Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2011

Διασταυρώνοντας τα κέρατα !! χχμμμμμμμμμ




Οχιιιιιιιιιιιι δεν είναι εν βρασμό ψυχής ,αρχικά δεν ήθελα να ασχοληθώ καν, αλλά μπαίνοντας σε διάφορα μπλοκ βλέπω την ανωριμότητα, και την βλακεία σου και αποφάσισα να διασταυρώσω τα κερατά μου...
Εσύ ένα άτομο μορφωμένο να κάνεις έτσι σαν μωρό παιδί, λες και σου πήραν το κουλούρι μέσα από τα χέρια;
Να μπαίνεις σε άλλα μπλοκ και να λες μαλακίες,ούτε καν να σχολιάζεις το θέμα τους αλλά τα προσωπικά σου κολλήματα, που δεν είναι καν,προσωπικά έγιναν διαδικτυακά!!
Όχι ρε πούστη μου δεν το δέχομαι από σένα,με προσβάλλεις σαν άτομο,άλλα είχα στο μυαλό μου για σένα ,ναι, ναι εγώ, που οι γνώσεις μου είναι παααααααααρα πολύ πιο κάτω από τις δικές σου.....

Είναι δυνατόν να σουφρώνεις χείλια, και να βροντάς πόρτες φεύγοντας για ψύλλου πήδημα(που και αυτός ο έρμος κόπο κάνει, σπρώχνει, κουράζετε),οχι ρε αδερφέ αδυνατώ να το καταλάβω,βρόντηξες και άστραψες άδικα ,τελικά όπως πάντα....
Σου έδωσα 3 ευκαιρίες,με έκανες κουβάρι και ποτέ δεν μίλησα, αλλά φτάνει έφτασε ο κόμπος στο χτένι,αν μη τι άλλο ήταν και άλλοι όταν τα βρόντηξες και πιστεύω κατάλαβαν το πόσο άδικο είχες...
Πάντα σε υποστήριζα ,πάντα σου έδινα ευκαιρίες, όχι άλλο με κούρασε η ανωριμότητα σου....
Άλλαξε όσους λογαριασμούς θες ,μπες από διάφορα μπλοκ, ξέρω ότι θα το διαβάσεις γιατί έχεις ΜΕΓΑΛΟ άδικο,μα μεγαααααααλο....δεν έχεις όμως άλλη ευκαιρία...
κρίμα, κρίμα, πάρα πολύ κρίμα...


Πάμε για τραγούδι δυνατό, γιατί τα πήρα !!!!!!
Ακουμε:RATM - Killing In The Name Of RATM

49 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Τι να σου πω, δεν γνωρίζω την κατάσταση οπότε δεν μπορώ να εκφέρω άποψη..

gnostosagnostos είπε...

ειδα κατι για κερατα και μπηκα μεσα!

next_day είπε...

μην χαλιέσαι βρε φούλη μου...
Φιλί γλυκό!

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

Τι θέλει να πει η ποιητου?

Υ.Γ.:Πες μου ποιος σε πείραξε...

Φιλιά από Ν.Μάκρη...

αντωνης είπε...

Χριστο δεν καταλαβα, μαλλον εχω χασει επεισοδια...

Καλη βδομαδα!
:)

Dimos El Grec είπε...

Κι εγώ με ερωτηματικά έμεινα...

zoyzoy είπε...

Μαρή δεν σου'χω πεί αυτά τα κερατιάτικα δεν τα βγάζουν μέσα εδώ!
Κράτα τα για πάρτυ σου.


Τα'χεις βάλει με τον Γαυράκο που δεν σου'γραψε σχόλιο στην προηγούμενη ανάρτηση ε??
Και του 'το'πα
πήγαινε σχολίασε θα φάει τα λυσιακά της
Μπά εκείνος ανένδοτος

Να'τα τώρα:))

Τράβα τα Γαύρε:))

Gaurakos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
KANTHAR0S είπε...

Ποιος σε πείραξε παιδί μου;

zoyzoy είπε...

Καλέ σε ποιόν πούστη αναφέρεσαι??

Εσύ είσαι σε άλλο ανέκδοτο:))

ria είπε...

ηρέμισε, μήπως θα αλλάξει κάτι αν νευριάζεις και χτυπιέσαι;

τα έγραψες, ξέσπασες, διέγραψέ τα από τη μνήμη σου.

