Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

ΒΟΥΒΟΥΖΕΛΑΣ Η ΣΙΓΗ!!!


ΙΣΠΑΝΙΑ-ΟΛΛΑΝΔΙΑ???????


Επιτέλους έφτασε η πολυπόθητη μέρα για τον γυναικείο πληθυσμό,
καλά μην βαράτε οι φανατικές !!! για τον περισσότερο γυναικείο
πληθυσμό διορθώνω!!
Θα πάψουν πια οι βουβουζέλες,ήμαρτον ,έλεοςςςςς...........
Εκτός και αν το κανουν μόδα εδώ και οι δικοί μας μπρρρρρρ
θεέ μου βοήθα!!!
Πέρασε ένας μήνας με καύσωνες,βροχές,απεργίες,ποδόσφαιρα,
ποδόσφαιρα,ποδόσφαιρα,και να που σήμερα τελειώνουν όλα!!!!!!!!

Λίγες κλεφτές ματιές αναγκαστικά έριξα όλον αυτό τον καιρό...
Οταν αποκλείστηκε δε και η Ελλάδα εκεί ήταν που στράβωσα..
Μετά υποστηρίζαμε Αργεντινή,αλλά!!! πάει και αυτή!!!!
Σήμερα ο πολ ο χταπόδις προέβλεψε νίκη για την Ισπανία θα δούμε!!
Οι οικογένεια σύσσωμη στηρίζει Ολλανδία!!
Το ευτύχημα είναι ότι όλα σήμερα τελειώνουν!!
Τέλος οι βουβουζέλες ζήτωωωωωωωωωωωωωωωωωωω
Αυλαία λοιπόν και θα ήθελα να μου πείτε τι υποστηρίζετε σήμερα,
κάτι σαν γκάλοπ!!!





Στην κονσόλα του ήχου: Queensryche - The mission αφιερωμένο!!!

61 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

χαχαχαχα τόση η χαρά ε;;;;

Gaurakos είπε...

Προσωπικά δε με νοιάζει ποιος θα σηκώσει την κατσαρόλα απόψε. Αφού η ομάδα μου είναι έξω. Η Αργεντινή.

Όσο για τις χαρές για το τέλεος του Μουντιάλ, χαρείτε για κανένα μήνα,γιατι μετά αρχίζει το Τσου-λου (Champions League)Xαχαχαχαχα.

Καλή ακρόαση.
http://www.youtube.com/watch?v=IikeCYlReuE

( fortounata) είπε...

εγώ είμαι με την Ισπανία.φιλιά.

ασωτος γιος είπε...

εγω με την ολλαανδια εχω κατι φιλους και μιλανε ολο γιαυτο
θελω να τους δω να κανουν σα τρελλα αμα νικησουν

sCaTterBraiN είπε...

ισπανία κι εγώ, μαζί με τον χταπόδη.
καλό απόγευμα!

s_pablo είπε...

Ισπανία γιατί παίζει ολλανδικό ποδόσφαιρο με μεγαλύτερη τέχνη.

ΥΓ. Ο χταπόδης δεν πέφτει ποτέ έξω...

Gaurakos είπε...

@s_pablo
@sCaTterBraiN

Ο...παπαγάλος όμως έβγαλε Ολλανδία!

Ianos είπε...

Καταρχάς πολύ όμορφο το new look!!! Με γεια με γεια...
Δεύτερον θελω να καταγγείλω αυτόν που μετράει τα σχόλια!(Εχω παραπάνω απο 28 σίγουρα)!Με κλέβουν κυρία πρόεδρος!χεχεχε
Τρίτον μην χαίρεσαι έρχεται τσαμπιονς λιγκ και τον Αύγουστο έχει Μουντομπασκετ!xi xi
Βουβουζελοφιλια!!! :))

zoyzoy είπε...

Μα αυτόν τον χταπόδι να μην τον έχω δει! πότε βγαίνει ο μλκς?Εγώ μόνο αυτό στο Καρνάγιο ξέρω στα κάρβουνα με το τσίπουράκι όνειρο λέμε.

Δεν έχω γνώμη δεν έχω δει ούτε μισό αγώνα!

ria είπε...

