Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

ΕΝΑ ΑΥΤΟΓΡΑΦΟ ΠΑΡΑΚΑΛΩ??




Ήταν 12 Δεκέμβρης του 02 όταν έσκασε η ιδέα για ταξιδάκι στην
Κύπρο...
Τη λόξα τις οικογένειας για την κιτρινόμαυρη θεά, την εχω ξανά
πει!(μη κοροϊδεύεις εσύ σε βλέπω),γαύροι και βάζελοι αμέσως!!!
Η αφορμή του ταξιδιού! ο αγώνας Μακάμπι Χάϊφα-ΑΕΚ ...
Ηταν το δεύτερο ταξίδι μετά από αρκετά χρόνια γάμου, μιας και
οι υποχρεώσεις ήταν αρκετές, μεγάλωμα παιδιών, φροντιστήρια,
έξοδα, που να περισσέψει ευρώ!!
Στο ταξίδι θα ερχόταν και η μεγάλη κόρη αεκζου με τα ούλα της!!!
Ξετρελαμένη με την προσμονή, αφου θα έμπαινα πρωτη φορά σε
αεροπλάνο οι ώρες μου φαίνονταν χρόνια,ταλαιπωρημένοι όλη νύχτα
στο αεροδρόμιο να περιμένουμε την πρωινή πτήση.....
Η κόρη μες τη γκρίνια, ήθελε να πάμε στο ξενοδοχείο απέναντι,
μάλλον από τη χαρά της νόμιζε ότι η μάνα της ήταν η κα
Αγγελόπουλου!!!

-Τι λες κοπέλα μου, στρώσου στο καρεκλάκι που θα ξεβρακωθούμε
για ένα αγώνα....
Και ήρθε η ώρα επιτέλους για το τσεκιν!! μπαίνουμε στο αεροπλάνο..
Έκπληξη..........
Οοοοολη η κιτρινόμαυρη θεά (γαυράκο,αρκούδι,μαλεράκο, κανονίστε
να χεστούμε), να ταξιδεύει μαζί μας, και μη φανταστείτε σε
αεροπλάνο που αλλού είναι ο παπάς και αλλού τα ράσα του, τσίτα,
δίπλα σε απόσταση αναπνοής όλοιιιιι!!!
Αφού ξεπεράσαμε το σοκ δεθήκαμε και το αεροπλάνο σηκώθηκε
στα σύννεφα, μαζί με την λιμπιτό μας....
-Σήκω αγάπη μου να πάρεις αυτόγραφα!! λέω στην κόρη
-Άσε με ρε μάνα, δεν πάω ντρέπομαι!!

Εδώ να πω ότι εγώ τελείως άσχετη με θεούς της στρογγυλής,μόνο
Νικολαίδη και Μπαγεβητς να γνωρίζω,τον ένα γιατί τον αποθέωναν
και τον άλλον γιατί τον έβριζαν τότε...
Πήρα λοιπόν τη μεγάλη απόφαση να σηκωθώ εγώ, τι, χαμένη θα
πήγαινε αυτή η ευκαιρία? οχιιιιιιιι!!
Ένα βιβλίο του Αβραμήδη που διάβαζε η κόρη, ήταν το μόνο που θα
μπορούσε να γίνει το αναμνηστικό πειστήριο εκείνη την ώρα!!!
Βρε ένα στυλό !!! βρέθηκε με τα πολλά και αυτό.....
Βάζω το καλύτερο χαμόγελό μου, και ρουφώντας τη κοιλιά,σηκώνομαι..
Όπου έβλεπα κουστουμαρισμένο (θεό) πήγαινα...
-Ένα αυτόγραφο παρακαλώ στο όνομα ....της κόρης μου..ευχαριστώ...
Αφού τους πήρα σβάρνα όλους,εκτός του Ντέμη που είχε γείρει στο
φιλιστρίνι και κοιμόταν,και δυο που μου το έπαιζαν αδιάφοροι
γύρισα στη θέση μου....
-ΟΚ μόνο ο Ντέμης δεν μου έδωσε που κοιμάται, και αυτοί οι δυο
ξινοί κωλοντίβες στο βάθος, λέω γεμάτη απογοήτευση!!!
Γυρίζει ο σύζυγος με τρόπο να δει τους ξινούς.....
-Εεε φυσικό είναι, αφου πήγες στο γιατρό και τον φροντιστή της
ομάδος, τι να σου δώσουν οι άνθρωποι? κοροϊδευτική απάντηση ..
Το ταξίδι να κοντεύει και εγώ να εχω σκάσει που ο άλλος
κοιμόταν!!
Κάποια στιγμή λίγο πριν φτάσουμε, τεντώνει χέρια, χασμουριέται
και ανοίγει τα μάτια ,όρθια εγώ....
-Γεια σας!(χαμόγελο που σκοτώνει)ενα αυτόγραφο παρακαλώ στο
όνομα...... της κόρης μου,και δείχνω την αεκζου (κατακόκκινη
σα γαύρος εκείνη τη στιγμή)!!

