Τρίτη 27 Ιουλίου 2010

Ο ΦΑΡΟΣ ΜΟΥ!!



Έφυγα,αγαπημένος προορισμός ο φάρος μου..Συντροφιά αγαπημένη,το γεμάτο φεγγάρι, η θάλασσα ήρεμη,ενίοτε αγριεμένη, και ο καταγάλανος ουρανός........




Βλέποντας ένα ολόγιομο φεγγάρι, και ακούγοντας ένα ερωτικό τραγούδι,είναι αδύνατο να μην τρέξει ο νους σε στιγμές έρωτα και ρομαντισμού.....
Πνιγμένοι στην καθημερινότητα και στη ρουτίνα, όλοι έχουμε ανάγκη αυτό το γράμμα!!
Μπορεί να δείχνουν οι πράξεις τα αυτονόητα, και να θεωρούμε δεδομένες καταστάσεις,αλλά το αναζητάμε αυτό το γράμμα.....
ΝΟΤΗΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ....

52 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Ωραία θα είναι να μένεις σε φάρο..
Μόνο θάλασσα και αέρας.. και ησυχία και ήλιος.. σχεδόν μαγευτικά..
Καλά να περάσετε!!!!

Я верю в Сталина είπε...

Και μετά με κοροϊδεύετε εμένα ότι είμαι ρομαντικός...


Καλημέρα! :))))

Δραπέτης είπε...

Φυσικά θέλουμε ερωτικές στιγμές!! Θέλουμε καψούρα, έρωτα και τρέλα!!!


Μου βάλες και Το γράμμα.. να με καταστρέψεις θες;;;

Φιλιά!

Δραπέτης είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=ZIHpygPi4nQ

Ορίστε!

gnostosagnostos είπε...

βλεπω το φεγγαρι εκανε δουλεια....... ;)

( fortounata) είπε...

εμένα πάλι η πανσέληνος μου φέρνει αυπνίες.χαχαχα.φιλιά.

Unknown είπε...

Γι αυτό σε αγαπάω. Είσαι Θεά τελικά.
Φουλάκι μου ένα τεράστιο φιλί. :-))))

DaisyCrazy είπε...

Φούλη μου κι εγώ αυτές τις μέρες βλέπω το φεγγαράκι και σκέφτομαι και θυμάμαι... Με γεμίζει χαρά, μελαγχολία, νοσταλγία, αναμνήσεις το φεγγαράκι.

Έχει και φάρο η Σύρος; Ουαου!

kanivallos είπε...

Στο Γαιδουρονήσι, που είναι ο φάρος της εισόδου του λιμανιού, πηγαίναμε βολτίτσα με φουσκωτό από την Αζόλιμνο και διανυκτερεύαμε βραδάκυ με σκηνή.
Τρομερό απότομο βυθό από την εξωτερική πλευρά και αν είμασταν τυχεροί, στη φωτιά είχε και ψαράκι.

zoyzoy είπε...

kanivallos εσύ ξέρει πολλά για Σύρο!
Πρόσεχε τα σχόλια καταγράφονται:))

Ωραίο τραγούδι έβαλες μαρί!
Και που να'ρθει και του Αυγούστου που'ναι πιο λαμπερή χαλάκια θα γίνουμε χα!χα!

kanivallos είπε...

@zoyzoy: 65 πανσέληνους έμεινα στο νησί (5 χρόνια και μάλιστα από τα καλά)
(Ότι καταγράφεται παραγράφεται)

Ανώνυμος είπε...

Axxxxxxx
Αυτά είναι!
Πώς μ αρέσουν κάτι τέτοιες στιγμές!
Φιλιά πολλά φιλενάς
Να περνάς όμορφα

D.Angel

Ianos είπε...

