Δευτέρα 19 Ιουλίου 2010

ΣΤΑ PIT ΓΙΑ ΣΕΡΒΙΣ !!




Τέλος οι μελαγχολίες και αρκετά ασχολήθηκα!!
Όπως λέει η λατρεμένη θεία μου, {αυτός που θα με ρίξει στα 4
Εκτός από ευνόητους λόγους, δεν έχει βρεθεί ακόμα}!!!
θεια λατρεμένη ατάκα !!!
Και για να μη τρέξετε να ηθικολογήσετε εγώ αυτόν τον έχω βρει!!!




Λοιπόν!!! μετά τα ρινγκ, μπήκαμε στα Pit!!
Αλλαγή λαδιών,υγρών, λάστιχα και όλα τα σχετικά και όλα αυτά
σε χρόνο ντε-τε....
Βλέπεις μπήκαν και εκπτώσεις και ένα Shopping Therapy Το κάναμε,
ετσι για να φτιάξει η διάθεση, τα ψώνια για μας τις γυναίκες
είναι διασκέδαση!!!
Ποιος χέζει την κρίση, όσο έχουμε θα χαλάμε κουφάλα ΔΝΤ!!



Το ότι είμαστε προνομιούχοι οι νησιώτες δεν το συζητώ, θάλασσα
Καταγάλανη τριγύρω και καθαρός αέρας!!!
Δεν θέλει πολύ σκέψη, βουτάς το μαγιό και μια πετσέτα και
είσαι στον προορισμό σου το πολύ σε 10 λεπτά!!!
Το βραδάκι σε μια παραλία με καλή παρεούλα,ουζάκι,κρασάκι,
παγωμένη μπυρίτσα και τα απαραίτητα μεζεδάκια κάνουν το
καλοκαιράκι να είναι μοναδικό!!!



Πως να μην αναφερθώ στα ατέλειωτα Beach party,που ξεκινούν από
το μεσημεράκι και καταλήγουν σχεδόν το ξημέρωμα!!
Ώρες χαλάρωσης με τα mojitos Και τις μπυρίτσες να ρέουν άφθονα!!
Ηλιοκαμένα κορμιά να λικνίζονται στους ρυθμούς της μουσικής!!
Θεωρώ ότι δεν έχουμε τίποτα να ζηλέψουμε την βαβουργιάρα Μύκονο!!



Κεραστείτε τα δροσερά ποτά σας ακούγοντας για σήμερα
Metallica - Turn The Page
Καλά να περνάτε!!!! διασκεδάστε,ερωτευτείτε,χαρείτε!!!

110 σχόλια:

gnostosagnostos είπε...

θελω και εγω!!!!!!

DaisyCrazy είπε...

Αχ να'σαι καλά το'θελα το μοχίτο μου τώρα να ξεδιψάσω :)

Ανυπομονώ να'ρθουμε με το καλό στη Σύρο. Νιώθω πως δεν περνούν οι μέρες. Δε λέει να τελειώσει ο παλιο-ιούλιος. Παλιός μόνο και μόνο δηλ γιατί λιώνω στη ζέστη και δουλευω.

Φιλάκι

υγ. βλέπεις και φόρμουλα 1 Φουλάκι ε? ;)

( fortounata) είπε...

Φούλη μου,είσαι σε ένα μέρος της Ελλάδας .Ζητάς περισσότερα;δεν νομίζω.καλά να περνάς;φιλάκια.

zoyzoy είπε...

Απο λόγια χορτάσαμε τηγανίτες δεν βλέπω!
Με πιάνεις???

Я верю в Сталина είπε...

Επίτηδες το κάνεις, έτσι; Για να μας σπάσεις τα νεύρα, ε;

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

Εγώ να τολμήσω να πω ότι διέκρινα πολλύ σεξουαλικό υπονοούμενο ή θα βάλεις τις γάτες σου να με κυνηγήσουν?

