτούλη μου πρέπει να τον ακούσω,θα κάνω λίγο υπομονή..
καλό βράδυ καλέ μου..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Γιαγιά Αντιγόνη
Σιγά μην σε πάω στα βουνά ,σε παραλία να σκάει το κύμα πλατς,πλουτς και να πίνουμε τα κρασάκια μας!!
φιλιά πολλά Αντιγόνη μου..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ next_day
Και έλεγα θα ρωτήσει κανείς; μα όλοι το ξέρουν!! θα πει ότι πήρα τα βουνά!!
Μη ζηλεύεις κόπιασε...
φιλιά πολλά φιλεναδούλα..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ zoyzoy
Για τον κόσμο να κάνω μαρη,εγώ έχω απαγόρευση σε πολλά από χθες το απόγευμα, χέστα καλά και προλάβαμε το Σάββατο...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ria
Είναι Ρια μου σε σύγκριση με άλλα κυκλαδονήσια είναι...
θα σε πάρω να στα πω τα χαμπέρια..
Τα φιλιά μου..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Vangel Greko
Λατρεύεις άσμα!! στην τέταρτη από το τέλος έχει χόρτα χαχαχα, εγώ είμαι στις άλλες, αλλά και η ζουζου στην 11 στο βάθος...
πότε θα σε κάνω και επίσημα αναγνώστη μου ;οεο
καλό βράδυ φιλιά...

Vangel Greko είπε...

Πειράζει που μπερδεύτηκα;

Γιατί νομίζω πως και στις 3 φωτογραφίες είναι το ίδιο άτομο;

Μήπως είστε δίδυμες;


Η επιθυμία σου έγινε πράξη!!

Αφήνω τη μουσική μου σκέψη!!

fairy είπε...

Δίαιτα?
Ε, καλά, μην τα κάνεις πίτα. Βράστα και κάντα σαλάτα!
Ωραία περνάς!
Φιλιά!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Εμένα με πήδηξες!!!
Επειδή είπα ότι θα πάω να πέσω από τον Λευκοπύργο, νόμισες ότι δεν θα ξαναπερνούσα;;; ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!
Μπήκα σήμερα από το λαπι-τοπι του Αγίου Πέτρου (βοήθεια μας). "Εκεί" έχει πολύ γρήγορη σύνδεση!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ
Χαχα είμαι απαράδεκτη,σε πήδηξα!!
Όλα τα παρακάτω τα κάνω εγώ; ποιας άλλης καλέ;εγώ είμαι, μόνο εγώ,καλά κάπου στο βάθος στην 11 θα διακρίνεις και λίγο την άλλη..
Τον έκανες τον σάλτο! δεν σε πρόλαβα! πως θα ζήσω θεέ μου με αυτό το βάρος μέσα μου; βρε τη έπαθα η έρμη...
Συγνώμη φίλε μου,θα σου κάνω ένα τέλειο μνημόσυνο...
καλή σου μέρα, όπου και αν είσαι...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Vangel Greko
Κουβάρι και δεμάτι τα έκανες...
Είπα στις φώτο είμαι εγώ,κάπου στην 11 στο βάθος θα δεις λίγο την ζουζου,κατάλαβες τώρα, ή να κάνω και κακά;
Επίτηδες το έκανες; ήθελες να γίνεις ο 170 αναγνώστης, χμμμμ πονηρή σουπιά!!
καλήμερα ελπίζω να τα ξεμπέρδεψες...
Φιλιααααα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ fairy
Αυτό έκανα,αλλά είναι πολλά και έλεγα να τα αξιοποιήσω διαφορετικά, τες πα..
Ναι, δεν μπορώ να πω ότι περνάμε και χάλια!!
καλημέρα..

gnostosagnostos είπε...

εχει καλο χορτο ο τοπο σας? :))))))

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ γνωστος αγνωστος
Αν έχει λέει,απόλλα έχει ο μπαξές, έχει μεγάλη ιστορία από αυτό το νησί,έχει βγάλει και πολλούς μαγκίτες όπως Βαμβακάρη!!
Φιλια ...

Ianos είπε...

Γεμισε το ματι μου ομορφιά!!! Πολλα φιλια γλυκιά μου!!!

λουκρητια είπε...

Πω,πω,ξεραϊλα!Ειναι αυτο που λενε:ψηλοτερο δεντρο το μαρουλι,χαχαχαχα.
Τα χορταρακια,παντως,μια χαρα.Κατατρυφερα!Γιατι στα στερει ο ασπλαχνος ο ντοκτορ?

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Iανος
Για σένα δουλεύω καλέ,νοσταλγείς όμορφες στιγμές;
καλή σου μέρα..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ λουκρητια
Ναι κάπως έτσι,αλλά έχει τη δική του ομορφιά το νησί..
Τώρα για το γιατρό ,είπε να τρώω ωμά λαχανικά ,σιγά που τον άκουσα κατά γράμμα!!
καλημέρα...