Mου αρέσουν οι φάροι. Λατρεύω τις φωτογραφίες που έβαλες... φιλιααα!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Hfaistiwnas
Δεν ξέρω το λόγο, μα πάντα με ελκύει μια τετοια εικόνα !!!!
καλημέρα φίλε μου...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ marco
Ρομαντισμός είναι μόνο? η έχει βάθος αυτή μου η
εμμονή??
Καλημέρα σου....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Δραπέτης
θέλουμε ,το νόημα της ζωής,αγάπη έρωτας πάθος!!!
αγαπημένο τραγούδι, και όχι μόνο αυτό....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Δραπέτης
Άλλο αγαπημένο,τσίμπα το
Καλημέρα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ γνωστος αγνωστος
Φίλε μου πάντα κάνει!!!
καλή σου μέρα, εκεί που είσαι!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata)
Δεν είσαι η μόνη!!!
καλημέρα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ bear
Αρκουδάκι μου γλυκό, αμοιβαία τα αισθήματα μωρό μου!!!
καλή σου μέρα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ DaisyCrazy
Ολοι το παθαίνουμε!!!
Τα πάντα έχει!!!
καλημέρα σου....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ kanivallos
Βλέπω εχεις πολλές εικόνες από το πέρασμά σου εδώ!!
καλημέρα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ zoyzoy
Άσε με να ονειρεύομαι δεν κακό!!!
του Αυγούστου είναι που θα με βαμπιριάσει χαχα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ kanivallos
Άρα πέρασες καλά, και εχεις όμορφες αναμνήσεις!!
Καλημέρα σου...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ D.Angel
Δεν αμφέβαλα για το ρομαντισμό σου....
να περνάς καλά, φιλιά πολλά.....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Iανος
Ευχαριστώ Ιανε μου!
καλημέρα σου

zoyzoy είπε...

kanivallos δεν σε πιστεύω τις μετρούσες??χα!χα!

Έζησες καλές εποχές απ'οτι καταλαβαίνω και για το νησί και για σένα!

Τωρα παν'αυτά:((

kanivallos είπε...

zoyzoy says "Έζησες καλές εποχές απ'οτι καταλαβαίνω και για το νησί και για σένα!

Τωρα παν'αυτά:(("

Το ότι τα συγκεκριμένα παραμένουν αναμνήσεις, είναι οριστικό και αμετάκλητο.
Το ότι ΔΕΝ μπορούν να επαναληφθούν τα ίδια ή και καλύτερα ΔΙΑΦΩΝΩ.
Δεν πέρασε τπτ, τα χρόνια σε κάνουν σοφότερο (μάλλον πιό έμπειρο) όχι πιό μαλθακό ή απαισιόδοξο.

DaisyCrazy είπε...

Βρε Φούλη μου αυτό το γατί που καίγεται είναι θεϊκό! :)

υγ. πάντα είχα απορία που το βρίσκεις τόσα γατιά; αν θες λες

x

Thalassenia είπε...

Φαντάσου τι θα γίνει τον Αύγουστο!!!

Ο φάρος απίθανος αλλά λίγο χειμωνιάτικος μου φάνηκε.
Τον άλλο μήνα βάλε κάτι "ντάλα καλοκαίρι"

Φιλιά θαλασσένια.

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ zoyzoy
Γιατί να μην έζησε?πως τα κατάφερε και έφυγε ανύπαντρος δεν μας ειπε!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ kanivallos
Δε μπορώ, παρά να συμφωνήσω μαζί σου!!!
;-)

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ DaisyCrazy
Εχω ανακαλύψει μια σούπερ πηγή, πες τι θέμα σου αρέσει και αν υπάρχει θα στο στείλω!! πχ άλογα,θάλασσα βουνά,γάτες σκύλοι, φάροι......

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Thalassenia
Η ψυχολογία ανεβοκατεβαίνει σαν την θερμοκρασία!!
καλησπέρα...

tzotza είπε...

