Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

ΑΓΑΠΗΣΙΑΡΗΚΕΣ ΨΥΧΟΥΛΕΣ!!



Και ενώ υπάρχουν (άνθρωποι ) που δεν αγαπάνε ούτε τα άντερά τους,
θα σας φτιάξω γιατί υπάρχουν και οι άλλοι!!!

Μια τόση δα ψυχούλα χάθηκε και νοιώθω εξ ολοκλήρου υπεύθυνη!!!
Να τα πάρουμε από την αρχή.....
Έχουν μαζευτεί στην αυλή τουλάχιστον 10 αδέσποτα γατιά, κατάλαβαν
την οικογενειακή αδυναμία μας, και έρχονται να βρουν λίγο φαγάκι
και νερό!!
Μέσα σε αυτά είναι και μια μικρή μαμά με 3 μικρά άγρια ακόμα
γατάκια!
Που πας βρε σκατό, τόσο μικρό και μου θες παιχνίδια με τους
αλήτες? δεν ήξερες? ας ρώταγες!!!
Οφείλω να ομολογήσω, ότι παρά το μικρό της ηλικίας της
αποδείχθηκε εξαιρετική μάνα!!!
Χθες, στην προσπάθειά μας να κινήσουμε λίγο τα για 1 μήνα
ακίνητα αυτοκίνητα, ένα από αυτά τρύπωσε κάτω από τη ρόδα,
(το έχουν αυτό το διαολεμένο χούι),στο ρελαντί του αυτοκινήτου,
και εκεί μπροστά στα μάτια μας έγινε το μοιραίο!!!!

Χωρίς πολλά λόγια με πολύ αγνή αγάπη!!!







Δεν ξέρω αν είμαι σωστή, μα πιάνω τον εαυτό μου να αγαπώ
περισσότερο τα ζώα από τους ανθρώπους....
Ίσως το γεγονός ότι είναι αδύναμα, σε μια κοινωνία απάνθρωπη,
που ο καθένας κοιτάει την αφεντιά του!!!
Και πως να μην λυγίσεις, βλέποντας δυο υπέροχα μάτια να σε
κοιτούν με παράπονο,που το μόνο που θέλουν είναι αυτό το κάτι
που σου περισσεύει.....
Το λες αγάπη, το λες και ένα ξεροκόμματο,αλλά δώσε το!!!!

Στην παρέα μας σήμερα :The Rasmus : Sail Away

37 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

όταν λέμε το μοιραίο εννοούμε το μοιραίο μοιραίο; πάει; έφυγε; και οι εφτά ψυχές; δεν ξέρω αν είμαι φιλόζωος με την ευρεία έννοια του όρου. μα εδώ και έντεκα χρόνια (και ελπίζω για πολλά ακόμα) συμπορεύομαι με τον μόμπυ. που έχει ένα βλέμμα καθάριο και ψυχή απίστευτη. και δεν είναι σκύλος. είναι οικογένεια. με την ουσιαστική έννοια του όρου.
είναι απάνθρωπο όταν "άνθρωποι" βγάζουν όλα τους τα απωθημένα σε ψυχές πιο αδύναμες από αυτούς και ανυπεράσπιστες.
πολύ καλό σου σουκού! φιλιά πολλά!

D.Angel είπε...

Ω γαμώτο!
Κρίμα!
Φιλιά πολλά φιλενάς!
Καλό Σ/Κ να χετε

Hfaistiwnas είπε...

Αχ κρίμα..
Λυπάμαι, αλλά είναι από λάθος///
Και είναι τόσο χαριτωμένα ζωάκια!!!

Ianos είπε...

Κριμα μωρε το καημενο...
Φουλη οποιος δεν αγαπαει τα ζωα συνηθως δεν μπορει να αγαπησει και τους ανθρωπους!Πολλα φιλια:

ασωτος γιος είπε...

μα τα ζωα αγαπανε αθωα και δεν ειναι καχυποπτα
δεν κανουν κακο με σκοπο το κακο
απλα μαθαινουν να επιβιωνουν
λατρευω τα σκυλια και τις ροκ γατες χε!

Unknown είπε...

Πάντα είχα σκύλο. Ποτέ δεν με κοίταξε τόσο αγνά άνθρωπος.

mat21 είπε...

