Πέμπτη 15 Ιουλίου 2010

ΣΤΟ ΡΙΝΚ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΜΟΥ!!!



Ουφ τι ατελείωτη νύχτα και αυτή!!!
Το μυαλό έτρεχε σε μονοπάτια παλιά και αγαπημένα, και εγώ να το
κυνηγώ φωνάζοντάς του στάσου, στάσου σου λέω, μύγδαλα....
Αυτό να τρέχει σφυρίζοντας αδιάφορα, αφήνοντας εμένα και το
Μορφέα πίσω να εκλιπαρούμε!!!!
Και μέσα σ όλα αυτά οι δυο πτυχές του εαυτού μου έστησαν πάλι
αγώνα μποξ....
Άντιο ύπνε μου!! πάλι τα ίδια θα χουμε!
Κόσμος φωνές, συνθήματα και όλα αυτά συμβαίνουν σε ένα σχετικά
μικρό χώρο
Οι οπαδοί φωνάζουν και καλούν τους αθλητές να πάρουν θέση στις
γωνίες τους...
Τα προγνωστικά λένε ότι πάλι θα κερδίσει η Κριάρω, τσαούσα στην
κόκκινη γωνία.....θα δείξει!!!
Και να έφτασε η ώρα!!!
Κατεβαίνει η πρώτη, τυλιγμένη στην κόκκινη ρόμπα της, μοιράζει
χαμόγελα και χειραψίες, το χει αυτό το χάρισμα της επικοινωνίας!
Στην πλάτη της δεσπόζει μια πελώρια κεντημένη αγριόγατα,είναι
ακριβώς αυτό που αντιπροσωπεύει,σκληρή ,δυνατή,άγρια, παίρνει
τη θέσει που πρέπει στην κόκκινη γωνία.
Δεν περνούν πολλά λεπτά και να, το αρνάκι η μελαγχολία, φοράει
την μπλε ρόμπα,με το κεφάλι σκυμμένο,περπατά σταθερά και
αποφασιστικά

Σε αυτής την ενδυμασία υπάρχει κεντημένη μια άσπρη γλυκιά γάτα!!!
Είναι ευαίσθητη ντροπαλή ρομαντική χαμηλών τόνων!!!
Βλέποντας και τις δυο ξέρεις σίγουρα ποια θα είναι η νικήτρια στον
αποψινό αγώνα του μυαλού,το πράγμα φωνάζει από μόνο του!!!
Και ο αγώνας αρχίζει, μετά τις απαραίτητες συστάσεις.....
Γιατί να γίνονται όλα αυτά,τι θέλουν να μου αποδείξουν,γιατί
κάθε βράδυ τις πιάνει και τριβελίζουν το μυαλό μου.....
θέλω να ησυχάσω να ηρεμήσω, το έχω ανάγκη!!!!
ας βρεθεί κάποιος επιτέλους να ρίξει την πετσέτα !!

Απόψε μου το δήλωσε το αρνάκι,μπορεί να μην της φαίνεται, μα
σήμερα ειδικά κατέβηκε με πολύ άγριες διαθέσεις....
Είναι αποφασισμένη να κερδίσει και θα το κάνει παλεύοντας με
όλες τις δυνάμεις της!!!
Θέλει να βγει λίγο πάνω να δείξει ότι υπάρχει,και σήμερα θα
βάλει τα δυνατά της να το καταφέρει.......
Ο αγώνας είναι σκληρός, αποφασισμένες και οι δυο να πάρουν τη
νίκη, παλεύουν σκληρά, δυνατά, αποφασιστικά!!