Υπογράφει ο θεός, και καθώς μου δίνει το στυλό κρατάει το χέρι
για μερικά δευτερόλεπτα.....οοοοοοουυυυιιιιιιι εγώ να εχω λιώσει..
Φτάσαμε στο αεροδρόμιο της Λάρνακας, μέσα στο πουλμανάκι
βρήκα την ευκαιρία να βγάλω φωτογραφία την ντροπαλή κόρη
σχεδόν αγκαλιά με τον Ντέμη!!! η χαρά της απερίγραπτη...
Τρέμε Δεσποινα, έπρεπε να την πουλήσω τότε στα κουσελιάρικα
περιοδικά, ένα σκασμό λεφτά θα έβγαζα!!!
Το τη μυστική αστυνομία είχε στην Κύπρο τότε!!! όλοι η Μοσάντ
Για να μπεις στο γήπεδο δε, ξεσκόνισμα σκέτο!!
-Καπνίζετε με ρωτά η μπατσίνα?(θα με βάλει στους καπνίζοντες
σκέφτηκα), μα σε ανοιχτό γήπεδο?? ήμαρτον!!!
-Μου δίνετε τον αναπτήρα σας και το καπάκι από το νερό!!!!
Και σκάει η Αεκ στο γήπεδο, χαμός από τους φιλάθλους!!
Απέναντι στην κερκίδα της Μακάμπι το πολύ 15 άτομα,οι δε Μοστάντ
πιο πολλοί από τους φιλάθλους όλου του γηπέδου...
Και να η Μακάμπι να μπαίνει στο γήπεδο να χαιρετίσει, κανένας να
μην ζητωκραυγάζει......
Αστα διάλα τους λυπήθηκε η ψυχή μου και φώναζα μόνη μου....
Σκάσε θα φάμε ξύλο [ γιατί? αυτοί δεν έχουν ψυχή] και δώστου να
φωνάζω....
Αυτό που θυμάμαι ήταν, την κόρη με τους χουλιγκάνους να λυσσάει
και εγώ να εχω χάσει τα πόδια μου από το κρύο,δεν έβλεπα την ώρα
να τελειώσει ο αγώνας, φανατικότατη φίλαθλος!!!!


12/12/02:
Μακάμπι Χάϊφα-ΑΕΚ 1-4
(5’πεν.Μπαντίρ - 56’Κατσουράνης, 80’και 90’Λάκης, 93’Ναλιτζής)
Αγωνίστηκαν:
Χιώτης,Κωστένογλου,Κρέϊκ,Γεωργάτος,Ζαγοράκης (80’ Σεντένο), Ράϊτ,
Γεωργέας, Κατσουράνης, Λάκης, Μαλαδένης (70’ Πετκόφ), Νικολαΐδης
(66’Ναλιτζής).
Προπονητής: Μπάγεβιτς.

