Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

Ο Άγγελος μου γιορτάζει....




Σήμερα γιορτάζει,ο φύλακας άγγελος μου..
Τώρα πια η θύμησή του δεν με πονάει,ο χρόνος έβαλε το χέρι του, και απλά την γλύκανε,την γιάτρεψε..
Είμαι (περήφανη) που έχω κάποιον δίπλα στον "μεγάλο" να μας εκπροσωπεί ,να μας προσέχει, να μας δίνει δύναμη,είμαι σίγουρη ότι κάνει τα καλύτερα για μας.
Βλέποντάς μας, θα γελάει ,θα κοροϊδεύει,έτσι ήταν πάντα, και έτσι θα μείνει μέσα μου,το χαμογελαστό παιδί με τα χέρια ανοιχτά σε αγκαλιά...
Ο άγγελός μου ο προστάτης μας...

Μίλα σιγά, ο άγγελός μου κοιμάται, έχει τόσα να κάνει, και τον έχω τόση ανάγκη ειδικά σήμερα, τώρα...
Έχει απλώσει τα τεράστια λευκά φτερά του πάνω μας,μας προστατεύει,δεν θα μας αφήσει, δεν θα με αφήσει,δεν μπορεί,του έχω εμπιστοσύνη...
Πάνε χρόνια που έφυγες ...
Σ'αγαπω άγγελε μου, μου λείπεις...

θέλω να μου υποσχεθείς ότι θα συναντηθούμε στην επόμενη ζωή

Εγώ είμαι εδώ
και θα σε περιμένω,
μα δεν θα ρθεις,
το ξέρω δεν θα'ρθεις
Ποτέ ο χρόνος δε γυρίζει πίσω,
κάτι να αλλάξεις δεν μπορείς.
Αν θες να γίνεις βασιλιάς
ή σκλάβος γίνε,
ποτέ στα λόγια
τα δικά σου μη χαθείς.
Κι αν απ΄τα μάτια σου
κυλήσει κάποιο δάκρυ,
μέσα του ψάξε
την αλήθεια για να βρεις.

οι στίχοι είναι του Δημήτρη Μαλούση

Μερικοί άνθρωποι έχουν το χάρισμα να σε κάνουν κουρέλι με μια μόνο λέξη,θέλει να έχεις μεγάλο ταλέντο για να το καταφέρεις αυτό,δεν το έχω και δεν θα ήθελα να το έχω, θέλω να μείνω αυτή που είμαι ,όπως είμαι,αλλά ρε πούστη μου πονάει..


Αφιερωμένο στον άγγελό μου,το όνομα του Θανάσης...
Ακούμε:Evanescence My Immortal

48 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Κάποιος έφυγε πρόωρα απ'ότι κατάλαβα;
Ο πόνος απαλύνεται με τον καιρό, μόνο οι καλές αναμνήσεις μένουν...
Να είστε καλά!

ria είπε...

όσο τον θυμάσαι, δίπλα σου θα είναι φιλενάδα.
όσο τον αγαπάς όπως τότε, δε θα σε αφήσει ποτέ.
να τον θυμάσαι και να τον πονάς. το καλυτερο μνημόσυνο του έκανες σήμερα.

Ανώνυμος είπε...

Eίσαι τυχερή που τον γνώρισες, μην αφήσεις τη θύμησή του να ξεθωριάσει ποτέ.......έτσι θα είναι δίπλα σου πάντα!!!

Το όνειρο που είδα χθες το βράδυ είπε...

«Οι Άνθρωποι πεθαίνουνε όταν τους ξεχνάμε..............και όχι όταν φεύγουνε από την ζωή»

Καλό βραδύ

Thalassenia είπε...

Στην μνήμη του που δεν θα σβήσει ποτέ.
Σε εκείνους που δεν φεύγουν ποτέ από κοντά μας.

Πόσο σε καταλαβαίνω!
Φιλιά καλή μου.

Σταλαγματιά είπε...

Χρόνια πολλά σ εκείνον κι ας μην είναι εδώ....οι άνθρωποι δεν φεύγουν απλά δεν τους βλέπουμε εμείς.....

Evie είπε...

ΌΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΝΑΙ... ΧΡΌΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΛΑ.

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Καλημέρα Φούλη μου!
Επειδή ξέρω από πρώτο χέρι τι εστί απώλεια ενός αγαπημένου προσώπου,θα σου πω κάτι που μου είπαν κάποτε!
Όσο θυμάσαι κάποιον που έχασες,θα ζει κοντά σου,δίπλα σου και θα σε βοηθά χωρίς να το καταλαβαίνεις!!Όταν πάψεις να τον σκέφτεσαι θα χαθεί για πάντα!!
ΜΗΝ πάψεις ποτέ να θυμάσαι την ψυχούλα του
Καλή σου μέρα και πάλι!