ισπανία φιλενάδα.
έχω μια αδυναμία σε αυτή τη χώρα!
και φυσικά διαπιστώνουμε πως το παγκόσμιο κύπελο είναι ευρωπαϊκή υπόθεση!

καλή εβδομάδα!

kat. είπε...

δεν είμαι από τις φανατικές αλλά δεν με ενόχλησε και όλο αυτό με τους άνδρες που χάνονται από τη γη..
καλα να είμαστε φούλη μου.. σε τέσσερα χρόνια πάλι..


(ουφ! πάει και αυτό)

Skouliki είπε...

πως και πως το περιμενω να αρχισει !!!
αγωνια μεγαλη

(ασφαλως κοροιδευω )

:)) ευχομαι καλες διακοπες να περασεις σουπερ

φιλια

b|a|s|n\i/a είπε...

είχε πει ο ισπανός πρωθυπουργός πως αν πάρουν το κύπελλο θα τους δώσει πριμ 600000 ευρώ. που είναι τα ίδια και ίσως χειρότερα και από εμάς.αϊντά δηλαδή. :)
φιλιά! πολύ καλό σου βράδυ!

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

Μου είναι παντελώς αδιάφορες και οι δύο φίλτατη.

Καλή σου εβδομάδα!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Hfaistiwnas
Δε λες τίποτα απερίγραπτη η χαρά!!!
Φιλιά ηφαιστιωνάκο...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Gaurakos
πες τελικά μια ομάδα γιατί εδώ θα είμαστε μέχρι αύριο !!! παράταση στο 94 πεστο μπας και τελειώσει!!!δεν βλέπω να κοιμόμαστε απόψε!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata)
Θα είναι μεγάααααλη η νύχτα απόψε!!!
Φιλιά πολλά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ασωτος γιος
Άσωτε δεν μας βλέπω καλά!!! αλλά ακόμα δεν τελείωσε τίποτα ίδωμεν!!!
καλό βράδυ

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ sCaTterBraiN
Τελικά ο χταπόδης κατέληξε στα κάρβουνα τον έφαγαν οι Γερμανοί!!!
καλό βράδυ....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ s_pablo
Μπράβο!!! είπαμε ο χταπόδις εγινε μεζές με ούζο!!!
εδώ θα τη βγάλουμε απόψε, και είχα μια χαρά!!!
τέλειωσε και το πρώτο της παράτασης,προβλέπω πέναλτι!!!Φιλιά σου....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Gaurakos
Κακία θα σου μείνει πες μια ομάδα!ημίχρονο παράτασης! θα πάμε στα πέναλτι!!!
Καλααααααααααααααα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Iανος
ευχαριστώ!! αναλογικά μήπως εννοεί!!! τι να πω θα κάνω ένσταση!!
τι έχουμε λεειιιιιιιιι?? τσαμπιονς λιγκ και τον Αύγουστο Μουντομπασκετ ωωωωωωωωωωωωωχχχχχχχχ!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ zoyzoy
Ο χταποδις ειχε δίκιο τελικά!!! μόλις τελείωσε και βγήκε αληθινό

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ria
Ρια μου είσαι νικήτρια μπράβο σου!!!!
Πολλά φιλιά....

gnostosagnostos είπε...

μαπα αγωνα ειδαμε μωρε.....
αν λειπει βραζιλ,αργεντινα τι τα θες.......
σε 4 χρονια λοιπον μεσα στην βραζιλια!

D.Angel είπε...

Ας κερδίσει οποιος θέλει
αρκεί να ξεμπερδεύουμε!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδααααα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ kat.
Καλέ ποιος στεναχωρήθηκε την ΤV που είχαν ρεζερβέ!!! τέλος πάντων σου εχω νέα, άκου ερχεται τσαμπιονς λιγκ και τον Αύγουστο Μουντομπασκετ

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Skouliki
Την καλύτερη δουλειά κάνεις!!
Καλά να περάσεις, καλό υπόλοιπο καλοκαιριού

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ b|a|s|n\i/a
Είδες Βασίλη τα πήραν τα μπικικίνια!!!
Καλό βράδυ!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης
Και εγώ δεν θα έλεγα ότι νοιάζομαι ο σύζυγος! τι να κάνουμε!!!
Καλή βδομάδα να έχουμε!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ γνωστος αγνωστος
Ναι εχω αγωνία για το πότε θα έρθει αυτή η μέρα!!!
υπομονή 4 χρονια! πλάκα με κάνεις!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ D.Angel
Πόσο φαινετε ότι δεν ασχολείσε!!! την ώρα που ήρθες είχε τελειώσει το ματς!!!
Καλό βράδυ φιλενάδα

Un par de neuronas... είπε...