Υγ το βιβλίο του Αβραμήδη αγνοείτε,το έδωσε η κόρη να το
διαβάσουν και δεν το επέστρεψαν ποτέ!!!!

Η μουσική μας σήμερα: Dire Straits - Six Blade Knife

63 σχόλια:

Gaurakos είπε...

Μάλιστα. Ήταν τότε που είχε παίξει η Μακάμπι στο Τσου-λου.
Εμείς είχαμε κλειρωθεί στον όμιλο μαζί της. Μας είχε πάρει ισοπαλία
3-3 στην ριζούπολη και την τρίτη θέση που οδηγούσε στο Ουέφα.
Και κληρώθηκε μαζί σας.
Είχατε κερδίσει μέσα έξω ε; Μπράβο βρε μπράβο!

Μην χάσεις να πάρεις αυτόγραφα από όλη την ομάδα εσύ! Μέχρι και στους φροντιστές
τις ομάδας πήγες χαχαχαχα.
Καλά πως γλύτωσες που φώναζες υπέρ της Μακάμπι μόλις βγήκε να πατήσει χορτάρι;;;
Δεν πιστεύω να πανηγύρισες και το γκόλ (μ)πεναλτι; (Που λέει και Αλέφαντος)
Του αντιπάλους τους Γιουχάρουμε Φούλη...

Όσο για το βιβλίο με τα αυτόγραφα και το τραγικό λάθος της κόρης σου να το δανείσει...
Αυτά δεν τα δίνεις ούτε στον αδερφό σου...Κρίμα!!!

gnostosagnostos είπε...

γεια σου ρε φουλη ΑΕΚΑΡΑ!!!!
δυστηχως δεν εχω παει ακομα σε αγωνα εκτος ελλαδος
που θα παει ομως...θα ερθει και αυτη η στιγμη
αυτες οι φωτο με την σκεπαστη μου φερνουν πολλα απο το παρελθον...

Unknown είπε...

Δεν με λες μαντάμ Φούλη. Ποιος είναι ο Θεός;;; Ο Ντέμης;;; χαχαχαχα Ας γελάσω. Μπου χαχαχαχα

Αντε τότε το ΑΕΚ σκότωσε το θηρίο.

Οσο για το βιβλίο, στο έχω ξαναπεί. Που θα έμοιαζε το κορίτσι;; Στην μαμά φυσικά.

D.Angel είπε...

Καλησπέρα και θερμά συγχαρητήρια!
Αν και Ολυμπιακός το καταπίνω αυτό!
Χα χα χα
Σμουατς και καλό Σ/Κ

Я верю в Сталина είπε...

ΑΕΚ ε;


τσκ τσκ τσκ...

χαχαχαχαχα

apos είπε...

Και πού είναι η φωτό; Δεν έχουμε δικαίωμα εμείς οι ουδέτεροι να δούμε;

astronaftis είπε...

...και γιατί έπαιξαν σε ουδέτερο γήπεδο; είμαι άσχετος, ούτε που θυμάμαι να έπαιξαν εδώ 2 ξένες ομάδες.

Venea είπε...

Xacaxaxa!!! Μα απο τον φροντιστη;; Ελιωσα στο γελιο! Μου θυμησες στο λυκειο που ειχα κολλημα με τον Κωστη της ΑΕΚ και τον ειδα στον δρομο και ετρεχα σαν την παλαβη να παρω αυτογραφο!!! Εκανα 2 νυχτες να κοιμηθω απο τη χαρα μου!!! :-)))

( fortounata) είπε...

γειά σου Φούλη αεκτσού.η κόρη μου είναι οπαδός της ομάδας.καλά μέχρι και τον σκύλο κόντεψε να ντύσει κιτρινόμαυρο.καλό σκ,φιλιά.

Manouli είπε...

Μα αγάπη μου, ενημερώσου πρώτα! Εσύ ήσουνα ικανή να πήγαινες και στον αεροσυνοδό!

Από την ΑΕΚ πάντως έχουν περάσει κατά καιρούς τρελά μωρά...