ποσο μαρεσουνε αυτες οι εικονες!!!
ειμαι και εγω μια hopeless romantic!!!
και απ'οτι φαινεται εδω φουλη μου,ημαστε πολλοι τελικα!!!(ασχετα αν πολλοι λενε το αντιθετο!!!)

φιλια πολλα φουλη και να ειναι ο δικος σου φαρος παντα αναμενος!!!
:)

zoyzoy είπε...

Μαρί στην πυρά τον έριξες τον γάτη σου:p

kanivallos Κακά τα ψέματα!Τα χρόνια της ανεμελιάς, της ξεγνοιασιάς δεν ξαναγυρίζουν με τίποτα.

ασωτος γιος είπε...

τι γλυκο ποστ τι ωραιο τραγουδι και να φανταστεις δε μαρεσει ο σφακιανακης

Ανώνυμος είπε...

Ειχα αφήσει σχόλιο εδω!

που πηγε;;;

ΦΟΥΛΗ

:(

Ελεγα πως οι φαροι ειναι αγαπημενοι μου!

Ποιος με σαμποτάρει;

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ tzotza
Καλημέρα....
Ο φάρος ,είναι το καταφύγιο μου.....
Σ ευχαριστώ

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ zoyzoy
;-)
καλημέρα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ασωτος γιος
Υπάρχουν τραγούδια που μιλάνε βαθιά μες την καρδιά ,λες και είναι γραμμένα μόνο για σενα!!
AYTO καλημέρα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Coula
Αγάπη μου γλυκιά ποιος μπορεί να σε σαμποτάρει,και γιατί??
βρε κουτό αλλού άφησες το σχόλιο? για ψάξε τις τσέπες σου!!
Όταν χάνομαι στις μελαγχολίες μου, το καταφύγιό μου είναι αυτό,παρέα με τις σκέψεις μου, και το απέραντο γαλάζιο θάλασσας και ουρανού!!!
είμαι καλά????

Ανώνυμος είπε...

Οι φάροι είναι υπέροχοι. Όμορφοι και μοναχικοί

KitsosMitsos είπε...

Τι να σημαίνει για τον καθένα μας ο φάρος άραγε; Και θα τον βρούμε;

Thalassenia είπε...

Σεβαστό καλή μου. Ο καθένας έχει τον φάρο του με λιακάδα ή συννεφιά. Το ξέρω πολύ καλά αυτό και σ΄ευχαριστώ για τις καλημέρες σου στο μπλογκ μου, έτσι απλά, χωρίς πολλά λόγια.

Φιλιά θαλασσένια.

mariw είπε...

Λοιπόν, οι φάροι και μου αρέσουν και με τρομάζουν αλλά μου θυμίζουν και τον Σκούμπι Ντου!!! Μη με παρεξηγείς, είναι που είναι πρωί ακόμα!
Καλημέρα, καλό ΣΚ.

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ efi
Έτσι, στέκονται στη μέση του πουθενά μόνοι, αλλά πάντα δείχνουν ότι υπάρχουν......
Καλώς την!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ KitsosMitsos
Για μένα σημαίνει καταφύγιο ,και το εχω βρει!!!
Καλώς μας ήρθες.....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Thalassenia
όλοι έχουμε τις φουρτούνες και τις ηρεμίες σαν την θάλασσα,μα πρέπει να στεκόμαστε φάροι στα
διάφορα τέτοια φαινόμενα....
καλό μεσημέρι!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ mariw
εμένα πάλι με γαληνεύουν!!!
καλό μεσημέρι γλυκιά μου...

next_day είπε...

αν και θα έπρεπε να με γεμίζουν αισιοδοξία, οι φάροι με μελαγχολούν.. ίσως γιατί φωτίζουν το σημείο που μπορεί κάποτε να γκρεμοτσακιστείς αν δεν έχεις ανοιχτά τα μάτια σου..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ next_day
Είναι η φαντασίωση μου, το καταφύγιό μου, όταν μελαγχολώ!!
καλώς ήρθες....