OEEEEE, OEEEEEEEEEEEEE, OEEEE, OEEEEEEEEEEEE, OEEEE, OEEE, OEEEEE!!!!

ESPAAAAAAÑA, ESPAAAAÑAAA, OEEE, OEEEEE, OEEEE!!!!

Κερδήσαμε, φίλοι!!!!

Ευχαριστώ στους οποιούς ήταν μαζί μας!!!

Φιλάκια από Ισπανία!!!!

Manouli είπε...

Θα συμφωνήσω με τον γνωστό.

Να ελπίζουμε σε 4 χρόνια να παρακολουθήσουμε κάτι πιο συναρπαστηκο..

Gaurakos είπε...

@Φούλη.
H Iσπανία ηρέμησες;
Χαχαχχα.
Δε βογκάει ο γάιδαρος (οι 22 ποδοσφαιριστές)Που τρέξανε για 123 λεπτά.
Βογκάει το σαμάρι!!!

Ελευθερία είπε...

Υποστήριζα Ισπανία αλλά και η καημένη η Ολλανδία......

mariw είπε...

Χθες το βράδυ ήμουν σε έναν γάμο, δεν έβλεπα τον αγώνα. Αλλά ήμουν με την Ολλανδία. Όταν μου είπαν ότι στο τέλος της παράτασης η Ισπανία έβαλε γκολ φώναζα… είναι οφσάιντ, είναι οφσάιντ…

VAD είπε...

Στα κάρβουν τον οχτάποδα:)
Αι στο διάλο με τις καραμούζες τους,μας πρήξανε....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Verónica Marsá
Συγχαρητήρια Βερόνικα πάντα τέτοια!!!!
καλημέρα σου

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Manouli
Μπράβο !!! φανατικιά μας βγήκες!
υπομονή! 4 χρονάκια; ουφφφφφ!!!
Καλή βδομάδα....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Gaurakos
Ναι αμεεεεεεεεεεεεεε τι να σου πω, πάω για ύπνο
ηρεμότατη!!!!
καλημέραααααααααααααααα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Ελευθερία
Από τις ευχαριστημένες λοιπόν!!!
Καλή βδομάδα,εύχομαι

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ mariw
Χα χα ετσι,αλλά δεν εισακούστηκες;
Καλημέρα Μαριώ μου...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ VAD
Μπα νομίζω πως θα το προσέχουν σα βασιλιά πλέον!!
Καλή βδομάδα τέλος τα ββββββββββββββββββββββββ!

Έγραψα πάλι ο πούστης ... είπε...

Egw imoun me thn Ollandia , alla dystixws le poule :P

DaisyCrazy είπε...

Φούλη μου χαίρομαι που γλυτώσαμε απ'τις βουβουζελες. ΑΥτο το μουντιαλ ήταν βαρετό με εξαίρεση κάποιους αγώνες. Περιμενω το επομενο που είναι στη Βραζιλία να είναι τέλειοοοο.

Φιλάκια

υγ. το βρήκε το χταπόδι είδες!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Έγραψα πάλι ο πούστης ..
Και εγώ διευθυντή μου, μα πάντα με τούς χαμένους!!!
Κερδίζουμε αλλού λένε!!!
Φιλιά σου....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ DaisyCrazy
Όπου και ότι για μένα βαρετό θα ήταν, οποτε τι να λέω!!!
καλό βράδυ!!

mat21 είπε...