Thalassenia είπε...

Επειδή με τα αθλητικά και ειδικά την ΑΕΚ δεν τα πάω καλά, χαίρομαι με την χαρά σου, ακούω την μουσική σου και πάω για ύπνο.

Τον πέτυχα πέρυσι σέ ένα παιχνιδάδικο στην Θεσσαλονίκη με το μικρό του. Ωραίος μπαμπάς.

Φιλιά θαλασσένια.

Gaurakos είπε...

@Νυχτερινός Ποδηλάτης
Λόγω πολέμου τότε η Ουέφα δεν επέτρεψε στην Μακάμπι να χρησιμοποιήσει το γήπεδό της.
Και τις δόθηκε το ΓΣΠ για τους ευρωπαικούς αγώνες,
στο Champions League, Ώπου και έπαιξε στο όμιλο του Ολυμπιακού και στην συνέχεια μέσω τις τρίτης θέσης πέρασε στο Ουέφα.

@Venea
Εσύ δεν κοιμήθηκες. Εγώ που δεν έπλενα το δεξί μου χέρι(έβαζα σακούλα λες και ήταν στο γύψο) μέχρι δευτέρα απόγευμα...;
Έχουμε πάει Σαββάτο πρωί στο Καραισκάκη,υπογράφει αυτόγραφα ο Λουτσιάνο Γκαλέτι. Έρχεται η σειρά μου και πάω μου υπογράφει και πάω να του σφίξω το χέρι. Όπως κράταγε το στυλό μου πέρασε μια γραμμή με μελάνι.

Ωχ ωχ κάνει Sorry ο Λουτσι.
Και λεω στον διερμηνέα πες του ότι θα το κρατήσω άπλυτο γαι δυο μέρες...

Ianos είπε...

Σαν Γαυρος που ειμαι αρνουμαι να σχολιασω κατι επανω σε αυτη την αναρτηση...Αλλα δεν μπορω να μην περασω να οω μια καλησπερα και να δωσω ενα μεγαλο γαυρικο φιλι! ;) :)

VAD είπε...

Ε,αφού πήρες αυτόγραφο και απ'τον "εξωφυλαρούχα" τι άλλο ήθελες;:)))