Πάνω στη χαλάρωση ένα δυνατό κροσέ βγάζει νοκ άουτ την τσαούσα
και ναι!! σήμερα νικήτρια είναι η μελαγχολία!!!
Τι σου είναι και οι οπαδοί?πόσο εύκολα αλλάζουν στρατόπεδο!!
εκεί που φώναζαν ενθουσιασμένοι στην τσαούσα,έτσι οι πουλημένοι
τώρα χειροκροτούν και επευφημούν την μελαγχολία!!!!
Τέλειωσε και αυτό! μα η ώρα πήγε 6 σε λίγο πρέπει να σηκωθώ!!!
Σήμερα δεν έχει Rock Τραγούδι θα κάνω το κέφι τής μελαγχολίας
με ένα τραγούδι της αγαπημένο!!!
Natasa Theodoridou-Sta limania
Και κάτι έξτρα λατρεμένο!!εδω

48 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

αααααα όχι και μελαγχολία! Άλλαξε γρήγορα διάθεση! Ώρες ώρες έρχεται αυτή μετά όλα καλά!!!

Я верю в Сталина είπε...

Σταμάτα να βλέπεις το Ρόκυ...

D.Angel είπε...

Τι έπαθες φιλενάδα;
Τι έγινε;
Γιατί αυτό;

Οτι κ να ναι εύχομαι να περάσει σύντομα
ναι????
Ελαααα χαμογέλα!
Δεν σ έχω συνηθίσει έτσι!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

Δε ξέρω γιατί μου μελαγχόλησες αλλά με 40 βαθμούς έξω και 1,5 μήνα καλοκαιριού,ακόμα,μπροστά μας είναι αρκετοί λόγοι για να χαμογελάσεις.

Ότι και 'να 'ναι περαστικό θα είναι

Αφιερωμένο και καλό καλοκαίρι

http://www.youtube.com/watch?v=TKt5ynmXRDs

Venea είπε...

Αααα όχι μελαγχολίες!!!!! Τι έχετε πάθει όλοι και είστε στα κάτω σας αυτό το καιρο??
Για να ανεβαίνουμε σιγά σιγά!!!!

gnostosagnostos είπε...

δεν θελω μελαγχολιες καλοκαιριατικα!!!!!
πιες καμια ρακι,βαλε και κανενα τραγουδακι που σε παει ψηλα !
αντε!!!!!

manetarius είπε...

Τι έγινε ρε παιδιά;

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Hfaistiwnas
Κάπου εχω χάσει το κουμπάκι αλλαγής και δεν το βρίσκω!!
Σ ευχαριστώ πολύ που είσαι εδώ!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ marco
Αφού το λες εσύ γιατρέ έτσι θα είναι!!!

( fortounata) είπε...

ε! έτσι είναι.μετά από 2,5 μήνες μπάνια και ηλιοθεραπεία,σε πιάνει μια μελαγχολία.σύνελθε.πολλά φιλιά.

Gaurakos είπε...

Tι έπαθες καλέ; Για βρες το κουμπάκι που λες να το πατήσεις.

mariw είπε...

Η ζέστη είναι… αν κοιμηθείς λίγο θα σου περάσει, θα δεις…
Πήγαινε και καμία βόλτα στο νησί, κάνε μια βουτιά, άσε την ομορφιά του τοπίου να σε γεμίσει και θα δεις τη μελαγχολία να χάνει παταγωδώς.

zoyzoy είπε...

E..μα αφού έχεις κλειστεί μέσα με τον Γκούκλη όλη μέρα φυσικό είναι να τρώγεσαι.Εξω παιδί μου!
"Οπου γλέντι και χαρά η Ζουζού πρώτη"
όχι θα κάτσω να σκάσω
Δεν με ακολουθάς τι να σου κάνω!!
Φάε και κάνένα θαλασσινό να συνέλθεις!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ D.Angel
Δεν με εχεις μάθει ετσι κοριτσάρα μου!!!που θα πάει θα περάσει!!
καλημέρα βρε, δε μασάμε!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης
Να είσαι καλά φίλε μου, σ ευχαριστώ!!
πάω να ακούσω το τραγουδάκι σου...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Venea
Ίσως να φταίει και το ψέκασμα (μπουγέλωμα)από το ΔΝΤ!!
Καλή σου μέρα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ γνωστος αγνωστος
Δε θες εεεε?
Και ποιος τις θέλει!!!
Καλημέρα....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ manetarius
Εσύ μην ακούς δουλειά σου, μακριά από τετοια!!!
φιλιά πολλά κουκλίτσα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata)
Λες? λες φουρτουνάτα μου να με πείραξε ο πολλής ήλιος? θα το τσεκάρω!!
φιλιά σου