δε πειράζει Φουλη μου, μη μαυρίζεις... σίγουρα δεν το κάνατε επίτηδες.
μεγάλωσα κ εγώ με κατοικίδια στο σπίτι κ μάλιστα δε θυμάμαι τον εαυτό μου χωρίς γατούλα στην αγκαλιά μου τις κρύες νύχτες του χειμώνα. δεν υπάρχει πιο ωραίο πράγμα απο όλα τα ζωντανά της φύσης μας, τα αγαπάμε όλα. κ να ξέρεις ότι όποιος αγαπάει τα ζώα είναι καλός άνθρωπος.
τώρα οσο για το οτι αγαπάς περισσότερο τα ζώα απο τους ανθρώποις, πίστεψέ με, δεν είσαι η μόνη :) μη νιώθεις τύψης
καλήμερα αγαπημένη
σε φιλώ γλυκά

Ανώνυμος είπε...

Είναι τόσο απροστατευτα που θα είμασταν γαιδούρια αν δεν τα αγαπουσαμε κι οποιος έχει τη δυνατοτητα και δεν τα φροντίζει, ειναι ντροπή του!

καλημερα ΦΟΥΛΗ μου γλυκια!

zoyzoy είπε...

Μαρί εγώ τι θα κάνω με 8μικρά και άλλα να ετοιμάζονται να βγούν?
Θα μας φάνε οι γάτιδοι!
ελεος!!

apos είπε...

Εκπληκτικές φωτογραφίες για μια τόσο μεγάλη αλήθεια. Καλή σου μέρα.

(στείλε ένα mail στο mail μου να σου στείλω πλήρη λίστα. Μέρες τώρα ψάχνω ένα mail)

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Αυτά συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες.
Έχω δει και έχω ακούει πολλά τέτοια.

Ελπίζω να σου προωθηθούν μερικές (καμιά 40ριά) εικόνες, που θα σου αρέσουν. Είναι αρχείο pps, που εγώ το ανοίγω μόνο με Google Documents.

Να'σαι καλά, Καλό Σ/Κ

Un par de neuronas... είπε...

Αχ, διαβάσα, διαβάσα, και περιμένα ένα καλό τέλος... και τώρα, έχω ένα κόμπο στο στομάχι μου! Άτυχο πλασματάκι!
Σίγουρα που ήταν μοιραία!

Φιλιά και αγκαλιές σε μία πολύ δροσερή ημέρα!!!

moutro είπε...

Αν κάποιος δεν αγαπάει τα ζώα δεν μπορεί να αγαπήσει ούτε τα άντερά του. Είναι υπέροχο να βλέπεις πως υπάρχουν πάντα ΑΝΘΡΩΠΟΙ. Άλλωστε κι εμείς στην οικογένεια των θηλαστικών ανήκουμε :) Τι κι αν δεν περπατάμε στα 4 πια :)

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ b|a|s|n\i/a
Πάει Βασίλη μου και οι 7!!
Έτσι!! είμαστε το χειρότερο είδος στον πλανήτη!!!
Καλό ΣΚ και σε σένα.....

DaisyCrazy είπε...

Α το καημενούλικο! Κι εμείς έχουμε δυο αδέσποτες γατούλες στην αυλή. Η μια επειδή την πιάσαμε από μικρή είναι φιλική, η άλλη όχι, την ταίζουμε και μας κάνεις χχχχχ :)

Παλιά η μάνα μου είχε ένα αυτοκίνητο ακινητοποιημένο έξω απ'το σπίτι. Είχαν φωλιάσει μες τη μηχανή πάνω από 20 γατιά. Το λάτρευαν γιατί τα προστάτευε μάλλον. Τώρα τι έγινε όταν το μετακίνησαν δεν έμαθα ποτέ γιατί έλειπα στην Αθήνα ευτυχώς.

Εγώ στεναχωριέμαι πάρα μα πάρα πολύ όταν βλέπω νεκρά γατάκια στο δρόμο. Δηλαδή είναι λες και βλέπω άνθρωπο νεκρό. Δεν μπορώ καθόλου.

Έχεις δίκιο τα ζώα δε θέλουν πολλά και μας δίνουν τα πάντα.