(Ελπίζω να μην είναι,πολλύ,άγριες.)

Κάτι στα 4 διάβασα,υγρά,λάστιχα.

(Και με τέτοια ζέστη ούτε για ερωτική συνεύρεση δεν είναι!!!:-))

Πέρα από την πλάκα συμφωνώ με όλα τα άλλα.Λίγο κρασί λίγο θάλασσα και το κορίτσι/αγόρι.

Άμα έχει και πανσέλινο.

Φιλιά στη Σύρο!!!

Hfaistiwnas είπε...

Πωπω ειδικά γι'αυτό σας ζηλεύω! Η θάλασσα δίπλα σας!!!!

Unknown είπε...

Δεν το χω τίποτα να πάρω το καράβι και να έρθω κάτω. λολ

D.Angel είπε...

Αντε ντεεεεε
Ετσι σε θέλω!
Δεν μπιπππππ και το ΔΝΤ
Τώρα γύρισα κι εγώ απ τη θάλασσα!
Και πειναωωωωωωω..........
Αντε να μαζευτούν κ οι υπόλοιποι
και να μασαμπουκώσουμε τπτ γιατί
δεν βλέπω μπροστά μου λέμε!
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδααααα
Σμουατς

Gaurakos είπε...

@marco
Δεν εξηγείτε αλλιώς.
Σπάσιμο νεύρων προσπαθεί να μας κάνει.

Δραπέτης είπε...

Είσαι πολύ τυχερή που έχεις την θάλασσα στα πόδια σου!:)

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Τα δέκα λεπτά για την θάλασσα είναι με την Renault της φωτογραφίας, ή με τα πόδια;
Σίγουρα το δεύτερο!!!
Και τα beach-parties καλά κρατούν, ακόμη και από τον δικό μου καιρό!!

mat21 είπε...

@Φούλη
εμ... στα έλεγα εγώ αγαπημένη. Όλα καλά. εμείς τι να πούμε εδώ στη πρωτεύουσα που παλεύουμε με έναν ανεμιστήρα όλη μέρα??? άσε δε, που για μένα, τη νησιωτισσα, ειναι πολύ παράξενο να περιμένω την Κυριακή για να πάω θάλασσα. άστα άστα.
τελικά το shopping therapy κάνει θαύματα. Ρε λες να πεταχτώ κ εγώ για ένα shopping therapy μέχρι το super market??? να χαλάσω κ εγώ τα λεφτουδάκια μου μπας κ αλλάξει η διάθεσή??? γιατί μέχρι εκεί είναι το δικό μου το therapy. Δε μασάμε όμως, κ προς θεού μη με λυπηθείς, να σου θυμίσω με περιμένει η Βαρκελώνη τον Αύγουστο... εεεεεεετσι για να σκάσουν οι εχθροί μας. χιχιχιχιχιχιχι!!!!
μπράβο Φουλη μας που συνηλθες, σου πάει να χαμογελάς.
σε φιλώ γλυκά
καλήμερα σας
:))

VAD είπε...

Α,μπράβπ,ετσι θα το τουμπάρουμε το...ΔΝΤ:)))

manetarius είπε...

Ααααχ... εσείς που ζείτε στα νησιά...!!!
Πιες κι ενα μοχίτο και για μένα!!! :)
Καλά να περνάτεεεε!!! :))

moutro είπε...

Μπύρα ακούω, Μοχίτος διαβάζω αυτό δεν είναι σέρβις αγαπητή, αυτό είναι ξεχαρβάλωμα :) Εντάξει ζηλεύω το παραδέχομαι.