όσο τα θυμάσαι θα θυμώνεις και δεν αξίζει. ακόμα και αν δεν ξέρω για το θέμα.

αντε, πιες ενα κρασάκι και για μας τις άρρωστες και μην το σκεφτεσαι.

( fortounata) είπε...

κάτι ψυλλιάζομαι ,αλλά ας μη μιλήσω.φιλάκια.

Ανώνυμος είπε...

Oταν διασταυρώνονται τα κέραρα ή με κριάρι έχεις να κάνεις ή με ταύρο ή με αιγόκερο αν δεν κάνω λάθος!Φιλιά πολλά
φιλενάδα!

Ψυχραιμίααααα
Εχει πέσει περονόσπορος
στη blogoσφαιρα!!!!

D.Angel

Ανώνυμος είπε...

κέρατα ήθελα να πω γαμώ τη βιασύνη μου!

Λόλα είπε...

Ρε παιδια... τι εγινε? :S

Φουλακι μου, ηρεμησε... μη σκας καλη μου (και ας μην ξερω σε τι/ποιον αναφερεσαι)!
Ελα.. ριξε μου ενα :)



@γναγ
Το οτι σε ελκυουν τα κερατα δεν ειναι καλο...να το προσεξεις!! :Ρ

Gaurakos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Gaurakos
Ξέρω πως το εξηγείς το τραγούδι,το έμαθα από τις εκπομπές,μόνο που η αναφορά μου δεν έχει να κάνει με αρσενικό...
βρε καλώς τον,να βάλω να πατήσεις σίδερο?

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Hfaistiwnas
Δεν χάνεις τίποτα πίστεψέ με...
Φιλιά αγορίνα μου..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ γνωστος αγνωστος
Τώρα αν σου πω ότι όλοι για αυτό μπήκαν τι θα πεις;;
Όχι βρε, δεν μιλάω για τέτοια κέρατα,
είσαι μεγάλη σουπιά!!
φιλιά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ next_day
Να χαλαστώ !! όχι δεν υπάρχει λόγος,απλά έπρεπε να μπουν τα πράματα στη θέση τους..
αγαπούλα καλό βράδυ,ελπίζω να έφτιαξε το κέφι σου...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Παπαστρατής Το "Θηρίο
Άσε όσο δεν ξέρεις όλα είναι μια χαρά!!
καλησπέρα από το νησί..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ αντωνης
Όχι δεν έχεις χάσει τίποτα, απλά αυτό είναι άλλο έργο δεν παίζει σε αυτή τη συχνότητα..
καλησπέρα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Dimos El Grec
Να πω ότι τα ερωτηματικά θα στα μετατρέψω σε θαυμαστικά,δεν θα ήθελα να πω ψέμματα..
καλησπέρα..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ zoyzoy
Όταν είναι από δω μέσα τα βγάζεις,αν και δεν είχα καμία πρόθεση να το κάνω
αλλά αρκετάαααα..
Χαχα έτσι του είπες; γιαυτό τσακίστηκε να έρθει!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Gaurakos
ΟΚ το καταλάβαμε,όταν θα κάνω ανάρτηση για φανουρόπιτα η γαλακτομπούρεκο μην έρθεις, θα σου σπάσω τα πόδια,τσάμπα το σίδερο που έβαλα να πατήσεις φτουυυυυυυ σου....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ KANTHAR0S
Τώρα σοβαρά περιμένεις να σου πω;;
χαχαχα
αυτός που τραγουδάει χαχαχα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ zoyzoy
Λοιπόν άκου,με έχεις ακούσει να τραγουδάω ξένα τραγούδια έτσι; άσχετη η ερμηνεία μου!!
κάπως έτσι μεταφράζουν το τραγούδι που ακούς,χαχα νόμιζες ότι τοχω μόνο εγώ; γελάστηκες...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ria
Όχι Ρια μου, είμαι μια χαρά ηρεμότατη
απλά μερικά άτομα δεν παίζονται..
Κρασάκι,όχι ξαναμπήκα στο καβούκι μου μέχρι νεοτέρας..
φιλιά πολλά γλυκιά μου, περαστικά σου