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Gaurakos
Καλή σου μέρα!
θα το βρω, στο χέρι του είναι? ποτέ δεν ήταν!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ mariw
Έτσι!! ευχαριστώ ,καλημέρα Μαριώ μου!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ zoyzoy
Πως να σε ακολουθήσω μαρι!! αφου κολλίομαι και δεν εννοώ από μεταφορικό, ξέρεις εσύ!!!
καλημέρα...

Unknown είπε...

Μίλιον ντόλαρ μπέϊμπυ!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ bear
Αρκούδε μου λατρεμένε,γιαυτο έψαχνα τη ρόμπα να την ντύσω!!
Καλημέρα σου φιλιά πολλά...
Τρέχα βρε για ύπνο !!

sCaTterBraiN είπε...

καλή ξεκούραση γατούλα (ή αγριόγατα)! καλή η μελαγχολία αλλά για λίγο.
:-)
περαστικά!

DaisyCrazy είπε...

α τα παλιογατα να τσακωνονται και να μη σ'αφήνουν να ησυχάσεις. όχι να τους πεις να μην τσακώνονται, να μην μιλάνε καν. η ώρα του ύπνου είναι ιερή, ούτε αισιοδοξο-γατί ούτε απαισιοδοξο-γατί χωράει. μόνο ηρεμία

απόψε κοίτα να εξαντληθείς όλη μέρα για να πέσεις να ξεκουραστείς χωρίς γατιά!

φιλάκια!

moutro είπε...

Θα συμφωνήσω με την Πέγκυ. Διώξε την πίκρα. Έξω είναι καλοκαίρι, δεν ταιριάζει τίποτα λιγότερο από ένα χαμόγελο

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ sCaTterBraiN
Σ ευχαριστώ!! όλοι κάποια στιγμή έχουμε αυτά τα σκαμπανεβάσματα!!
φιλιά σου αγορίνα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ DaisyCrazy
να εξαντληθώ εεεεεε??
χμμμμμ θα του κάνω πρόταση λες να μου αρνηθεί!!!
Φιλιά σου ...

Ianos είπε...

εεεεεεεεεεεεεε για να ανεβαινουμε λιγο...
Αυτο μας ελειπε να σε πιασει και σενα μελαγχολια...
Ασε τα σκαμπανεβασματα και βγες εξω στην θαλασσα να ξελαμπικαρεις λιγο...Ελαααααααα χαμογελαμε λεωωωωωω... Φιλιαααααα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ m o u t r o
καλώς ήρθες στο γατόσπιτο δεν είμαι έτσι με πέτυχες σε φάση!!
αχτύπητο το τραγούδι της Πεγκυ αγαπημένο,και καλά να είσαι σε ρίχνει...
Φιλιά από την πανέμορφη Σύρο...

D.Angel είπε...

Σ έπαιρνα τηλ να δω τι κανεις
αλλα μάλλον δεν ισχύει το νούμερο!
Φιλιά πολλά κ αν μπορείς πάρε με

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Iανος
Εισαι ψυχουλα!!! μολις γύρισα απο θάλασσα
έεεεεεεεεελιωσα στον ήλιο!
Φιλιά Ιανε μου σ ευχαριστώ....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ D.Angel
ευχαριστώ πολύ!!!
;-)

s_pablo είπε...

Εγώ πάλι δεν είμαι εναντίον της μελαγχολίας. Μέσα μας είναι κι αυτή μωρέ, ας την αφήνουμε, που και που, να κάνει παιχνίδι...