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ γνωστος αγνωστος
Τι απ όλα θες και συ άγνωστε? γιατί απ ότι σε διαβάζω μια χαρά είσαι!!!
Φιλιά σου....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ DaisyCrazy
Κανε υπομονή βρε! μα απορώ μαζί σου, ολόκληρο πανέμορφο νησί και να μου παραπονιέσαι!! τι να πουν βρε στην Αθήνα??
Όταν κοντεύουν οι μέρες θέλω να μου πεις!!
φιλά πολλά!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata)
Ναι φουρτούνα μου, μια χαρά είμαστε τι να πουν και άλλοι!!!
πολλά φιλιά....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ zoyzoy
Αμ έλα που δεν σε πιάνω? εκτός και αν μιλάς για τσιπουροκατάσταση! τότε εχεις δίκιο!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ marco
Η αλήθεια είναι ότι τοχω αυτό το κακό, είμαι λίγο μαζόχα,γουστάρω να σας τσικλάω!!
Άντε κοντεύεις σώπα!!!
Πολλά φιλιά, και βουτιές δροσιστικές από τα (βαπόρια)!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης
Οι γάτες μου δεν κυνηγάνε τα βρίσκουν έτοιμα!! εγώ κυνηγάω και είμαι πολύ άγρια!!!
Και μετά την πλάκα,σου στέλνει και η Σύρα πολλές
καλησπέρες

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Hfaistiwnas
Για το καλό παιδί της μπλοκοπαρέας, υπάρχει και
φιλοξενία αν θέλει!!!
Καλησπέρα ηφαιστιωνάκο!!!φιλιά !!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ bear
Αρκούδι ,και δεν το κάνεις!!μην απειλείς,έλα! αλλά ξέχασα τώρα εχεις πολλά έξοδα,κουζίνες, βαψίματα,νάνε καλά η μανούλα(Κανάρης)!!!
Τι να σου κάνω??
Πολλά φιλιά....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ D.Angel
Φιλενάδα πρέπει να κορνιζωθεί η ατάκα θείας !!!
καλά να περνάς, ετσι!!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Gaurakos
Δεν εχω τετοια πρόθεση!! αλλά αν ετσι το λαμβάνεις, πίστεψέ με δεν είμαι και η μόνη!!!
καλό απόγευμα....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Δραπέτης
Είμαι, δραπέτη μου είμαι,αλλά ώρες ώρες δεν εκτιμάμε αυτά που έχουμε!!
καλά να περνάς!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ
Τα δέκα λεπτά είναι με την μηχανή μου!!!
Όσο για τα πάρτι ξεσάλωμα σκέτο ,το καλοκαίρι ναν καλά!!!
καλησπέρα....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ mat21
Αχ να στείλω ένα αρκουδίσιο??? μα να τσουρουφλίεσαι στην ΑΘΗΝΑ!!!!
Όλοι σε αναζητούν βρε!!! είσαι η ψυχή των beach-parties!!! έλα γαμώτο!!!!
Να προσέχεις!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ VAD
Δεν θα μας φάει αυτό!!!όσο έχουμε θα χαλάμε, μετά
βλέπουμε!!!
Καλησπέρα....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ manetarius
Για σενα, και δυο θα πιω!!
Να περάσεις καλά εκεί κοντά στην πισίνα του γείτονα!!!και γράφε μας νέα σου!!
Πολλά φιλιά σας...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ m o u t r o
Σερβιρίσου λοιπόν τι περιμένεις???
Εμ γιαυτο το κάνω!!!!
Καλό απόγευμα μούτρο!!

Hfaistiwnas είπε...

aaaaaa ευχαριστώ πάρα πολύ για την προσφορά! Να σαι καλά Φούλη!!!

s_pablo είπε...

Είδες ρε παιδί μου τι σου κάνει η θάλασσα? Μεγάλη ανακάλυψη το νησί...

Kος Μηδενικός είπε...

Με τη διαφορά ότι όλα αυτά μπορείτε να τα κάνετε εσείς στα νησιά! Εμείς στην Αθήνα...απλά βράζουμε!!

sCaTterBraiN είπε...