πάει η ολλανδια μας Φουλη. δε πειράζει όμως γιατί συμπαθούσαμε λιγαααααακι κ την Ισπανία. Να ενημερώσω ότι εκτός από CL που ξεκινάει ερχετε κ το basket τέλη αυγουστου!!!!!!! mundobasket 2010 λοιπόν κ τα μυαλά στα κάγκελα !!!! αυτό για να μαθεις να χαιρεσαι που τελειωσε ι μπαλιτσα. ανυπομονούμε. εκεί μάλλον δεν θα έχει βουβουζελες... λες να βρούνε κάτι ανάλογο οι Τούρκοι??? ελπίζω όχι.
Καλήμερα Φουλη μου
φιλάκια πολλααααα

Gaurakos είπε...

@mat21
Το mundobasket 2010 To είχα ξεχάσει.Βέβαια!!!
Όσο για το αν θα βρούνε οι Τούρκοι κάτι ανάλογο,με την βουβουζέλα,μην το μελετάς και βάλουν κανέναν σαν αυτούς που φωνάζουν "Αιμέεεεεε"
Χαχαχαχαχαχαχαχα

Α δεν σου είπα ξεκινάει και το Europa League... Μεθαύριο. Να το δεις! Χαχαχαχα.
Στα Τίρανα μας στείλατε!!!Χαχαχαχα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ mat21
Εσύ ότι κινείτε σα μπάλα να το κυνηγάς!!!!
Μαρί σύνελθε κοπέλα είσαι μπααααααα!!!!!
Γοβίτσα, κραγιονάκι τσαντούλα,φουστανάκι μίνι!!!
άντε να προσέχεις!!!!φιλιά....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Gaurakos
Εσύ αφου δεν αλλάζεις στο avatar όνομα, άλλαξε τουλάχιστον τη φώτο!!! σε βλέπει και βγάζει σπυριά είμαι σίγουρη!!!
σε αυτά που γράφεις δεν θα αναφερθώ, δεν κατέω πράμα!!!

Unknown είπε...

Εγώ πάντως είμαι με τους νικητές.
Οσο για την σιγή ξέχασέ το Φούλη.
Σταματάει το ποδόσφαιρο;;;; ΠΟΤΕ
17 Αυγούστου αρχίζει το champions league, από Σεπτέμβρη οι προκριματικοί για το ευρώ 2012, αρχίζει το πρωτάθλημα Ελλάδας, το κύπελλο κλπ.
Και απ'ότι ακούγεται θα έχει και βουβουζέλες λολολολ.
Και μην ακούω βλακείες για τον βασιλιά των σπορ.
Γιατί είσαι μειοψηφία και το ξέρεις αυτό. :-)

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ bear
Αρκούδο λίγο να κουνηθώ ?? θα δεις πόσοι και πόσες θα μαζευτούν μετά να δω για τι μειοψηφία θα λες!!!

mat21 είπε...

@Gaurakos
καλή επιτυχία σήμερα στα...τυραννα φίλτατε Gaurako :)))

ZouZouna είπε...

Kαλά εσύ δεν πήρες είδηση πως ανοίξαμε καφενέ?
Πάρε τις τρίχες σου εεεε, τις γάτες σου κι ελάτε, πολύ και καλός καφές.


Μουλιάζεις ή μου φαίνεται
σε άλλη παραλία
πάρε τις γάτες γρήγορα
κι έλα στην &(*(*&*(&*((* κια!!!

το ριμάρισμα μούμεινε αο την βραδυά ποίηση που είχαμε χθές
που? http://trislaloun.blogspot.com

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ mat21
Παιδάκι μου πας καλά!!!!τι ευχές είναι αυτές από σενα!! δε σε αναγνωρίζω!!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα
Τρέχω και δε φτάνω!!! θα φανώ κάποια στιγμή!!
Καλό βράδυ

Gaurakos είπε...

@ mat21
Ευχαριστώ. Πιάσανε τόπο. 5 Μέχρι τώρα!

@Φούλη
Μου φαίνεται ρίχνεις αλάτι...; Μα τι προσπαθείς να κινηθούν όλοι εναντίον μου; Τελικά αυτού που δεν του αρέσει η avatar μου και το nicname μου μάλλον,είσαι εσύ! :(
Χεχε

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Gaurakos
Αλάτι? ποιος αλάτι? τι αλάτι?μπααααααα!!
καλημέρα..
;-)

Gaurakos είπε...

@Φούλη
Αλάτι χοντρό! Κιόλας. Χαχαχαχαχα
Καλημέρα.