Κι αφού πάρει τα πάνω της και νομίζει ότι τον έχει τον τίτλο στο τσεπάκι, μια τρικλοποδιά είναι αρκετή.

http://www.youtube.com/watch?v=XjFU98mEem4

Δραπέτης είπε...

Έγιναν μάχες;;; Έπεσε ξύλο;;; Τσου ρε!! Μη μασάς!
Πάρε αυτό: http://www.youtube.com/watch?v=cf45I1ZI__w


(Ωραια η φώτο με τον φάρο μαρέσει ο τρόπος που διαχέεται το φως!)
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ! :))))))))))))

mat21 είπε...

@φουλη
δε θέλω ηττοπάθειες αγαπημένη.... όλα μια χαρά. κ άμα ξαναδείς τα σκούρα, πάρε το καράβι κ έλα εδώ να κάνουμε βόλτα. έχει κ κάτι εκπτώσεις... μούρλια xixixixixixxi!!!! άντε για να ανεβαίνουμε λίγο λεμεεεεεεεεεε!!!!
σε φιλώ γλυκά
smaaaats!!!!

Gaurakos είπε...

@Φούλη.
Δεν αλλάζεις ανάρτηση σιγά σιγά;

Γράψε ας πούμε για αυτό που λέει και η mat21.
"έχει κ κάτι εκπτώσεις... μούρλια xixixixixixxi"!!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ s_pablo
Αυτό έκανα και εγώ, την άφησα να κάνει παιχνίδι μα φοβάμαι μη μου κατσικοθεί!!!
γέλασα με το βιντεάκι νασε καλά!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Δραπέτης
Τύφλα ναχει ο Ροκι Μπαλμποα!!!
Ευχαριστώ μια αδυναμία την εχω για τους φάρους,άλλωστε πάει γάντι με το τραγούδι της Νατάσσας!!!
καλό το τραγουδάκι σου !!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ mat21
λες να έπεσε η διάθεση γιατί μπήκαν οι εκπτώσεις!!!Μαρι σε λίγο δεν θα έχουμε ψωμί να φάμε το τυρί μας, τι να τα κάνουμε τα ρούχα!! νεατερνταλ θα γίνουμε(το έγραψα καλά)???
Φιλιά κοράκλα μου να προσέχεις!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Gaurakos
Κάτσε να κάνει τι γύρα της!!!
Εκπτώσεις μπορεί να έχει μούρλια!! λεφτά που έχει?? που θέλει Ισπανία και το διαρκείας της ΑΕΚ!!!
Καλό σκ...

Και λοιπόν;E allora? είπε...

πόσο καιρό έχω να ακούσω ελληνική μουσική.....να'σαι καλα :) και να μη μου μελαγχολείς

χχχ

Gaurakos είπε...

@ΦΟΥΛΗ

Λεφτά έχει η μαμά της! Αλοίμονο.
Αλλά για Ισπανία επιβάλεται να δώσεις. Για διαρκείας της Αεκ; Να έλεγε για ένα στο Καραισκάκη ναι να έδινες!!! Χαχαχαχα.
Δεν την γλυτώνω την βόμβα στο Blog μου! Χαχαχαχα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Και λοιπόν;E allora?
Καλημέρα!! ελπίζω να σου άρεσε!!
Όλα χρειάζονται...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Gaurakos
Εσύ να μην βάζεις ιδέες, το εργοστάσιο κοπής ευρώ πήρε φωτιά!!!με το ζόρι γλίτωσα μερικά μωβάκια,και κάτι κιρτινάκια
καλό σου βράδυ....

Ανώνυμος είπε...

Εντάξει, τωρα γύρισα!!!

Όλα καλα!!!

Μου μελαγχόλησες που έλειπα ε;;;

Σε καταλαβαινω!

φιλιά πολλά

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Coula
Εμ μια στέρηση την έπαθα η δόλια!!!
Καλώς ήρθες κοντά μας