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ D.Angel
Φιλιά φίλη!!! δεν κατάφερα να γράψω στο τσατ, θέλω να έρθει η ζουζου να μου κάνει μάθημα!!!!
Καλό ΣΚ ....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Hfaistiwnas
ήταν θέμα χρόνου κάποτε θα γινόταν, στην αυλή γυροφέρνουν καμιά 10αρια!!!
καλό ΣΚ φιλιά

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Iανος
Και είναι πάρα πολλοί αυτοί δυστυχώς!!!
καλά να περνάς!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ασωτος γιος
Έτσι είναι άσωτε!! ευχαριστώ για την ψήφο! αγαπάμε άσωτες ψυχές!! χα
Καλό ΣΚ φιλιά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ bear
Γιατί το λες! για δες καλά τα μάτια μου?
Παραπονιάρη!!!!
φιλιά αρκούδι!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ mat21
Ελα ρε είχατε γάτες ππππσσσσσσσσσσσσσσσσσσσ!!!
να περνάς καλά και να προσέχεις..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Coula
Κουλα μου, όσο θυμάμαι τον εαυτό μου θυμάμαι και σκύλο η γάτες...
Πολλά φιλιά..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ zoyzoy
Ας την στείρωνες την κατάληλη στιγμή,τι να σου πω!!! τώρα είναι αργά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ apos
Ευχαριστώ πολύ και για τι mail ...
Καλό Σαββατοκύριακο...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ
Το ξέρω,κάποτε θα γινόταν, τώρα για να κινηθούν τα αυτοκίνητα θέλει!!!!
Δεν κατάλαβα την δεύτερη παράγραφο στο σχόλιο σου!!
Καλησπέρα..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Verónica Marsá
Το τέλος δεν ήταν καθόλου καλό ιδικά για μένα που το μάζεψα κιόλας!!!
καλά να περνάς φιλιά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ moutro
Εμείς τα δίποδα ζώα είμαστε τα πιο απαίσια!!
δροσερό ΣΚ, αν είναι εφικτό!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ DaisyCrazy
Εμ το ταΐζετε, εμ σας κάνει και χχχχχχχχ!!!
στο δρόμο άσε! αν είναι και φρεσκοπατημένο κατεβαίνω και το τραβάω στην άκρη,αυτό το θέαμα της γούνας ένα με το δρόμο πολύ το σιχτιρίζω!!
Πολλά φιλιά...

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Μέχρι τώρα, μάλλον θα κατάλαβες την δεύτερη παράγραφο.
Με τεθλασμένη γραμμή πήρες (ή θα πάρεις) διάφορες, πολύ ενδιαφέρουσες φωτό.
Καλό βράδυ

Δραπέτης είπε...

Φούλη και εγώ αγαπάω τα ζώα και γω τα νοιάζομαι και τα φροντίζω... έχουμε κατοικίδια τους δίνουμε τόσα πολλά (τροφή, δροσερό νερό, σπρέι για τα παράσιτα, κολάρο για τα τσιμπούρια, μαξιλάρι για ξάπλες, παιχνίδια, βιβλιάρια υγείας, ξενοδοχεία για σκύλους όταν φεύγομε διακοπές και άλλα) ενώ κάποια παιδιά δεν έχουν ούτε νερό να πιούν... εγώ εκεί αισθάνομαι άσχημα..
Κατά τα άλλα όταν δω έναν ζητιάνο μπορεί να σκεφτώ καχύποπτα (ότι μπορεί και με κοροϊδεύει, ότι το χει κάνει επάγγελμα) ενώ αν δω ένα αδέσποτο θα του φερθώ πιο ανθρώπινα…

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ
Tα έλαβα ευχαριστώ πάρα πολύ!! είναι απίστευτα όμορφες...
Καλησπέρα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Δραπέτης
όχι μωρέ δίνω αν με κοροϊδέψουν αυτοί έχουν την αμαρτία!!!
όσο έχουμε θα δίνουμε!!
φιλιά δραπετάκο

Venea είπε...

Φουλη μαζι σου!
Και εγω πιανω τον εαυτο μου να σκεφτεται περισσοτερο τα ζωακι και ειδικα τους σκυλους, παρα τους ανθρωπους!! Δεν το καταλαβαινουν πολλοι αυτο το συναισθημα και δεν θα το καταλαβουν αν δεν δεθουν πρωτα με ενα ζωακι!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Venea
Είσαι στο κλαμπ και εσύ?
καλημέρα να περνάς καλά...

next_day είπε...

:(
σημασία όμως έχει ότι ακόμα και με αυτή την κατάληξη, εσύ το πόνεσες... εξάλλου λάθος ήταν...
Σε φιλώ!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ next_day
Έτσι είναι κουκλίτσα μου!!!
καλησπέρα ....

Ανώνυμος είπε...

jammer dat haar kutje niet te zien is