KANTHAR0S είπε...

«Οι Άνθρωποι πεθαίνουνε όταν τους ξεχνάμε..............και όχι όταν φεύγουνε από την ζωή».

Πολύ σωστό.

Να είσαι καλά Φούλη.

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

Φούλη μου απλά μετακόμισε σε ένα καλύτερο μέρος.Αλλά ήταν είναι και θα είναι μαζί σου...

zoyzoy είπε...

Ελα μαρή με συγκίνησες πρωί-πρωί!
Εγώ αφιερώνω στον άγγελό μας αυτό που το λάτρευε !!

ασωτος γιος είπε...

πολυ με συγκινησες, καπως ετσι ειν η ζωη μας , το ξερω, φευγουν νωρις αλλα δε φευγουν ποτε

next_day είπε...

Καλή μου Φούλη... την περίμενα την ανάρτηση σου.. με συγκίνησες... όμως τα λές πολύ καλύτερα εσύ και δεν υπάρχουν άλλα λόγια..
να είσαι καλά...
Σε φιλώ γλυκά!

Ελευθερία είπε...

Απλά να τον θυμάμαι συνέχεια ...

Και μόνο αυτό σε φέρνει πιο κοντά μαζί του ....

Είμαι σιγουρη πως σε βλέπει και σε τυλίγει ζεστά με τα άσπρα, αφρατα φτερα του ...

Ανώνυμος είπε...

http://www.theinsider.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=9643%3Athe-wait-in-vain-for-the-faithful-partner&catid=70%3Acult&Itemid=104&sms_ss=facebook&at_xt=4d34a4be86d3e867%2C0

D.Angel είπε...

Συγκινήθηκα μαρήηηηηη
Κανείς δεν φεύγει, όσο ζει μέσα μας!!!!
Φιλιά πολλά φιλενάδα!

Ianos είπε...

Κανεις δεν φευγει οσο δεν τον ξεχνανε!!!Να εισαστε καλα να τον θυμαστε και αυτος θα σας προσεχει απο εκει που βρισκετε!!!Φιλια!!!

Unknown είπε...

Φιλενάδα μου Θάνο τον έλεγαν τον αδελφούλη σου;
Εγώ θα σου πω να τον χαίρεσαι, γιατί οι άνθρωποι πεθαίνουν πραγματικά όταν λησμονιούνται. ;-)
Φιλιά

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Hfaistiwnas
Καλά κατάλαβες Ηφαιστιωνάκο μου,
πολύ νωρίς θα έλεγα, στα 22, μα όπως λες ο χρόνος απαλύνει τον πόνο...
Θυμάσαι που στο έλεγα;;
Καλό βράδυ αγορίνα..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ria
Πάντα τον θυμάμαι με χαμόγελο...
καλό βράδυ Ρια μου..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Lilium
Ευχαριστώ θα ήταν αδύνατο να γίνει..
καλησπέρα..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Το όνειρο που είδα χθες
Δεν θα μπορούσα ποτέ να ξεχάσω τη λεβεντιά του,βλέπεις μας συνέδεε το ίδιο αίμα..
Καλώς ήρθες

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Thalassenia
Πόσο μάλλον όταν χάνονται ξαφνικά και μες τα νιάτα τους..
φιλιά πολλά, καλό βράδυ...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Σταλαγματιά
Σ'ευχαριστώ κοπελάρα μου,όπως τα λες!!
πολλά φιλιά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Evie
Κάπου εδώ γύρω μας είναι το ξέρω..
Καλό βράδυ..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ΝΑΝΤΙΑ
Έτσι είναι κουκλίτσα, όπως τα λες..
Καλό βράδυ,πολλά φιλιά..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ KANTHAR0S
Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι αυτό,να τους θυμόμαστε..
καλησπέρα φίλε μου..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Παπαστρατής Το "Θηρίο"
Γιάννη μου σωστά,ευχαριστώ
καλό βράδυ..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ zoyzoy
Κάνα γλυκό δεν θα κεράσεις στη μνήμη του; εσύ είσαι η κουζίνα της οικογένειας..
ας το έβρισκες με τον Νταλάρα τουλάχιστον!!
φιλιά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ασωτος γιος
Ασωτούλη πολύ νωρίς, στα 22 και ξαφνικά,έκανε το λάθος να δώσει τη μηχανή στην κοπέλα του, και να είναι συνοδηγός!!
φιλιά καλέ μου...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ next_day
Ευχαριστώ πρωτιά μου..
φιλάκια πολλά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Ελευθερία
Το ξέρω Κούκλα μου ,το νιώθω...
νασε καλά..
χρόνια σου πολλά σε λίγες ώρες,γερή και δυνατή.. φιλάκια..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Ανώνυμος
Πολύ συγκινητικό, πραγματικά πολύ..
καλό βράδυ..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ D.Angel
Σορυ φιλενάδα ,μα έτσι μου βγήκε..
πολλά φιλιά..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Iανος
Μας προσέχει Ιανε μου το ξέρω και το νιώθω,ήταν η πρώτη απώλεια στη ζωή μου και η πιο τραυματική..
τα φιλιά μου..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ bear
Ναι αρκούδι μου Θάνο,στην πραγματικότητα Άγγελο λένε τον άλλο αδελφό μου, ζωή και χρόνια να έχει...
Καλό βράδυ γλυκέ μου..