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Gaurakos
Τα του ποδοσφαίρου δεν τα γνωρίζω εγώ!! αν ήταν η κόρη θα ανοίγατε μεγααάλη κουβέντα!!
Εγώ καταθέτω την εμπειρία μου,και γιατί να μην (χαιρετίσω) τους Μακαμπίτες? είμαι ψυχοπονιάρα τους λυπήθικα!!
Όσο για το βιβλίο θα προσπαθήσω να το βρω,ξέρω που το έχει δώσει!!!
καλημέρα....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ γνωστος αγνωστος
Επιτέλους να και ένας δικός μας!!
Σκεπαστή!! εσύ πρέπει να (μιλήσεις) με την κόρη τρελαμένη αεκζου, το διαρκείας το έχει πάντα στο τσπάκι!!τετοια τρέλα....απορώ πως δεν σχολίασε ακόμα ,όπου νανε θα πεταχτεί!!!
Καλημέρα σου...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ bear
Αρκούδι, περίμενα λίγη κατανόηση από σενα!! οι βάζελοι αγαπάνε ΑΕΚ εσύ γιατί?
θα σε τιμωρήσω!!!
πολλά φιλιά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ D.Angel
Και εσύ βρούτε γάβρος!!!
καλά ,τους φίλους τους αγαπάμε και με τα ελαττώματα τους....
πολλά φιλιά βρε...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ marco
ΑΕΚ όλε Μάρκο δεν κακό εεεεε?
Πάτησες Ελληνικό χώμα? λογικά ναι!!!!
καλημέρα ΕΛΛΗΝΙΚΉ.....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ apos
Έτοιμη ήμουν να την κοτσάρω,αλλά η κόρη έβαλε φωνές!!!
καλημέρα σου...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Νυχτερινός Ποδηλάτης
Λόγω επεισοδίων (πόλεμου) δεν διακινδύνευαν την ασφάλεια των παιχτών, οι αγώνες γίνονταν σε άλλα γήπεδα!!!
καλώς ήρθες στο γατόσπιτο...
Καλημέρα....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Venea
Που να ήξερα η έρμη!! όπου κουστούμι έτρεχα χαχα..
Αμ το χέρι!! από το παρατεταμένο κράτημα του Ντέμη!!
Μεγάλες στιγμές....
Καλήσου μέρα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata)
Η δική μου ήθελε να κάνει τατουάζ τον δικέφαλο σε ηλικία 17 ετών!! ευτηχώς την καταφέραμε να μην!!
καλημέρα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Manouli
Όχι βρε αυτοί φορούσαν άλλο χρώμα κουστούμι ξεχώριζαν!!
Καλημέρα κοριτσάρα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Thalassenia
Και εγώ μην νομίζεις ότι ξέρω!!
Αναγκαστικά ακολουθούσα!! οικογενειακό κόλλημα οι υπόλοιποι...
Καλημέρα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Gaurakos
Χαχα μόνο αναμετάδοση του αγώνα που δεν κάνεις χαχα!!! βρε λες να αλλάξεις ομάδα!! λέω!! ώρα δεν είναι....
Εγώ καλέ μετά τη χειραψία του Ντέμη τι να έκανα!!
στη φορμόλη έπρεπε να βάλω το χέρι??
φιλιά γαυρακο καλημέρα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Iανος
Εγώ λέω να μαζευτείτε οι γαύροι μέσα εδώ να κάνετε ένα σύλλογο!!!!τστστστσ που σας βρήκα?
ας έλεγες ένα μπράβο για το 1-4 δεν κακό!! αλλά τι περιμένεις απο γαύρους.....το τηγάνι βρεεεεε
Καλημέρα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Iανος
ξέχασα να ανταποδώσω ένα ΑΕΚΖΙΔΟΚΟ πιο καυτό φιλί!! καθότι πιο λαρζ πως να το κάνουμε!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ VAD
Τίποτα άλλο, όλα μια χαρά κρίμα τους κόπους μου!να χαθεί το βιβλίο!!
καλημέρα σου

zoyzoy είπε...

Επρεπε να'παιρνες και απ'τον πιλότο βρέ πως σου ξέφυγε??
Μα να χάσει το κειμήλιο του Αβραμίδη?
Τζάμπα κόπο?

ria είπε...

από όλα όσα έγραψες, κόλλησα στο ότι δε δώσανε πίσω στο κορίτσι το βιβλίο με τα αυτόγραφα...
τι άνθρωποι υπάρχουν;

τουλάχιστον περάσατε ωραία και κερδίσατε.
αύριο πρωί φεύγω. θα τα πούμε σε λίγες μέρες!

mahler76 είπε...

δεν θα πώ τίποτα. άλλωστε είσαστε πλέον πεθαμένη ομάδα οπότε καλά που υπάρχουν και οι αναμνήσεις χαχαχαχαχαχ χοχοχοχοχοοχοχο. Επίσης λατρεύω αυτή την φλεγόμενη γάτα επάνω στην κεντρική φωτογραφία του μπλόγκ σου!!! μΙΑ μεγάλη καλημέραααα

Gaurakos είπε...

@ΦΟΥΛΗ

Ομάδα δεν αλλάζω! Τελεία και παύλα.

Όσο για τον "Πιστολέρο"-"Σεκιουριτά" (Ντέμης) Και αν έπρεπε να το βάλεις στην φορμόλη το χέρι μετά, δεν ξέρω. Απορώ πως δεν στο δάγκωσε...

Και λοιπόν;E allora? είπε...