έτσι σε θέλω! πιες και ένα ποτηράκι στην υγειά μου!
:-)

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Hfaistiwnas
Πρόσκληση είναι ηφαιστιωνάκο, οποτε θες!!!
καλό αποόγευμα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ s_pablo
χαχα ναι μεγάλη ανακάλυψη!!! τύφλα να χει ο Κολόμβος!!
φιλιά πολλά δροσερά και θαλασσινά!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Zero Point
Αμ δεν το ξέρω!! το ξέρω γιαυτο σας δροσίζω!!
Καλό βράδυ να περνάς καλά!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ sCaTterBraiN
Ελα να το πιούμε παρέα!!!!!
Φιλιά σου!!!

Ανώνυμος είπε...

Να μαι κι εγω καλη μου Φουλη!
Γυρισα χτες και σημερα ολη μερα τριγυριζω στα μπλοκς και διαβαζω τι επεισοδια εχασα!

Εισαι καλα φιλεναδα μου κριαρω, ατελειωτη αρχοντισσα;

Θα ηθελα οσο τιποτα αλλο στο κοσμο να μενω σε νησι!
Μου αρεσει και του χειμωνα η ησυχια και του καλοκαιριου η φασαρια!

Φετος εκανα τα χαρτια μου για να δουλεψω σε νησι!

Ευχομαι να πραγματοποιηθει το ονειρο μου!

Τα λεμε λοιπον! φιλιά πολλά για την ώρα!

Πάω και παραπίσω να δω τι εκανες όσο έλειπα!

Ianos είπε...

Ετσι να σε βλεπω να ανεβαινεις!!!Και τι να ζηλεψετε απο την Μυκονο ?Τους κοσμικους μαιντανους που την κατακλυζουν?Η Συρο ειναι πανεμορφη! Φιλιαααααααααααα!!!! :)

Ethan Raynolds είπε...

Καλό καλοκαίρι Φούλη μου να έχουμε...Φεύγω αύριο για Ξυλόκαστρο-Κόρινθο!!!Φιλιά Πολλά!!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Iανος
Εσύ ξέρεις από πρώτο χέρι !!!! τίποτα απολύτως τίποτα!! εμείς έχουμε πχιοτητα και πολιτισμό!!!!
Καλημέρα Ιανε....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Ethan Raynolds
Καλό καλοκαίρι να περνάς καλά, και με ανθρώπους που να αξίζουν να είναι φίλοι σου!!!
φιλιά πολλά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Coula
Ωχ κουλάρα μου σε πήδηξα!!!και να μουν κάνα δίμετρο αρσενικό μωρό, με καλό τον προσωπικό κήπο να πεις πάει στο διάολο!!!
τι λέγαμε,για μπάμιες? εεε όχι αυτό είναι στο δικό σου μπλοκ...
λοιπόν μακάρι να σου κάτσει καλή φάση!!! λες να έρθεις εδώ??? θα χτυπηθώ κάτω!!!!!
Πολλά φιλιά ...

DaisyCrazy είπε...

Αχ Φουλάκι στην Αθήνα μια χαρά την έχουν! Εγώ εκεί ήθελα να μένω αλλά δεν έκατσε.

Θα σου πω όταν πλησιάσει ο καιρός :)
Φιλάκια

Και λοιπόν;E allora? είπε...

είσαι τρελή;τι να ζηλέψεις μωρέ απ'τη Μύκονο;αχ και να'χα τη δυνατότητα να ξαναερθω.Ο φίλος μου μου το δήλωσε διακοπές νησί,δε θέλει να ακούσει για πόλη,δεν ξέρουμε πως και πότε αλλά νησι :)

καλησπέρα :)
χχχχ

Ανώνυμος είπε...

Χαιρεται χαιρεται!

Τα σπάω και ξεσπάω!!!

φουλαρα τι κανεις;;;

Ανώνυμος είπε...

Ποιος χαιρεται;;;;

s_pablo είπε...

Φτάσαμε?

Я верю в Сталина είπε...

Ήρθαμε!

Η οργάνωση "τα σπάω και ξεσπάω" και πάλι κοντά σας

Ανώνυμος είπε...