apos είπε...

Νιώθω ανίκανος να γράψω κάτι, γιατί με συγκίνησες τόσο που απλά δεν...

Είναι τυχεροί όσοι σε έχουν δίπλα τους, γιατί προφανώς έχεις μεγάλη καρδιά.

gnostosagnostos είπε...

σε εχασα...ποιος αγγελος?
ποιος θανασης?

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ apos
Σ΄ευχαριστώ, δεν νομιζω ότι είναι θέμα καρδιάς,όλοι το ίδιο θα ένιωθαν σε κάτι παρόμοιο,ο χαμός ενός 22χρονου είναι μεγάλο πλήγμα, αν είναι και αδερφός ,άστα...
και πάλι ευχαριστώ φίλε μου..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ γνωστος αγνωστος
Τον αδελφό μου που έχασα πολύ νωρίς τον έλεγαν Θανάση...οκ(τώρα είναι άγγελος)
έχω όμως άλλο ένα αδελφό που τον λένε Άγγελο το όνομα του κατάλαβες
γαμπρούλη μου?
σε έκανα κουβάρι εεε,όταν θα έρθεις να ζητήσεις την κόρη, θα γνωρίσεις το σόι και θα καταλάβεις....
Πολλά φιλιά...

DaisyCrazy είπε...

Έστω κι αν άργησα θέλω να ευχηθώ Φούλη μου να τον έχεις πάντα μέσα σου και να το θυμάσαι.
Φιλιά!

Vangel Greko είπε...

Τι να γράψω;

Φτωχές οι λέξεις...

το μόνο σίγουρα που ένιωσα είναι πως...

α ν α τ ρ ί χ ι α σ α !!

"για τους αγγέλους εκεί ψηλά γιατί είναι πάντα δίπλα μας και μας προσέχουν & θέλουν σίγουρα να χαμογελάμε..."

Τα σέβη μου!!

kikop80 είπε...

Γειά σας Φούλη!
Καλώς σας βρίσκω! Αλλά βρε παιδί μου μπαίνω να δω τίποτα ροκ και βλέπω τζόντα στην κεφαλίδα?
:-D

Το "τσι μαλάκιδι" δεν ξέρω έτσι μου 'ρθε, το λέμε συχνά άν και δεν ελιμανε από νησί, κάπου θα τ' ακούσαμε κογενειακώς μάλλον!!!
:-)

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ DaisyCrazy
Αγάπη μου γλυκιά, εσύ δεν άργησες καθόλου, αυτός έφυγε γρήγορα...
νασε καλά καλό βράδυ...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Vangel Greko
Αγορίνα μου ευχαριστώ πολύ, καμιά φορά η σιωπή τα λέει όλα...
δεν είπαμε δεν θέλω σέβη,αν το ξανά πεις θα σε πετάξω έξω από το γατόσπιτο...
τα φιλιά μου...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ kikop80
Οχι δε τσόντα ο άγγελος ,τώρα να σε δω τι θα πεις! τώρα ναι, είναι τσόντα!!
αυτό το λένε πολύ εδώ στο νησί γιαυτο εξεπλάγην!!
καλώς ήρθες, πάρε λουκουμάκι Συριανό!!
καλό βράδυ...

kikop80 είπε...

Xαλβαδοπιτίτσα δεν έχει?
:-D
Καλημέρες!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ kikop80
Μετέφερα τις πιατέλες με τα καλούδια στο νέο ποστ, έλα εκεί να σε τρατάρω από όλα :Ρ