δάνεισε η μουρλή το βιβλίο με τα αυτόγραφα!!!νταξ κάπου θα το έχουν πουλήσει χαχχαχ

ρε συ να σου στείλω κι εγώ μερικά αυτόγραφα με τους ποδοσφαιριστές που βλέπω κατα καιρούς....ξένους όμως

καλημέρα!!!

gnostosagnostos είπε...

φουλη μην τους ακους
τρενο παει η ομαδα ως τωρα!!!

DaisyCrazy είπε...

Γεια σου ρε φουλη ΑΕΚΑΡΑ!!!!

Φανατικός Αεκτζής κι ο αντρούλης μου διαβάσαμε μαζί την ανάρτηση σου :)

Μόλις είδε τη φώτο της σκεπαστής μου'πε ότι είναι από κει κι εγώ επέμενα ότι είναι απ'τον αγώνα με την Μακάμπι λόγω του κειμένου. Τελικά προφανώς είχε δίκιο.

Για πρώτη φορά είδα την ΑΕΚ να παίζει σε φιλικό πέρσυ στο Ολυμπιακό στάδιο και μ'άρεσε πολύ!

Ψάχναμε για κανένα παιχνίδι τώρα που θα'ρθουμε αλλά φέτος μάλλον δεν είμαστε τυχεροί.

Έχω μια φωτογραφία με το σκούφο της ΑΕΚ που κρατά η γάτα σου.

x

Unknown είπε...

Δεν είπα ότι δεν σας αγαπάω. Αλλά όχι να μου πεις τον Ντέμη Θεό.

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ zoyzoy
Α μαρη εσύ,είπαμε!!
ναι, έκανα τόσο κόπο και το χαζό το έδωσε και πάει!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ria
Το έχει αυτό το κακό, δίνει το χέρι της!!
Τώρα το βιβλίο αυτό έπρεπε να το έχει σαν φυλαχτό αφου είναι φανατική! αλλά τη να της κάνω!!!
Καλά να περασεις στη γειτονιά μας!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ mahler76
Καλά μαλεράκο εχεις χάρη που δεν ξέρω να σε βάλω στη θέση σου!!! (ΜΑΡΙ κόρη έλα μας βρίζουν)αυτή θα σε κανόνιζε!!! παρτο καλέ το καμένο γατί!! να σε δω με avatar αυτό να λιώσω!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Gaurakos
Καλά μην αλλάζεις κάτσε εκεί!!χαχα
Ας με δάγκωνε κανένα πρόβλημα!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Και λοιπόν;E allora?
Κράτα τα είναι ενθύμια!!!
καλά να περνάς φιλιά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ γνωστος αγνωστος
Και σήμερα που κερδίσαμε θα πάρουμε και λεφτά για κανα καλό παίχτη!!
καλησπέρα άγνωστε!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ DaisyCrazy
Ήταν μέσα τότε στον αγώνα? αν ήταν εγώ ήμουν η τρελή που χειροκροτούσα την Μακάμπι πες του χαχα
Ελα και κοντεύουν οι διακοπές σου....
θέλω να μου πεις πότε!!!να πιουμε κανα καφε

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ bear
Τότε ήταν για τους Αεκζήδες!!!
γεια σου αρκούδι

mat21 είπε...

καλημέρα μάνα Φουλη!!!
πόσο όμορφα είχαμε περάσει, αν κ δεν έλειπαν τα απρόοπτα. πόσο πολύ γελάω μόνη μου με το φροντιστή κ το γιατρό. για να μην αναφέρω τον πιτσιρικά που έτρωγε με τη γιαγιά του τα μακαρόνια. θυμάσαι πως τον κοιτούσαμε κ οι δύο?? τι ήταν κ αυτό? πέρασαν 8 χρονιά ε? για φαντάσου. α ρε ΑΕΚΑΡΑ 30 κοντεύω κ μυαλό δεν έχω βάλει.δε πειράζει όμως, πάντα τέτοια.
ξέρεις ποια χρονιά ήταν γλυκιά μου Φούλη, ε?
εντελώς εγκυκλοπαιδικά σου λέω ότι ήταν η χρονιά που η ίδια ομάδα είχε κερδίσει το φίλο μας το γαύρο. μετά κληρώθηκε μαζι μας κ είπαμε να τους βαλουμε 4 μπαλάκια για να μάθουν να μη πειράζουν τους "φίλους" μας τους γαύρους.
χιχιχιχιχιχι!!!