Ειμαστε ολοι εδω;;;

Φουλη;;;;

Ντου απο παντου

Я верю в Сталина είπε...

Ο κουλτούρας πού είναι;;;

s_pablo είπε...

Η Φούλη κάνει μπάνιο τις γάτες...

Ανώνυμος είπε...

Μαλλον,

εχει πολλές;;;;

Я верю в Сталина είπε...

Α βρε άσχετε! Κάνουν μπάνιο τα κατσούλια;;;;

Ανώνυμος είπε...

Δε κάνουν;;;;

s_pablo είπε...

Κάνουν βραδυνό μπανάκι στη Σύρο...

Είναι γάτες ροκ

Ανώνυμος είπε...

Εγω θυμάμαι στο παρτυ που τις θηλαζε κιολας

Πότε θα κανουμε παρτυ ρε παιδια;;

Я верю в Сталина είπε...

Καλή είσαι και του λόγου σου!

Ανώνυμος είπε...

Γιατί τι έκανα;;;

Я верю в Сталина είπε...

Θες και αλήτη άντρα τρομάρα σου

s_pablo είπε...

Τι έκανε?

Ανώνυμος είπε...

Εννοουσα να μην ειναι κοτα και να μην ειναι κλαψιαρης!!

Ειχα αδικο;;;

Я верю в Сталина είπε...

μα να μην ξερει οτι οι γάτες δεν πλένονται;

Ανώνυμος είπε...

Φουλη εμφανισου, διαφορετικα θα γραοφυμε ασχετα ως τα 200 σχολιααααα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ DaisyCrazy
Στην Αθήνα!!!!! δεν πας καλά κούκλα μου,πιάσε χέρι με την κόρη που κάθετε και καιγεται!!!
θα περιμένω

Я верю в Сталина είπε...

Όντως, πότε θα κάνουμε κανα πάρτυ;

Ανώνυμος είπε...

Παιδια ξερετε ποιο μπλοκ θα ηθελα να διαλυσουμε ομως;;; να το ρημαξουμε ρε! να το κανουμε σκόνη, γυαλιά καρφιά, κλπ;

Απωθημενο το εχω δυο μηνες τωρα!!!!

Я верю в Сталина είπε...

Ήρθε! και το πάει λαου λαου


χαχαχαχαχαχα

gnostosagnostos είπε...

να φερω τα ουζα????

s_pablo είπε...

Πλένονται μόνες τους...

Δίκιο έχεις Couλα. Εγώ πάντως που είμαι ευαισθητος αλήτης, δακρύζω που και που

Я верю в Сталина είπε...

Για πες coula, ποιό θες να διαλυσουμε;

ΦΟΥΛΗ είπε...

προσεχτε ρεμάλια το σπίτι

Я верю в Сталина είπε...

Σιγά μαρή! Να! μάζεψε τα σεμεδάκια να μην λες οτι στα λερωσαμε

Ανώνυμος είπε...

Ε καλα, αλλο να δακρυζεις κι αλλο να θρηνεις τον πεθαμενο....


ελεος


Λοιπον θελω μετα της Φουλης, να παμε να ξετιναξουμε του mahler....σας ικετευω!

μου εχει σπασει τα νευρα με τις οπερες!!

s_pablo είπε...

Φούλη, ο γνωστός πριν πάμε ειχε 7 σχόλια και τώρα εχει 70φεύγα

ΦΟΥΛΗ είπε...

να βάλω ποτά?

Я верю в Сталина είπε...

μπα ο παμπλο θα εχει ηθικους ενδοιασμους...

πχιοτητα βλεπεις...

Я верю в Сталина είπε...

Για βάλε Φούλη, άντε ήρθαμε και μας έχεις στην πείνα

ΦΟΥΛΗ είπε...

γιατι δεν πατε στο ταστ μονο θα μου το κανετε αμερικαν μπαρ???

s_pablo είπε...