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ φουρτουνιασμενη ψυχη
Και πολύ καλά κάνεις,μην το ψάχνεις
δεν βγάζει πουθενά...
Καλησπέρα,κάνει κρύο εκεί πάνω;;

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ D.Angel
Φιλενάδα,εγώ είμαι η γάτα, αλλά εσύ δεν παίζεσαι,το έπιασες, όταν μπλέξουν δυο Κριάρια με τα κερατά γινετε τις πουτάνας, άντε να τα ξεμπλέξεις έτσι σβουριχτά που είναι....
Κατάλαβα τι ήθελες να πεις βιαστικό κορίτσι,να βλέπεις που βάζεις τα δάχτυλα σου ναι;;
πολλά φιλιά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Λόλα
Χαχα τι να έγινε, ξέρεις τα κλασικά μουνί καλλιγραφία!!
Να υποθέσω ότι μιλάς για χαμόγελο γιατί κάτι άλλο δεν μπορώ να κάνω εγώ:Ρ...
ρε δεν με βλέπεις γελάω στράβωσε ο στομας μου,δεν μασάω με κάτι τέτοια
απλά τα χώνω με το γάντι...
Αγαπούλα φιλιά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
Ελπίζω σκρουτζάκο,καλή βδομάδα και σε σένα..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Gaurakos
Κατατοπιστικότατος!!εύγε νέε μου,
έχω ένα άλλο τραγούδι που δεν μπορώ να το κάνω εξήγα, να στο ρίξω μπας και κάνεις κάτι;;

Marouli είπε...

Ουτε χμμμμμμ ουτε μμμμμ!! Χαλαρα και απο εδω πανε και αλλοι!!!!

Μαρουλοφιλακια!

( fortounata) είπε...

Φούλη,κάνει κρύο,αλλά όχι πολύ,δεν ξέρω τις επόμενες μέρες τι θα γίνει.φιλιά,καλή εβδομάδα.

Unknown είπε...

Φούλη μου ποιος σε πείραξε;
Πες μου τώρα. γκρρρρρρρρρρ

Σταλαγματιά είπε...

Εγώ πάλι δεν κατάλαβα τίποτα :))))))
Ότι κι αν είναι πάντως είμαι σίγουρη πως ξέρεις γιατί και πως :)))))

Φιλιά Φουλάκη σε διαβάζω πάντα !

DaisyCrazy είπε...

Ούτε γω κατάλαβα τι έγινε.
Ελπίζω να μη δώσει συνέχεια το άτομο και να ηρεμήσεις Φουλάκι μας :)
Φιλάκια!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Marouli
Μαρουλάκι μου, πιο χαλαρά δεν γίνετε!!
όλα μια χαρά...
φιλάκια πολλά..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ φουρτουνιασμενη ψυχη
Και εδώ ο καιρός είναι χάλια,από χθες έχει απαγορευτικό στα πλοία...
καλό απόγευμα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ bear
Χα χα δεν θα σου πω ,δεν θες να ξέρεις....
φιλιά πολλά αρκούδι μου...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Σταλαγματιά
Δεν κρατάω κακίες, αλλά δεν θα μου την κάνουν και συνέχεια !!είπαμε
Καλό μεσημέρι κούκλα..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ DaisyCrazy
Ααα, εγώ τελείωσα οριστικά δεν ξανά ασχολούμαι με το άτομο....
καλό απόγευμα φιλάκια...

Skouliki είπε...

θα συμφωνησω με το σχολιο του ηφαιστιωνα ..δεν ξερω για τι μιλας οποτε δεν εκφερω γνωμη
φιλακια !! και μην σκας γενικα

VAD είπε...

Θα ασχολεισαι μόνο με τα ωραια,τα άλλα θα τ'αφήνεις εκει που ειναι η θέση τους,στην άκρη....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Skouliki
Όλα οκ σκουληκάκι όλα...
καλησπέρα..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ VAD
Ναι φίλε μου, αιτώ θα κάνω υπόσχομαι..
καλό βράδυ...

Thalassenia είπε...

Τι έγινε ρε παιδιά;
Όχι ότι με νοιάζει, η ΦΟΥΛΗ να είναι καλά και "οι άλλοι"...ας κουρεύονται.

Φιλιά θαλασσένια.

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Thalassenia
Μια χαρά είναι η Φουλη,στο εγγυώμαι..
καλό βράδυ ευχαριστώ...