@gaurakos
φίλτατε γαυράκο, θύμισε μου να σου στείλω μια φωτογραφία. είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσει :))

καλημέρα σας κ καλό μήνα. Μήνας διακοπών. να περάσετε όλοι τέλεια

σε φιλώ γλυκά μάνα Φούλη

Gaurakos είπε...

@mat21

Εκτός ότι μας κέρδισε στην Κύπρο με σκορ 3-0
(Πήγαμε βλέπεις άνετοι μετά την εξάρα! Στην Λεβερκούζεν) Και λέγαμε εντάξει μωρέ 10.000 Γαύρους στο ΓΣΠ θα έχουμε θα τους πατήσουμε.
Και τους...Πατήσαμε...
Και στο δεύτερο παιχνίδι ισοπαλία 3-3 που έδωσε την τρίτη θέση στην Μακάμπι.

Ποια εικόνα θα μου στείλεις μήπως αυτή;

http://i30.tinypic.com/2mquo1k.jpg

Χεχεχεχεχε!!!

Λέω να την κάνω κορνίζα για να μην το ξεχάσω ποτέ και τον συγχωρήσω, αν μου γυρίσει...Για πόστο...Το γυροφέρνει.
Αλλα ήρθε στο "τηγάνι" που ήταν άδειο...Με την Μπέσα!

ΥΓ Μακάμπι... Είναι και τώρα δεν κάνεις κανένα σταυρό για να περάσω; Εσύ με έστειλες να τυρανιέμαι...

ΥΓ 2 Μην ξανακάνεις το έγκλημα να δώσεις τέτοια κημίλια όπως το βιβλίο με τα αυτόγραφα, ούτε στην μάνα σου...! Που λέει ο λόγος.

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ mat21
Όμορφα ήταν!!
τι λες βρε θηρίο κοντεύεις τα 30!!! βάζεις και σάλτσες??? έφτασα και εγώ 40!!
Βιάζεσαι να τρέχεις τα χρόνια σου, μετά που θα πηγαίνεις με όπισθεν να σε δω!!!
Πολλά φιλία.....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Gaurakos
;-)

mat21 είπε...

@gaurakos
καλησπέρα, πολύ ωραία η φωτογραφία σου αν κ δεν ήθελα να σου στείλω αυτή. μια προσωπική θέλω να σου στείλω.
όσο για τον κύριο στη φωτογραφία, πιστεύω τελικά ότι υπήρξε τεράστιος παίκτης αλλά ελάχιστος άνθρωπος. δε γλείφεις εκεί που εφτυνες. δε θέλω τέτοιους στην ΑΕΚ .
anyway, σαν ένδειξη καλής συμπεριφοράς κ σα σωστή φίλαθλος, θα σου στείλω τη φωτο που λέγαμε. περιμένω να μου πεις που για να μη γίνουμε βούκινο. επίσης να ξέρεις ότι είναι μυστικό. sssssssssss...... δε το λέμε πουθενά.

τα χαιρετίσματά μου φίλτατε gaurako :))


@Φούλη
να σου θυμίσω ότι είμαι 27 1/2, σου αρέσει δε σου αρέσει. με έκανες στα 8 είπαμε...μην τρελαίνεσαι
:p

Gaurakos είπε...

@mat21

Καταρχήν τα είπες πολύ καλά για τον Ribo.

Τώρα για την φωτό.

Πρέπει να την κάνεις upload Π΄ρωτα.

Αν δεν ξέρεις πας εδώ http://tinypic.com

Πατάς αναζήτηση η Browse Αν είναι στα αγγλικά.
Επιλέγεις την φωτό πατάς Upload Now
Στην συνέχεια πληκτρολογείς τους κωδικούς που απαιτεί ξανά Upload Now Και μετά παίρνεις στο Direct Link for Layouts. Το Link Που δίνει.