Ρε συ Φούλη, πολύ βαρύ είναι το μπλογκι σου. Σέρνεται ο πισις μου...

Я верю в Сталина είπε...

Ναι ρε Φούλη έχει δικιο ο κουλτουρας.

Μα κι εσύ, του έχεις την Άρτα και τα Γιάννενα επάνω

Ανώνυμος είπε...

πραγματι....πολυ βαρυ.....τι το ταισες σημερα;;;

βαλε κατι να γλιστράει στην καταπιονα μας

εγω βοτκα και ελιες

Ανώνυμος είπε...

Ο άλλος τα εφερε τα ουζα;;;

Η ακομη;

Я верю в Сталина είπε...

Η βοτκα ειναι καλη με χαβιαρι, οι ελιες με το μαρτινι

s_pablo είπε...

Πάμε Mahler να ριξουμε καμμια άρια?

Я верю в Сталина είπε...

Ο αλλος πηγε Μυτιλήνη, γαι φρέσκο πραμα...

Και γαι το μωρο του κολλητού του

χαχαχαχα

Ανώνυμος είπε...

Σε λιγο......

κατσε να πιουμε το ποτο μας ντε!

Ανώνυμος είπε...

μαρκο εγω θελω βοτκα με ελιες

εχεις προβλημα;;;

Я верю в Сталина είπε...

Αμα θες άριες κουλτουριάρη μου, να ορίστε!

http://www.youtube.com/watch?v=l_k6dCMFhks

s_pablo είπε...

χαχαχα μαρκο

Μαύρο ρούμι με πάγο. Και ελιές για μασούλημα...

Η Φούλη θέλει τσατ.

Я верю в Сталина είπε...

Coula, εγω στο λέω γιατί με έχετε πρήξει με τη πχιότητά σας

gnostosagnostos είπε...

φουλη κατι ειπες για 12 και ανω....
ισχυει?

Я верю в Сталина είπε...

΄Κι εγώ θέλω τόστ

Я верю в Сталина είπε...

Ο νούς σου στα 12αρια...

γαιτί εχθές ήπιες λιγο.

Gaurakos είπε...

Τι γίνεται εδώ ρε παιδια?
Ενημερώστε με!

ΦΟΥΛΗ είπε...

θα ερθω και εγω Μαλερ

Ανώνυμος είπε...

Να σας πω παμε λιγο mahler μαζι με γνωστο αγνωστο
και να επιστρεψουμε σε Φουλη για τσατ;

gnostosagnostos είπε...

γιατι δεν λες σημερα?
αν και αυτα δεν με πιανουν εχουν μια πχιοτητα

Я верю в Сталина είπε...

Γαυρακο
ο γναγ θλειε να πιει τον αμπακο, ο παμπλο θελει αριες, η κουλα ορεγεται κατι θρουμπες...


αυτα

Ανώνυμος είπε...

Πάμε μαλερ και επιστρεφουμε εδω!

Gaurakos είπε...

@marco
Για όλα υπάρχει λύση μην αγχώνεστε

non journalist* είπε...

τωρα θες να ζηλέψω αλλα δεν θα σου κανω τη χαρη.. χα

tsaousa είπε...

Θα πω ό,τι και το πρώτο σου σχόλιο!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Άντε να βρεις άκρη τώρα!!!
Αμέρικαν μπαρ το κάνανε!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Και λοιπόν;E allora?
Ε αν είναι για πόλη καθεσαι εκεί που είσαι!!!
Δηλαδή φέτος δεν???
τι να πω!!! καλά να περνάς,φιλιά....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ non journalist*
Οτι πεις!! καλώς ήρθες πάντως...
Να δείξω φώτο μπας αλλάξεις γνώμη?

Λόλα είπε...

Αντε μπραβο!!

Γιατι καλοκαιρι και μελαγχολια πανε? Δεν πανε!!!
Αντε να ανεβαινουν οι διαθεσεις!! ;)