Και το κάνεις επικόληση σε αυτό το μειλ
gaurakos@hotmail.com

Και θα μείνει μυστικό μην σε ανυσηχεί.

Σταλαγματιά είπε...

Εγώ την αμαρτία μου θα την πω :))
Δεν τον χωνεύω καθόλου τον Ντέμηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη :))

καλά καλά μην φωνάζεις, δεν τον χωνεύω πολύ, λίγο να τόσο δα :))

Τι κάνεις γατούλα μας,αλλαγές βλέπω και μου αρέσουν πολύ.

Κιτρινόμαυρη καλησπέρα λοιπόν (κι ας μην ασχολούμαι με ομάδες)
φιλιά πολλά και την επόμενη φορά που θα περάσω ο Ντέμης να έχει πάει σπίτι του παρακαλώ :)))

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ mat21
(~.~) χαχα καλημέρα....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Gaurakos
χμμ μυστικό εε!!!σε μένα δεν θα το πείτε? είμαι τάφος!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Σταλαγματιά
Καλώς την τρελαμένη θεία!!!!
Καλό μήνα να εχεις....

sCaTterBraiN είπε...

ωραία τα περιγράφεις φούλη! κι εκεί που είπες για τη μακαμπί και φώναζες χαχαχαχα σε φαντάζομαι και χαμογελάω (τέτοια σκέφτομαι κι εγώ, αλλά ίσως δεν θα τολμούσα να φωνάξω) και εκεί που τσαντίστηκες με τις 'ντίβες' (τα ίδια κουλά κάνω κι εγώ).
πολλά φιλάκια!!!
:-)

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ sCaTterBraiN
Ελα καλέ!! την επόμενη φορά να κανονίσουμε να πάμε μαζί γήπεδο!!!
καλά να περνάς καλό μήνα......

DaisyCrazy είπε...

Όχι δεν είχε πάει. Πήγε όταν έπαιξε η ΑΕΚ με το Αποελ. Και δε με πήρε και του μουρμουρούσα από τότε, μέχρι που με πήρε πέρισυ :)))

Ερχόμαστε με το καλό 8/8. Θα χαρώ να πιούμε καφεδάκι!

tzotza είπε...

AEK ολε!!!
original!!!!
:))))))

αχ μερικα πραγματα δεν ειναι τυχαια!!!
αντε να ειναι καλη χρονια για εμας τα αεκακια φετος φουλη μου!!!
να βρεθουμε σε καμια κερκιδα!!!
(απο τα τρια μου παιδια,το ενα μονο ειναι αεκ...απετυχε σαν μανα με τα αλλα 2...βαζελακια γινανε...αλλα το μικρο το κραταω γερα!!!ημαστε δηλαδη 2-2 στο σπιτι...θα φροντισω να κανω σχεσεις μονο με αεκτζιδες!!!χαχαχαχα!!!
καλο βραδυ!!!
φιλια!!
:))))

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ DaisyCrazy
Ελπίζω να πήρες το mail....με τα καλό να έρθετε!!
θα περιμένω τηλεφωνώ σου οποτε νομίζεις!!
καλημέρα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ tzotza
Μην στεναχωρείσαι καλέ ,και εγώ ολυμπιακός ήμουν μεχρι που κατάλαβα το λάθος μου, χαχα ποτέ δεν είναι αργά!!!!
Καλημέρα να χαίρεσαι τα αγγελούδια σου.....

Δραπέτης είπε...

χΑΧχαχαχα!! Καλό απόγευμα καλά να περνάς!:))


Μια γάτα κάηκε! χαχαχα :ρρ

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Δραπέτης
Καλά να περνάς και εσύ δραπετάκο!!!
Η φλεγόμενη γάτα είναι επίκαιρη απ όλες τις απόψεις!!!
φιλιά...